bdwino.pl – nowe rozwiązanie nie tylko dla koneserów

bdwino.pl – nowe rozwiązanie nie tylko dla koneserów

Brief.pl / Inspiracje

Bdwino.pl jest nowoczesnym sklepem internetowym założonym dla wszystkich miłośników wina, ceniących sobie wygodę zakupów i oszczędność czasu. Serwis stworzyli ludzie, posiadający ponad 8 letnie doświadczenie w dostarczaniu klientom najwyższych wartości związanych z zakupami internetowymi.

-

- Tworząc sklep dedykowany takiemu produktowi jakim jest wino, położyliśmy duży nacisk na wygodę i przyjemność zakupów – powiedział Paweł Paszkowski dyrektor generalny bdsklep.pl. Głównymi cechami wyróżniającymi serwis są wyjątkowa narracja sprzedaży dostosowana do wymagań osób kupujących tego typu produkty, proste sortowanie adekwatne do cech produktów, no i oczywiście specjalizacja asortymentowa. Jest to Serwis stricte o winie. Staraliśmy się dostosować asortyment do szerokiej grupy odbiorców, o różnym guście. Dodatkowo w serwisie można znaleźć porady dla kupujących wino. Zaprojektowaliśmy go również w ten sposób, aby istniała możliwość pełnej integracji z urządzeniami mobilnymi, gdyż w obecnych czasach coraz więcej osób korzysta z takiego rozwiązania - dodaje.

 Unikalność serwisu polega na sposobie podejścia do sprzedaży wina. Wszystkie dostępne na rynku tego typu serwisy są typowymi sklepami internetowymi. Celem twórców było zbudowanie wyjątkowej narracji i otoczki wokół tak wyjątkowego asortymentu. Istotnym jest fakt, iż Serwis bdwino.pl nie został zbudowany tylko dla koneserów. W założeniu ma o docierać do wszystkich konsumentów, niezależnie od tego czy rozpoczynają przygodę z winem, czy też mają już swoje doświadczenia w tej tematyce.


BDsklep BDWino

 - Nasze plany rozwoju serwisu są bardzo ambitne i nie tylko wiążą się z rozbudową asortymentu o produkty unikatowe i trudno dostępne, chcemy także do oferty sklepu włączyć alkohole mocniejsze, takie jak brandy i koniaki – kontynuuje Paszkowski. Jako uzupełnienie oferty palety produktów, w przyszłości rozbudujemy Serwis o produkty delikatesowe z całego Świata, które kojarzą się bezpośrednio z winem i wakacjami. Chcemy oferować przekąski, potrawy z różnych krajów świata, owoce morza, oliwki, sery itd. Oczywiście bez produktów wymagających warunków chłodniczych. Wszystko to w takiej samej wyjątkowej narracji sprzedażowej bazującej na sentymentach konsumentów związanych z podróżami, wakacjami i smakami Świata 

 Takie rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe i rosnącą świadomość konsumentów. Najważniejszym trendem jaki ostatnio można zaobserwować to kontekst, czyli konkretna sytuacja i narracja, w której konsumenci dokonują zakupów. Treść zaczyna mieć drugorzędne znaczenie a jego miejsce zajmuje właśnie kontekst samego zakupu.

- Obecnie oferta bdwino.pl to wybór ok 450 popularnych produktów dostępnych na rynku – dodaje Paszkowski.Stawiamy tez na unikatowy asortyment, jak np. gruzińskie wina Marani czy też wina z Chorwacji, jeszcze mało rozpoznawalne na polskim rynku ale o wysokiej jakości i walorach smakowych

bdsklep.pl jest jednym z największych i najdłużej działających na rynku e-sklepów z produktami codziennego użytku.Misja sklepu „odzyskaj czas na rzeczy ważne” pokazuje konsumentom korzyści z codziennych zakupów internetowych i z tego, że dzięki ich regularności oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą poświęcić na rzeczy dla nich istotne. Sklep cieszy się zaufaniem ponad 250 000 klientów i obecnie jest najlepiej ocenianym sklepem w Polsce w segmencie e-groceries (wg. opineo.pl).

Tagi:

Bdwino wino

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.