wp - grudzien 2016

Blogerzy pomagają klientom

Blogerzy pomagają klientom

Brief.pl / Aktualności

Jak kupować produkty wysokiej jakości jak najtaniej? Jak nie dać się nabić w butelkę? Poradnik Zakupowy za cel stawia sobie ułatwienie konsumentom podejmowania racjonalnych decyzji zakupowych.

-

Rozwój sieci hipermarketów, duża różnorodność produktów i silna dywersyfikacja cenowa sprawiły, że klientowi coraz trudniej jest podjąć optymalną decyzję zakupową. Z drugiej strony, kryzys gospodarczy skłonił wielu konsumentów do uważniejszego gospodarowania budżetem domowym. W takich warunkach rośnie zapotrzebowanie konsumentów na obiektywną informację, która umożliwia podejmowanie rozsądnych decyzji. Czyli na narzędzia związane z trendem smart shopping.

Na czym smart shopping polega? Najogólniej mówiąc – na kupowaniu jak najefektywniej, czyli produktów jak najwyższej jakości w jak najlepszej cenie. Smartshopper, czyli świadomy konsument, racjonalnie planuje budżet: inwestuje czas w poszukiwanie i porównywanie ofert, w przemyślany sposób korzysta z promocji, robi listę zakupów.


 

– To nie wydaje się trudne, jednak jest dość czasochłonne – mówi Joanna Piaskowska Przy nadmiarze często sprzecznych informacji, dajemy się złowić sieciom handlowym w sidła i pod wpływem impulsu kupujemy niepotrzebne nam rzeczy

– Świadomy konsument nie kupuje niepotrzebnych przedmiotów tylko dlatego, że są tanie albo reklama była zabawna – tłumaczy Piaskowska. Dokładnie przelicza, czyta etykiety, szuka opinii o produkcie i dopiero kupuje.

Na stronie Poradnika Zakupowego (http://okazjum.pl/poradnik-zakupowy/) znajdziemy porady, rekomendacje i testy produktów przygotowane przez czołowych polskich blogerów zajmujących się różnymi aspektami życia: Ula Pedantula, Perfekcyjna Pani w Domu, Szusz, Bakusiowo, Jak Po Maśle, Pan Fleks i wielu innych.

– Sprawdzając oferty sieci handlowych, testując produkty w promocjach, prezentując triki przydatne w zarządzaniu gospodarstwem domowym, chcę pomóc wszystkim gospodyniom w mądrym prowadzeniu domu i podejmowaniu rozsądnych decyzji zakupowych - mówi Urszula Okazjum Sp. z o.o. Często wystarczy zastosować kilka sztuczek, aby zaoszczędzić dużą część domowego budżetu. W Poradniku Zakupowym chcę paniom dbającym o dom pokazać, jak to zrobić.

Chincz, czyli Ula Pedantula, która wraz z Perfekcyjną Panią w Domu będzie udzielała porad związanych z zarządzaniem gospodarstwem domowym.


 

– Specjalnie dla czytelników Poradnika Zakupowego będę buszować po sklepach i wybierać produkty urodowe warte polecenia, po to, by dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat promocji w drogeriach i perfumeriach – dodaje Szusz, jedna z najpopularniejszych vlogerek urodowych. Będę polecać najlepsze z nich i odradzać te, które prawdziwymi promocjami nie są.

– Do współpracy przy tworzeniu Poradnika Zakupowego zaangażowaliśmy blogerów związanych z różnymi aspektami życia, m.in. zajmujących się majsterkowaniem, kulinariami, dbaniem o dom, technologią, urodą czy dziećmi – wyjaśnia Joanna Piaskowska. Cieszymy się z tego, że udało nam się zebrać najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach w jednym miejscu. Specjalnie dla konsumentów będą przeszukiwać oferty sieci handlowych, prezentować wartościowe promocje i testować produkty. Dzięki temu nasi użytkownicy będą mieli dostęp do fachowych porad i informacji dotyczących smart shoppingu

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.