Polskie kreacje wygrywają na GoldenDrum!

Polskie kreacje wygrywają na GoldenDrum!

Brief.pl / Aktualności

GoldenDrum to coroczny festiwal reklamy połączony z konkursem na najlepsze kampanie i kreacje reklamowe, który odbywa się w Słowenii. Wczoraj poznaliśmy zwycięzców pierwszego dnia festiwalu. Aż 10 nagród, w tym 2 Grand Prix, zdobyły polskie agencje kreatywne.

-

Oto kampanie z Polski, które zdobyły nagrody pierwszego dnia festiwalu Golden Drum:

 

Grand Prix

W kategorii Digital dla 180 Heartbeats + Jung v. Matt za kampanię "Game is not over"

W kategorii Digital campaigns including Mobile campaigns dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

 

Golden Drum

W kategorii New or innovative dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Direct campaigns dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Branded content dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

W kategorii Branded content dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

W kategorii Events dla Artegence za "We free"

W kategorii Public relations dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

 

Silver Drum

W kategorii Public relations dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

W kategorii Digital dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

::

Szczególnie cieszą nagrody zdobyte w takich kategoriach jak Digital czy New or innovative, ponieważ pokazują, że polskie agencje udanie podążają za cyfrowymi i interaktywnymi trendami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne nagrody na pozostałych dwóch dniach festiwalu. Jednak już pierwszy dzień możemy uznać za pewne odbicie się po niezbyt udanym festiwalu w Cannes.

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!

Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.