Polskie kreacje wygrywają na GoldenDrum!

Polskie kreacje wygrywają na GoldenDrum!

Brief.pl / Aktualności

GoldenDrum to coroczny festiwal reklamy połączony z konkursem na najlepsze kampanie i kreacje reklamowe, który odbywa się w Słowenii. Wczoraj poznaliśmy zwycięzców pierwszego dnia festiwalu. Aż 10 nagród, w tym 2 Grand Prix, zdobyły polskie agencje kreatywne.

-

Oto kampanie z Polski, które zdobyły nagrody pierwszego dnia festiwalu Golden Drum:

 

Grand Prix

W kategorii Digital dla 180 Heartbeats + Jung v. Matt za kampanię "Game is not over"

W kategorii Digital campaigns including Mobile campaigns dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

 

Golden Drum

W kategorii New or innovative dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Direct campaigns dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Branded content dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

W kategorii Branded content dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

W kategorii Events dla Artegence za "We free"

W kategorii Public relations dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

 

Silver Drum

W kategorii Public relations dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

W kategorii Digital dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

::

Szczególnie cieszą nagrody zdobyte w takich kategoriach jak Digital czy New or innovative, ponieważ pokazują, że polskie agencje udanie podążają za cyfrowymi i interaktywnymi trendami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne nagrody na pozostałych dwóch dniach festiwalu. Jednak już pierwszy dzień możemy uznać za pewne odbicie się po niezbyt udanym festiwalu w Cannes.

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!

Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.