Polskie kreacje wygrywają na GoldenDrum!

Polskie kreacje wygrywają na GoldenDrum!

Brief.pl / Aktualności

GoldenDrum to coroczny festiwal reklamy połączony z konkursem na najlepsze kampanie i kreacje reklamowe, który odbywa się w Słowenii. Wczoraj poznaliśmy zwycięzców pierwszego dnia festiwalu. Aż 10 nagród, w tym 2 Grand Prix, zdobyły polskie agencje kreatywne.

-

Oto kampanie z Polski, które zdobyły nagrody pierwszego dnia festiwalu Golden Drum:

 

Grand Prix

W kategorii Digital dla 180 Heartbeats + Jung v. Matt za kampanię "Game is not over"

W kategorii Digital campaigns including Mobile campaigns dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

 

Golden Drum

W kategorii New or innovative dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Direct campaigns dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

W kategorii Branded content dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

W kategorii Branded content dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

W kategorii Events dla Artegence za "We free"

W kategorii Public relations dla Cheil Poland za kampanię "Very Good Manners"

 

Silver Drum

W kategorii Public relations dla McCann Worldgroup Poland za kampanię "Enemy Front"

W kategorii Digital dla Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

::

Szczególnie cieszą nagrody zdobyte w takich kategoriach jak Digital czy New or innovative, ponieważ pokazują, że polskie agencje udanie podążają za cyfrowymi i interaktywnymi trendami. Z niecierpliwością czekamy na kolejne nagrody na pozostałych dwóch dniach festiwalu. Jednak już pierwszy dzień możemy uznać za pewne odbicie się po niezbyt udanym festiwalu w Cannes.

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!

Havas Worldwide Warsaw Sp. z o.o. za kampanię "The Alternative Commentary"

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.