CommuniCanDo powiększa zespół

CommuniCanDo powiększa zespół

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu agencji CommuniCanDo dołączyły trzy osoby: Elżbieta Górecka, która objęła stanowisko account managera, account executive Luiza Rosłon oraz PR assistant Joanna Niewierowska.

-

Elżbieta Górecka CommuniCanDo

Górecka z branżą PR związana jest od 5 lat, specjalizuje się w projektach dla branż FMCG oraz healthcare. Ostatnio związana z 24/7 Communication i MSLGROUP, w których jako account manager doradzała w tworzeniu strategii działań, wprowadzaniu nowych produktów na rynek, planowaniu i realizacji kampanii dla klientów. Górecka pracowała dla takich marek jak: Carlsberg, Ferrero, LOTTE Wedel, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Procter & Gamble, USP Zdrowie, Wizz Air.

W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za obsługę strategicznych klientów agencji, koordynację pracy zespołu accountów oraz pozyskiwanie i rozwój nowych biznesów.

::

Luiza Rosłoń CommuniCanDo

Rosłon zanim podjęła pracę w agencji CommuniCanDo, pracowała w magazynie ekonomicznym Home&Market pełniąc obowiązki redaktora i dziennikarza prasowego. Doświadczenie zdobywała w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla sklepu internetowego ilookandcook.pl, portalu C-Date.pl. Prowadziła także fanpage marek Espiro i Baby Design. Odbyła też staż w dziale badań jakościowych Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.

W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klubu Travelist.pl, pierwszego polskiego klubu travelowego.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała kulturoznawstwo oraz psychologię ze specjalizacją psychologia ekonomiczna.

::

Joanna Niewierowska CommuniCanDo

Niewierowska zaczynała w CommuniCanDo od stażu, po którym objęła stanowisko PR asystenta. Wcześniej pracowała w biurze organizacyjnym partii politycznej oraz była asystentką społeczną posła na Sejm RP.

Absolwentka politologii ze specjalizacją marketing polityczny na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

W CommuniCanDo będzie odpowiadać za część działań media relations oraz wspierać zespół w bieżących działaniach dla klientów agencji.

::

Wszystkim Paniom życzymy sukcesów w nowym miejscu!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.