Nowy tygodnik w Mediach Regionalnych

Nowy tygodnik w Mediach Regionalnych

Brief for Poland / Aktualności

8 października 2014 ukazał się pierwszy numer tygodnika „Dzień za dniem”. Właścicielem tytułu oraz domeny dzienzadniem.pl są Media Regionalne Grupy Polskapresse.

-

Tygodnik „Dzień za dniem” ukazuje się w powiecie świebodzińskim od 20 lat. Zerowy numer został wydany 26 października 1994 roku. Potem tytuł zmieniał właścicieli, ale nie profil. Był nastawiony na wydarzenia lokalne, informacje, o których ludzie rozmawiają ze sobą w sklepie i w domu. Był z daleka od polityki, ale blisko mieszkańców.

Nowy właściciel zmienia layout gazety, ale wciąż ideą „Dnia za dniem” ma być bliskość z ludźmi z powiatu świebodzińskiego. Temu służy też układ tygodnika i takie sekcje jak: o tym się mówi, na sygnale (wiadomości kryminalne i od straży pożarnej), z życia rodziny (tu zdjęcia noworodków, nowożeńców), z życia parafii, kultura, rozrywka, informatory z przydatnymi wiadomościami teleadresowymi.

Pierwszy numer w nowej szacie graficznej ukazał się 8 października br. Tygodnik ma 20 stron, dzień wydawniczy zostaje bez zmian – środa.

W zespole redakcyjnym tygodnika pracują dziennikarze i redaktorzy, którzy byli przy powstawaniu gazety, Renata i Wiesław Zdanowiczowie. Funkcję redaktora naczelnego będzie pełnić Alicja Jóźwicka. Doradcą ds. reklamy została Alicja Sienkiewicz. 

Promocji nowego wydania tygodnika towarzyszy kampania promocyjna zaplanowana przez dział marketingu Mediów Regionalnych w Zielonej Górze.

::

© Orlando BelliniZobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?