Nowy tygodnik w Mediach Regionalnych

Nowy tygodnik w Mediach Regionalnych

Brief for Poland / Aktualności

8 października 2014 ukazał się pierwszy numer tygodnika „Dzień za dniem”. Właścicielem tytułu oraz domeny dzienzadniem.pl są Media Regionalne Grupy Polskapresse.

-

Tygodnik „Dzień za dniem” ukazuje się w powiecie świebodzińskim od 20 lat. Zerowy numer został wydany 26 października 1994 roku. Potem tytuł zmieniał właścicieli, ale nie profil. Był nastawiony na wydarzenia lokalne, informacje, o których ludzie rozmawiają ze sobą w sklepie i w domu. Był z daleka od polityki, ale blisko mieszkańców.

Nowy właściciel zmienia layout gazety, ale wciąż ideą „Dnia za dniem” ma być bliskość z ludźmi z powiatu świebodzińskiego. Temu służy też układ tygodnika i takie sekcje jak: o tym się mówi, na sygnale (wiadomości kryminalne i od straży pożarnej), z życia rodziny (tu zdjęcia noworodków, nowożeńców), z życia parafii, kultura, rozrywka, informatory z przydatnymi wiadomościami teleadresowymi.

Pierwszy numer w nowej szacie graficznej ukazał się 8 października br. Tygodnik ma 20 stron, dzień wydawniczy zostaje bez zmian – środa.

W zespole redakcyjnym tygodnika pracują dziennikarze i redaktorzy, którzy byli przy powstawaniu gazety, Renata i Wiesław Zdanowiczowie. Funkcję redaktora naczelnego będzie pełnić Alicja Jóźwicka. Doradcą ds. reklamy została Alicja Sienkiewicz. 

Promocji nowego wydania tygodnika towarzyszy kampania promocyjna zaplanowana przez dział marketingu Mediów Regionalnych w Zielonej Górze.

::

© Orlando BelliniZobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.