YouTube w Polsce w 2014 roku

YouTube w Polsce w 2014 roku

Brief.pl / Wiedza

Według badań Megapanel PBI/Gemius z lipca 2013 roku w ciągu miesiąca YouTube przyciągnął w Polsce 13,8 mln użytkowników. Przez rok wynik wzrósł do 16 mln, a dla wielu internautów serwis stał się telewizją z niezależnymi, ciekawymi materiałami wyświetlanymi w coraz lepszej jakości. Dane liczbowe o polskim YouTube zebrała agencja Tube.AD.

-

YouTube ma już wyrobioną pozycję online. 73 proc. internautów odwiedza go w celach rozrywkowych, edukacyjnych i informacyjnych. Serwis depcze dość mocno po piętach Facebook’owi z wynikiem 16 mln użytkowników miesięcznie. Aż 3,3 mln Polaków w grupie wiekowej 25-33 korzysta każdego miesiąca z YouTube.  Natomiast 50 proc. użytkownik to osoby w wieku 18-34 lat, których to łączy jedna wspólna cecha. Nie oglądają telewizji. Wg badań agencji Think Kong jest ich 2,3 mln (21 proc. w wieku 18-24).

YouTube jest nieprzerwanie numerem 1 wśród serwisów wideo i VOD.  Zajmuje 2. miejsce wśród najpopularniejszych wyszukiwarek w Polsce. Zasięg i moc przekazu stanowią o jego wartości dla widza jako konsumenta, dla twórcy treści oraz reklamodawców.


Youtube w Polsce infografika

Tagi:

YouTube TubeAD

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.