Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions

Brief.pl / Ludzie

Nowy dyrektor zarządzający Interactive Solutions będzie odpowiedzialny za umacnianie pozycji !S w sieci Saatchi & Saatchi, jako wyspecjalizowanej globalnej struktury, oferującej najlepsze kompleksowe rozwiązania digital, zarówno w zakresie komunikacji, strategii jak i technologii. Wszystko to ze szczególnym wykorzystaniem kanału eCommerce.

-

Michał Glapiński będzie wykorzystywał swoje doświadczenie do budowania jeszcze silniejszej międzynarodowej pozycji !S poprzez pozyskiwanie i obsługę kontraktów globalnych i panregionalnych. Do jego zadań będzie należało rozwijanie współpracy w ramach sieci Saatchi & Saatchi, a także bezpośrednio z klientami, z którymi !S pracuje obecnie na kilkudziesięciu rynkach. W 2014 roku, by rozszerzyć strefę wpływów i możliwość ofertowania, Interactive Solutions zdecydowała się między innymi otworzyć biura w Nowym Jorku i w Genewie.

- Moim najbliższym zadaniem jest zacieśnianie współpracy z biurami Saatchi & Saatchi, z którymi już współpracujemy (Nowy Jork, Genewa, Moskwa i Budapeszt) i stworzenie optymalnego modelu obsługi w kolejnych - powiedział Michał Glapiński. To samo dotyczy naszej regionalnej i globalnej relacji z największym bezpośrednim klientem, Procter & Gamble. Dzięki tym doświadczeniom możemy oferować optymalnie dopasowane rozwiązania z uwzględnieniem charakterystyki lokalnych rynków, a także jeszcze lepiej pracować nad regionalnymi strategiami, 

Awans Michała Glapińskiego to kolejny krok na drodze tworzenia przejrzystej struktury grupy Saatchi & Saatchi w Polsce, do której należą dwie agencje: Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions. We wrześniu br. prezesem (CEO) grupy Saatchi & Saatchi Polska  został Piotr Morkowski. Do jego pierwszych decyzji należało mianowanie Patrycji Bruź-Soniewickiej dyrektor zarządzającą agencji zintegrowanej Saatchi & Saatchi. Teraz nowym liderem Interactive Solution zostaje Michał Glapiński, który na stanowisku dyrektora zarządzającego !S zastąpi Marka Palaka. O nowej roli Marka Palaka !S poinformuje wkrótce.

Michał Glapiński od początku powstania agencji Interactive Solution (!S) odgrywał w niej kluczową rolę, odpowiadając za rozwój biznesu oraz budowanie zespołu obsługującego Procter & Gamble na poziomie lokalnym i regionalnym. Ostatnio zaangażowany był również w dynamiczne poszerzanie oferty !S w obszarze eCommerce na rynkach Europy Zachodniej.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.