Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Brief.pl / Ludzie

Nowy dyrektor zarządzający Interactive Solutions będzie odpowiedzialny za umacnianie pozycji !S w sieci Saatchi & Saatchi, jako wyspecjalizowanej globalnej struktury, oferującej najlepsze kompleksowe rozwiązania digital, zarówno w zakresie komunikacji, strategii jak i technologii. Wszystko to ze szczególnym wykorzystaniem kanału eCommerce.

-

Michał Glapiński będzie wykorzystywał swoje doświadczenie do budowania jeszcze silniejszej międzynarodowej pozycji !S poprzez pozyskiwanie i obsługę kontraktów globalnych i panregionalnych. Do jego zadań będzie należało rozwijanie współpracy w ramach sieci Saatchi & Saatchi, a także bezpośrednio z klientami, z którymi !S pracuje obecnie na kilkudziesięciu rynkach. W 2014 roku, by rozszerzyć strefę wpływów i możliwość ofertowania, Interactive Solutions zdecydowała się między innymi otworzyć biura w Nowym Jorku i w Genewie.

- Moim najbliższym zadaniem jest zacieśnianie współpracy z biurami Saatchi & Saatchi, z którymi już współpracujemy (Nowy Jork, Genewa, Moskwa i Budapeszt) i stworzenie optymalnego modelu obsługi w kolejnych - powiedział Michał Glapiński. To samo dotyczy naszej regionalnej i globalnej relacji z największym bezpośrednim klientem, Procter & Gamble. Dzięki tym doświadczeniom możemy oferować optymalnie dopasowane rozwiązania z uwzględnieniem charakterystyki lokalnych rynków, a także jeszcze lepiej pracować nad regionalnymi strategiami, 

Awans Michała Glapińskiego to kolejny krok na drodze tworzenia przejrzystej struktury grupy Saatchi & Saatchi w Polsce, do której należą dwie agencje: Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions. We wrześniu br. prezesem (CEO) grupy Saatchi & Saatchi Polska  został Piotr Morkowski. Do jego pierwszych decyzji należało mianowanie Patrycji Bruź-Soniewickiej dyrektor zarządzającą agencji zintegrowanej Saatchi & Saatchi. Teraz nowym liderem Interactive Solution zostaje Michał Glapiński, który na stanowisku dyrektora zarządzającego !S zastąpi Marka Palaka. O nowej roli Marka Palaka !S poinformuje wkrótce.

Michał Glapiński od początku powstania agencji Interactive Solution (!S) odgrywał w niej kluczową rolę, odpowiadając za rozwój biznesu oraz budowanie zespołu obsługującego Procter & Gamble na poziomie lokalnym i regionalnym. Ostatnio zaangażowany był również w dynamiczne poszerzanie oferty !S w obszarze eCommerce na rynkach Europy Zachodniej.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.