LOT z nową dyrektor marketingu

LOT z nową dyrektor marketingu

Brief.pl / Ludzie

Marta Glinka została nową dyrektor marketingu LOT-u. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który jest obecnie dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

-

Marta Glinka posiada 15-letnie doświadczenie w marketingu. Zarządzała znanymi markami polskimi i międzynarodowymi w firmach FMCG (Tchibo, CEDC). Z sukcesem rozwijała marki w różnych kategoriach i w różnych segmentach cenowych. Wśród nich znalazły się między innymi: Żubrówka, Soplica, Tchibo, Grant’s, Metaxa, Jim Beam, Jeagermeister, Campari. Wprowadziła na rynek Żubranko - kreatywne opakowanie dla Żubrówki, była odpowiedzialna za wprowadzenie Żubrówki Białej, a także stworzyła długookresową strategię rozwoju portfolio dla całej kategorii wódek i whisky. Ostatnio związana była z CEDC, gdzie jako marketing manager odpowiadała za rozwój marek importowanych.

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za stworzenie nowej strategii marketingowej LOT-u i odświeżenie wizerunku marki. Spółka, która konsekwentnie wdraża plan restrukturyzacji, zmieniając się w ostatnim czasie bardzo intensywnie, staje się nowoczesną europejską, linią lotniczą. Wprowadza między innymi szereg nowych produktów, usług i tworząc nowe możliwości podróżowania sięga na rynku po nowe grupy docelowe.

Wcześniej za działania marketingowe LOT-u odpowiadał Michał Leman, który zajmował stanowisko dyrektora marketingu i produktu. Kilka tygodni temu w ramach wprowadzania nowej struktury w firmie obszary marketingu i produktu zostały rozdzielone. Michał Leman nadal pełni jeszcze obowiązki dyrektora biura rozwoju produktu, ale przede wszystkim będzie odpowiedzialny za rozwój nowej spółki LOT Travel, jako jej dyrektor zarządzający. Biuro podróży LOT Travel zostało uruchomione przez PLL LOT w czerwcu tego roku. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podróży służbowych, sprzedaży pakietów wyjazdowych przygotowywanych według indywidualnych potrzeb Klientów, dystrybuuje również ofertę największych polskich biur podróży.

Michał Leman jest związany z LOT-em od 2013 roku, wcześniej w latach 2009 – 2010 pełnił funkcję dyrektora biura zarządu. Od kwietnia 2013 roku zajmował stanowisko dyrektora biura marketingu i produktu.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.