Festiwal Golden Drums - podsumowanie

Festiwal Golden Drums - podsumowanie

Brief.pl / Aktualności

Zakończył się europejski festiwal reklamowany Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy, który miał miejsce w Portorož i Piran w Słowenii w dniach 7 - 10 października.

-

Do organizatorów napłynęła imponująca liczba zgłoszeń przedstawicieli krajów Europy Środkowo-wschodniej i regionu Bliskiego Wschodu. Reprezentowali oni rynek ponad 400 milionów konsumentów. Spośród nich zostały wyselekcjonowane najlepsze prace w 17-stu kategoriach. Coroczny festiwal reklamy jest połączony z konkursem na najlepsze kampanie i kreacje reklamowe. Podczas tegorocznej edycji, której tematem przewodnim było hasło "Creativity, Content and Happiness", mieliśmy okazję wysłuchać prezentacji ponad 30 wykładowców.

 

Już pierwszy dzień pokazał siłę polskich agencji, które udowodniły, że podążają za cyfrowymi i interaktywnymi trendami. W sumie polskie kreacje zdobyły 18 nagród (na 85 przesłanych zgłoszeń). Serdecznie gratulujemy zwycięzcom!

Oto kampanie z Polski, które zdobyły nagrody podczas festiwalu Golden Drum:

 

Grand Prix

W kategorii Digital dla 180 Heartbeats + Jung v. Matt za kampanię "Game is not over"

W kategorii Digital campaigns including Mobile campaigns dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

 

Golden Drum

W kategorii New or innovative dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Direct campaigns dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Branded content dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

W kategorii Branded content dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

W kategorii Events dla Artegence za "We free"

W kategorii Public relations dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Integrated Communication Campaigns dla  VML Poland za kampanię Say STOP to the reckless driver you love

W kategorii Media dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię The Alternative Commentary

 

Silver Drum

W kategorii Public relations dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

W kategorii Digital dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

W kategorii Film dla McCann Worldgroup Poland za kampanię The Maths Test

W kategorii Press dla Ogilvy&Mather Warsaw za kampanię Fail Hitler

W kategorii Outdoor dla Isobar Poland za kampanię Waiting Signs

W kategorii Design od Brand & Corporate Identity dla WALK za kampanię HUMAN TO BUSINESS - BRAND IDENTITY

W kategorii Integrated Communication Campaigns dla Agencja NEXT za kampanię Polish Prince Polo on Iceland

W kategorii Media dla Cheil Poland za kampanię Very Good Manners

 

Shortlist

W kategorii Film dla Lowe Warsaw Sp. z o.o. za kampanię The Dearest Stranger

W kategorii Outdoor dla Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. za kampanię PAJAK URBAN EXPLORERS 1

W kategorii Outdoor dla Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. za kampanię PAJAK URBAN EXPLORERS 2

W kategorii Outdoor dla Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. za kampanię PAJAK URBAN EXPLORERS 3

W kategorii Outdoor dla GREY GROUP POLAND za kampanię  Warsaw Zoo Goes To The Streets

W kategorii Design od Brand & Corporate Identity dla GREY GROUP POLAND za kampanię Nobile Saudade

W kategorii Media dla McCann Worldgroup Poland za kampanię Enemy Front




Na stronie WWW wydarzenia można znaleźć pełną listę zwycięzców.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.