bdwino.pl – nowe rozwiązanie nie tylko dla koneserów

bdwino.pl – nowe rozwiązanie nie tylko dla koneserów

Brief.pl / Inspiracje

Bdwino.pl jest nowoczesnym sklepem internetowym założonym dla wszystkich miłośników wina, ceniących sobie wygodę zakupów i oszczędność czasu. Serwis stworzyli ludzie, posiadający ponad 8 letnie doświadczenie w dostarczaniu klientom najwyższych wartości związanych z zakupami internetowymi.

-

- Tworząc sklep dedykowany takiemu produktowi jakim jest wino, położyliśmy duży nacisk na wygodę i przyjemność zakupów – powiedział Paweł Paszkowski dyrektor generalny bdsklep.pl. Głównymi cechami wyróżniającymi serwis są wyjątkowa narracja sprzedaży dostosowana do wymagań osób kupujących tego typu produkty, proste sortowanie adekwatne do cech produktów, no i oczywiście specjalizacja asortymentowa. Jest to Serwis stricte o winie. Staraliśmy się dostosować asortyment do szerokiej grupy odbiorców, o różnym guście. Dodatkowo w serwisie można znaleźć porady dla kupujących wino. Zaprojektowaliśmy go również w ten sposób, aby istniała możliwość pełnej integracji z urządzeniami mobilnymi, gdyż w obecnych czasach coraz więcej osób korzysta z takiego rozwiązania - dodaje.

 Unikalność serwisu polega na sposobie podejścia do sprzedaży wina. Wszystkie dostępne na rynku tego typu serwisy są typowymi sklepami internetowymi. Celem twórców było zbudowanie wyjątkowej narracji i otoczki wokół tak wyjątkowego asortymentu. Istotnym jest fakt, iż Serwis bdwino.pl nie został zbudowany tylko dla koneserów. W założeniu ma o docierać do wszystkich konsumentów, niezależnie od tego czy rozpoczynają przygodę z winem, czy też mają już swoje doświadczenia w tej tematyce.


BDsklep BDWino

 - Nasze plany rozwoju serwisu są bardzo ambitne i nie tylko wiążą się z rozbudową asortymentu o produkty unikatowe i trudno dostępne, chcemy także do oferty sklepu włączyć alkohole mocniejsze, takie jak brandy i koniaki – kontynuuje Paszkowski. Jako uzupełnienie oferty palety produktów, w przyszłości rozbudujemy Serwis o produkty delikatesowe z całego Świata, które kojarzą się bezpośrednio z winem i wakacjami. Chcemy oferować przekąski, potrawy z różnych krajów świata, owoce morza, oliwki, sery itd. Oczywiście bez produktów wymagających warunków chłodniczych. Wszystko to w takiej samej wyjątkowej narracji sprzedażowej bazującej na sentymentach konsumentów związanych z podróżami, wakacjami i smakami Świata 

 Takie rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby rynkowe i rosnącą świadomość konsumentów. Najważniejszym trendem jaki ostatnio można zaobserwować to kontekst, czyli konkretna sytuacja i narracja, w której konsumenci dokonują zakupów. Treść zaczyna mieć drugorzędne znaczenie a jego miejsce zajmuje właśnie kontekst samego zakupu.

- Obecnie oferta bdwino.pl to wybór ok 450 popularnych produktów dostępnych na rynku – dodaje Paszkowski.Stawiamy tez na unikatowy asortyment, jak np. gruzińskie wina Marani czy też wina z Chorwacji, jeszcze mało rozpoznawalne na polskim rynku ale o wysokiej jakości i walorach smakowych

bdsklep.pl jest jednym z największych i najdłużej działających na rynku e-sklepów z produktami codziennego użytku.Misja sklepu „odzyskaj czas na rzeczy ważne” pokazuje konsumentom korzyści z codziennych zakupów internetowych i z tego, że dzięki ich regularności oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą poświęcić na rzeczy dla nich istotne. Sklep cieszy się zaufaniem ponad 250 000 klientów i obecnie jest najlepiej ocenianym sklepem w Polsce w segmencie e-groceries (wg. opineo.pl).

Tagi:

Bdwino wino

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.