CommuniCanDo powiększa zespół

CommuniCanDo powiększa zespół

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu agencji CommuniCanDo dołączyły trzy osoby: Elżbieta Górecka, która objęła stanowisko account managera, account executive Luiza Rosłon oraz PR assistant Joanna Niewierowska.

-

Elżbieta Górecka CommuniCanDo

Górecka z branżą PR związana jest od 5 lat, specjalizuje się w projektach dla branż FMCG oraz healthcare. Ostatnio związana z 24/7 Communication i MSLGROUP, w których jako account manager doradzała w tworzeniu strategii działań, wprowadzaniu nowych produktów na rynek, planowaniu i realizacji kampanii dla klientów. Górecka pracowała dla takich marek jak: Carlsberg, Ferrero, LOTTE Wedel, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Procter & Gamble, USP Zdrowie, Wizz Air.

W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za obsługę strategicznych klientów agencji, koordynację pracy zespołu accountów oraz pozyskiwanie i rozwój nowych biznesów.

::

Luiza Rosłoń CommuniCanDo

Rosłon zanim podjęła pracę w agencji CommuniCanDo, pracowała w magazynie ekonomicznym Home&Market pełniąc obowiązki redaktora i dziennikarza prasowego. Doświadczenie zdobywała w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla sklepu internetowego ilookandcook.pl, portalu C-Date.pl. Prowadziła także fanpage marek Espiro i Baby Design. Odbyła też staż w dziale badań jakościowych Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.

W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klubu Travelist.pl, pierwszego polskiego klubu travelowego.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała kulturoznawstwo oraz psychologię ze specjalizacją psychologia ekonomiczna.

::

Joanna Niewierowska CommuniCanDo

Niewierowska zaczynała w CommuniCanDo od stażu, po którym objęła stanowisko PR asystenta. Wcześniej pracowała w biurze organizacyjnym partii politycznej oraz była asystentką społeczną posła na Sejm RP.

Absolwentka politologii ze specjalizacją marketing polityczny na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

W CommuniCanDo będzie odpowiadać za część działań media relations oraz wspierać zespół w bieżących działaniach dla klientów agencji.

::

Wszystkim Paniom życzymy sukcesów w nowym miejscu!

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.