Bogusław Wołoszański twarzą Liberty Ubezpieczenia

Bogusław Wołoszański twarzą Liberty Ubezpieczenia

Brief TV / Aktualności

W poniedziałek 6 października obyła się konferencja prasowa na temat zmiany nazwy Liberty Direct na Liberty Ubezpieczenia.

-

Ogłoszono nową strategię firmy i zaprezentowano pierwszy spot z Bogusławem Wołoszańskim będącym od teraz twarzą marki. 

 Na temat zmian rozmawialiśmy z Marcinem Warszewskim, dyrektorem generalnym, Liberty Ubezpieczenia oraz Katarzyną Grzywaczewską, dyrektorem marketingu i kanału direct, Liberty Ubezpieczenia.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.