Effie Awards 2014, czyli kto był najskuteczniejszy

Effie Awards 2014, czyli kto był najskuteczniejszy

Brief.pl / Aktualności

Znamy już laureatów tegorocznej edycji Effie! Podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej zostało rozdanych 6 złotych, 23 srebrne i 19 brązowych Effie. Ponad to, do twórców najefektywniejszej komunikacji marketingowej trafiła nagroda Grand Prix. Gościem honorowym gali był Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński.

-

Najważniejsze wyróżnienie poniedziałkowej gali – Grand Prix, otrzymały DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za kampanię „Idealny pracownik banku” dla marki PKO Bank Polski. Twarzą kampanii był Szymon Majewski, który wcielił się w rolę pracownika banku. W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, a także reklamy prasowe, outdoorowe i internetowe.

 

 

Tegoroczny konkurs obfitował również w Złote Effie – było ich 6. Wśród nagrodzonych złotem znaleźli się:

  • Ogilvy & Mather i MEC za kampanię „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” (NJU Mobile) przeprowadzoną dla Orange Polska

  • Saatchi & Saatchi Poland, Closbrother oraz PHD Media Direction za kampanie „Wyprzedaż 2013 z udziałem W. Zientarskiego” dla Toyota Motor Poland

  • MediaCom Warszawa, Grandes Kochocnos, CPC oraz K2 za „Kto następny przejdzie do PLAY?” dla PLAY

  • VML Poland oraz Starcom MediaVest Group za „Mocno pomocni agenci PZU” dla PZU

  • MEC, Ogilvy & Mather oraz Duda Polska za „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” (Biedronka) dla Jeronimo Martins Polska

  • DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann oraz Value Media za „Idealny pracownik banku” dla PKO Bank Polski

Co nas bardzo cieszy, poziom zgłoszonych w tym roku kampanii był bardzo wysoki. Pokazuje to liczba przyznanych Złotych Effie i przede wszystkim – nagrody Grand Prix. Przewodniczący Jury nie mieli wątpliwości, której kampanii w tym roku przyznać tę najważniejszą nagrodę – komentuje Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Tytuł najbardziej efektywnej agencji reklamowej roku otrzymała agencja DDB Warszawa – 38 pkt, a najbardziej efektywnego domu mediowego Starcom MediaVest Group – 68 pkt. Zajęły one pierwsze miejsca w rankingach Effie 2014.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie reklamodawcy zgłosili 170 kampanii w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 75-osobowe jury, złożone z: pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, marketerów, pracowników mediów, instytutów badawczych i niezależnych konsultantów, pod przewodnictwem Katarzyny Milanovic, Dyrektor Generalne Nivea na Polskę i kraje Bałtyckie oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich.

Podczas Gali odbyło się wystąpienia Ministra Gospodarki Janusza Piechocińskiego, który mówił o istotnym znaczeniu gospodarczym polskich produktów, polskiego eksportu oraz o najbardziej rozpoznawalnych markach, a także nowoczesnym zarządzaniu marką dla promocji Polski w świecie, włączania polskich firm w międzynarodowy obieg gospodarczy oraz ekspansji polskich firm w świecie.

Effie wyznacza standardy, nagradza najbardziej skuteczne, strategicznie przemyślane działania komunikacyjne, nastawione na długofalowe efekty, wzmacniające gospodarkę kraju.

 

Pełną listę nagrodzonych prac znajdziecie TUTAJ.

Tagi:

Effie

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.