LOT z nową dyrektor marketingu

LOT z nową dyrektor marketingu

Brief.pl / Ludzie

Marta Glinka została nową dyrektor marketingu LOT-u. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który jest obecnie dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

-

Marta Glinka posiada 15-letnie doświadczenie w marketingu. Zarządzała znanymi markami polskimi i międzynarodowymi w firmach FMCG (Tchibo, CEDC). Z sukcesem rozwijała marki w różnych kategoriach i w różnych segmentach cenowych. Wśród nich znalazły się między innymi: Żubrówka, Soplica, Tchibo, Grant’s, Metaxa, Jim Beam, Jeagermeister, Campari. Wprowadziła na rynek Żubranko - kreatywne opakowanie dla Żubrówki, była odpowiedzialna za wprowadzenie Żubrówki Białej, a także stworzyła długookresową strategię rozwoju portfolio dla całej kategorii wódek i whisky. Ostatnio związana była z CEDC, gdzie jako marketing manager odpowiadała za rozwój marek importowanych.

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za stworzenie nowej strategii marketingowej LOT-u i odświeżenie wizerunku marki. Spółka, która konsekwentnie wdraża plan restrukturyzacji, zmieniając się w ostatnim czasie bardzo intensywnie, staje się nowoczesną europejską, linią lotniczą. Wprowadza między innymi szereg nowych produktów, usług i tworząc nowe możliwości podróżowania sięga na rynku po nowe grupy docelowe.

Wcześniej za działania marketingowe LOT-u odpowiadał Michał Leman, który zajmował stanowisko dyrektora marketingu i produktu. Kilka tygodni temu w ramach wprowadzania nowej struktury w firmie obszary marketingu i produktu zostały rozdzielone. Michał Leman nadal pełni jeszcze obowiązki dyrektora biura rozwoju produktu, ale przede wszystkim będzie odpowiedzialny za rozwój nowej spółki LOT Travel, jako jej dyrektor zarządzający. Biuro podróży LOT Travel zostało uruchomione przez PLL LOT w czerwcu tego roku. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podróży służbowych, sprzedaży pakietów wyjazdowych przygotowywanych według indywidualnych potrzeb Klientów, dystrybuuje również ofertę największych polskich biur podróży.

Michał Leman jest związany z LOT-em od 2013 roku, wcześniej w latach 2009 – 2010 pełnił funkcję dyrektora biura zarządu. Od kwietnia 2013 roku zajmował stanowisko dyrektora biura marketingu i produktu.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.