Bogusław Wołoszański twarzą Liberty Ubezpieczenia

Bogusław Wołoszański twarzą Liberty Ubezpieczenia

Brief TV / Aktualności

W poniedziałek 6 października obyła się konferencja prasowa na temat zmiany nazwy Liberty Direct na Liberty Ubezpieczenia.

-

Ogłoszono nową strategię firmy i zaprezentowano pierwszy spot z Bogusławem Wołoszańskim będącym od teraz twarzą marki. 

 Na temat zmian rozmawialiśmy z Marcinem Warszewskim, dyrektorem generalnym, Liberty Ubezpieczenia oraz Katarzyną Grzywaczewską, dyrektorem marketingu i kanału direct, Liberty Ubezpieczenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.