bdwino.pl – nowe rozwiązanie nie tylko dla koneserów

bdwino.pl – nowe rozwiązanie nie tylko dla koneserów

Brief.pl / Inspiracje

Bdwino.pl jest nowoczesnym sklepem internetowym założonym dla wszystkich miłośników wina, ceniących sobie wygodę zakupów i oszczędność czasu. Serwis stworzyli ludzie, posiadający ponad 8 letnie doświadczenie w dostarczaniu klientom najwyższych wartości związanych z zakupami internetowymi.

-

- Tworząc sklep dedykowany takiemu produktowi jakim jest wino, położyliśmy duży nacisk na wygodę i przyjemność zakupów – powiedział Paweł Paszkowski dyrektor generalny bdsklep.pl. Głównymi cechami wyróżniającymi serwis są wyjątkowa narracja sprzedaży dostosowana do wymagań osób kupujących tego typu produkty, proste sortowanie adekwatne do cech produktów, no i oczywiście specjalizacja asortymentowa. Jest to Serwis stricte o winie. Staraliśmy się dostosować asortyment do szerokiej grupy odbiorców, o różnym guście. Dodatkowo w serwisie można znaleźć porady dla kupujących wino. Zaprojektowaliśmy go również w ten sposób, aby istniała możliwość pełnej integracji z urządzeniami mobilnymi, gdyż w obecnych czasach coraz więcej osób korzysta z takiego rozwiązania - dodaje.

 Unikalność serwisu polega na sposobie podejścia do sprzedaży wina. Wszystkie dostępne na rynku tego typu serwisy są typowymi sklepami internetowymi. Celem twórców było zbudowanie wyjątkowej narracji i otoczki wokół tak wyjątkowego asortymentu. Istotnym jest fakt, iż Serwis bdwino.pl nie został zbudowany tylko dla koneserów. W założeniu ma o docierać do wszystkich konsumentów, niezależnie od tego czy rozpoczynają przygodę z winem, czy też mają już swoje doświadczenia w tej tematyce.


BDsklep BDWino

 - Nasze plany rozwoju serwisu są bardzo ambitne i nie tylko wiążą się z rozbudową asortymentu o produkty unikatowe i trudno dostępne, chcemy także do oferty sklepu włączyć alkohole mocniejsze, takie jak brandy i koniaki – kontynuuje Paszkowski. Jako uzupełnienie oferty palety produktów, w przyszłości rozbudujemy Serwis o produkty delikatesowe z całego Świata, które kojarzą się bezpośrednio z winem i wakacjami. Chcemy oferować przekąski, potrawy z różnych krajów świata, owoce morza, oliwki, sery itd. Oczywiście bez produktów wymagających warunków chłodniczych. Wszystko to w takiej samej wyjątkowej narracji sprzedażowej bazującej na sentymentach konsumentów związanych z podróżami, wakacjami i smakami Świata 

 Takie rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe i rosnącą świadomość konsumentów. Najważniejszym trendem jaki ostatnio można zaobserwować to kontekst, czyli konkretna sytuacja i narracja, w której konsumenci dokonują zakupów. Treść zaczyna mieć drugorzędne znaczenie a jego miejsce zajmuje właśnie kontekst samego zakupu.

- Obecnie oferta bdwino.pl to wybór ok 450 popularnych produktów dostępnych na rynku – dodaje Paszkowski.Stawiamy tez na unikatowy asortyment, jak np. gruzińskie wina Marani czy też wina z Chorwacji, jeszcze mało rozpoznawalne na polskim rynku ale o wysokiej jakości i walorach smakowych

bdsklep.pl jest jednym z największych i najdłużej działających na rynku e-sklepów z produktami codziennego użytku.Misja sklepu „odzyskaj czas na rzeczy ważne” pokazuje konsumentom korzyści z codziennych zakupów internetowych i z tego, że dzięki ich regularności oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą poświęcić na rzeczy dla nich istotne. Sklep cieszy się zaufaniem ponad 250 000 klientów i obecnie jest najlepiej ocenianym sklepem w Polsce w segmencie e-groceries (wg. opineo.pl).

Tagi:

Bdwino wino

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.