wp - grudzien 2016

Nowy tygodnik w Mediach Regionalnych

Nowy tygodnik w Mediach Regionalnych

Brief for Poland / Aktualności

8 października 2014 ukazał się pierwszy numer tygodnika „Dzień za dniem”. Właścicielem tytułu oraz domeny dzienzadniem.pl są Media Regionalne Grupy Polskapresse.

-

Tygodnik „Dzień za dniem” ukazuje się w powiecie świebodzińskim od 20 lat. Zerowy numer został wydany 26 października 1994 roku. Potem tytuł zmieniał właścicieli, ale nie profil. Był nastawiony na wydarzenia lokalne, informacje, o których ludzie rozmawiają ze sobą w sklepie i w domu. Był z daleka od polityki, ale blisko mieszkańców.

Nowy właściciel zmienia layout gazety, ale wciąż ideą „Dnia za dniem” ma być bliskość z ludźmi z powiatu świebodzińskiego. Temu służy też układ tygodnika i takie sekcje jak: o tym się mówi, na sygnale (wiadomości kryminalne i od straży pożarnej), z życia rodziny (tu zdjęcia noworodków, nowożeńców), z życia parafii, kultura, rozrywka, informatory z przydatnymi wiadomościami teleadresowymi.

Pierwszy numer w nowej szacie graficznej ukazał się 8 października br. Tygodnik ma 20 stron, dzień wydawniczy zostaje bez zmian – środa.

W zespole redakcyjnym tygodnika pracują dziennikarze i redaktorzy, którzy byli przy powstawaniu gazety, Renata i Wiesław Zdanowiczowie. Funkcję redaktora naczelnego będzie pełnić Alicja Jóźwicka. Doradcą ds. reklamy została Alicja Sienkiewicz. 

Promocji nowego wydania tygodnika towarzyszy kampania promocyjna zaplanowana przez dział marketingu Mediów Regionalnych w Zielonej Górze.

::

© Orlando BelliniZobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.