Blogerzy pomagają klientom

Blogerzy pomagają klientom

Brief.pl / Aktualności

Jak kupować produkty wysokiej jakości jak najtaniej? Jak nie dać się nabić w butelkę? Poradnik Zakupowy za cel stawia sobie ułatwienie konsumentom podejmowania racjonalnych decyzji zakupowych.

-

Rozwój sieci hipermarketów, duża różnorodność produktów i silna dywersyfikacja cenowa sprawiły, że klientowi coraz trudniej jest podjąć optymalną decyzję zakupową. Z drugiej strony, kryzys gospodarczy skłonił wielu konsumentów do uważniejszego gospodarowania budżetem domowym. W takich warunkach rośnie zapotrzebowanie konsumentów na obiektywną informację, która umożliwia podejmowanie rozsądnych decyzji. Czyli na narzędzia związane z trendem smart shopping.

Na czym smart shopping polega? Najogólniej mówiąc – na kupowaniu jak najefektywniej, czyli produktów jak najwyższej jakości w jak najlepszej cenie. Smartshopper, czyli świadomy konsument, racjonalnie planuje budżet: inwestuje czas w poszukiwanie i porównywanie ofert, w przemyślany sposób korzysta z promocji, robi listę zakupów.


 

– To nie wydaje się trudne, jednak jest dość czasochłonne – mówi Joanna Piaskowska Przy nadmiarze często sprzecznych informacji, dajemy się złowić sieciom handlowym w sidła i pod wpływem impulsu kupujemy niepotrzebne nam rzeczy

– Świadomy konsument nie kupuje niepotrzebnych przedmiotów tylko dlatego, że są tanie albo reklama była zabawna – tłumaczy Piaskowska. Dokładnie przelicza, czyta etykiety, szuka opinii o produkcie i dopiero kupuje.

Na stronie Poradnika Zakupowego (http://okazjum.pl/poradnik-zakupowy/) znajdziemy porady, rekomendacje i testy produktów przygotowane przez czołowych polskich blogerów zajmujących się różnymi aspektami życia: Ula Pedantula, Perfekcyjna Pani w Domu, Szusz, Bakusiowo, Jak Po Maśle, Pan Fleks i wielu innych.

– Sprawdzając oferty sieci handlowych, testując produkty w promocjach, prezentując triki przydatne w zarządzaniu gospodarstwem domowym, chcę pomóc wszystkim gospodyniom w mądrym prowadzeniu domu i podejmowaniu rozsądnych decyzji zakupowych - mówi Urszula Okazjum Sp. z o.o. Często wystarczy zastosować kilka sztuczek, aby zaoszczędzić dużą część domowego budżetu. W Poradniku Zakupowym chcę paniom dbającym o dom pokazać, jak to zrobić.

Chincz, czyli Ula Pedantula, która wraz z Perfekcyjną Panią w Domu będzie udzielała porad związanych z zarządzaniem gospodarstwem domowym.


 

– Specjalnie dla czytelników Poradnika Zakupowego będę buszować po sklepach i wybierać produkty urodowe warte polecenia, po to, by dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat promocji w drogeriach i perfumeriach – dodaje Szusz, jedna z najpopularniejszych vlogerek urodowych. Będę polecać najlepsze z nich i odradzać te, które prawdziwymi promocjami nie są.

– Do współpracy przy tworzeniu Poradnika Zakupowego zaangażowaliśmy blogerów związanych z różnymi aspektami życia, m.in. zajmujących się majsterkowaniem, kulinariami, dbaniem o dom, technologią, urodą czy dziećmi – wyjaśnia Joanna Piaskowska. Cieszymy się z tego, że udało nam się zebrać najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach w jednym miejscu. Specjalnie dla konsumentów będą przeszukiwać oferty sieci handlowych, prezentować wartościowe promocje i testować produkty. Dzięki temu nasi użytkownicy będą mieli dostęp do fachowych porad i informacji dotyczących smart shoppingu

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.