LOT z nową dyrektor marketingu

LOT z nową dyrektor marketingu

Brief.pl / Ludzie

Marta Glinka została nową dyrektor marketingu LOT-u. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który jest obecnie dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

-

Marta Glinka posiada 15-letnie doświadczenie w marketingu. Zarządzała znanymi markami polskimi i międzynarodowymi w firmach FMCG (Tchibo, CEDC). Z sukcesem rozwijała marki w różnych kategoriach i w różnych segmentach cenowych. Wśród nich znalazły się między innymi: Żubrówka, Soplica, Tchibo, Grant’s, Metaxa, Jim Beam, Jeagermeister, Campari. Wprowadziła na rynek Żubranko - kreatywne opakowanie dla Żubrówki, była odpowiedzialna za wprowadzenie Żubrówki Białej, a także stworzyła długookresową strategię rozwoju portfolio dla całej kategorii wódek i whisky. Ostatnio związana była z CEDC, gdzie jako marketing manager odpowiadała za rozwój marek importowanych.

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za stworzenie nowej strategii marketingowej LOT-u i odświeżenie wizerunku marki. Spółka, która konsekwentnie wdraża plan restrukturyzacji, zmieniając się w ostatnim czasie bardzo intensywnie, staje się nowoczesną europejską, linią lotniczą. Wprowadza między innymi szereg nowych produktów, usług i tworząc nowe możliwości podróżowania sięga na rynku po nowe grupy docelowe.

Wcześniej za działania marketingowe LOT-u odpowiadał Michał Leman, który zajmował stanowisko dyrektora marketingu i produktu. Kilka tygodni temu w ramach wprowadzania nowej struktury w firmie obszary marketingu i produktu zostały rozdzielone. Michał Leman nadal pełni jeszcze obowiązki dyrektora biura rozwoju produktu, ale przede wszystkim będzie odpowiedzialny za rozwój nowej spółki LOT Travel, jako jej dyrektor zarządzający. Biuro podróży LOT Travel zostało uruchomione przez PLL LOT w czerwcu tego roku. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podróży służbowych, sprzedaży pakietów wyjazdowych przygotowywanych według indywidualnych potrzeb Klientów, dystrybuuje również ofertę największych polskich biur podróży.

Michał Leman jest związany z LOT-em od 2013 roku, wcześniej w latach 2009 – 2010 pełnił funkcję dyrektora biura zarządu. Od kwietnia 2013 roku zajmował stanowisko dyrektora biura marketingu i produktu.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.