Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W minionym tygodniu najchętniej czytaliście na stronie Brief komentarz na temat loga dla Polski. Dużą popularnością cieszyły się również nominacje do nagród Ludzi Roku. Sprawdźcie co jeszcze ciekawego pojawiło się na naszej stronie.

-

Logo dla Polski

Logo dla Polski

::

Ludzie Roku „Briefu” 2014

Poznajcie osoby nominowane do corocznych nagród magazynu Brief: Człowieka Marketingu i Sprzedaży, Człowieka Mediów, Człowieka Reklamy, Menadżera Marketingu Miejsc. Zwycięzców, jak również Człowieka Roku Brief 2014, poznamy 29 października podczas uroczystej gali, która będzie jednocześnie 15. urodzinami magazynu.

::

YouTube w Polsce w 2014 roku

Według badań Megapanel PBI/Gemius z lipca 2013 roku w ciągu miesiąca YouTube przyciągnął w Polsce 13,8 mln użytkowników. Przez rok wynik wzrósł do 16 mln, a dla wielu internautów serwis stał się telewizją z niezależnymi, ciekawymi materiałami wyświetlanymi w coraz lepszej jakości. Dane liczbowe o polskim YouTube zebrała agencja Tube.AD.

::

DOZ.PL – Kupowanie przez wyszukiwanie

Jak poprawić ilość i jakość ruchu w serwisie internetowym i przełożyć to na sprzedaż? Portal Dbam o Zdrowie pokazał jak tego dokonać.

::

Krótszy dzień pracy – eksperyment czy przyszłość?

Bez pracy nie ma kołaczy, znamy to zdanie od dziecka. Jednak w dzisiejszych czasach większość osób zapracowuje się, czasem nawet poświęca na pracę swój czas prywatny. Osiem godzin w biurze już dawno przestało być normą, a nadgodziny stały się chlebem powszednim. Czy to znaczy, że pracy jest coraz więcej, czy może staliśmy się mniej efektywni?

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.