Wystawa "Neon dla Warszawy"

Wystawa "Neon dla Warszawy"

Brief for Poland / Aktualności

W sobotę, 18 maja, w ramach trwającej w prawie 150 polskich miastach Nocy muzeów, zostanie otwarta pokonkursowa wystawa "Neon dla Warszawy". Impreza odbędzie się w Muzeum Neonów w warszawskiej Soho Factory.

-

Na wystawie będzie można obejrzeć najlepsze projekty nowych neonów dla stolicy, a wśród nich trzy święcące słoiki na w tle Pałacu Kultury. To wizualizacja, która wygrała konkurs "Neon dla Warszawy". Projekt "Warszawskie Słoiki", stworzony przez duet Designlab: Magdalena Czapiewska i Karol Murlak, ma być zrealizowany w miejscu wybranym przez władze miasta.

W internecie zawrzało, ponieważ określenie "słoik", oznaczające osobę przyjezdną, jest uważane za pogardliwe, a zatem może budzić negatywne skojarzenia ze stolicą. Niektórzy jednak zwracają uwagę na to, że w pomyśle tym jest dystans i dowcip. Słoik może przecież symbolizować jednocześnie otwartość Warszawy na osoby przyjeżdżające tu z innych miast, a nawet krajów.

Muzeum Neonów

Zdjęcia: http://www.facebook.com/NeonMuzeum

1) "Warszawskie Słoiki" duetu Designlab: Magdaleny Czapiewskiej i Karola Murlaka
2) "Miło Cię widzieć" Mariusza Lewczyka
3) "+48 22" grupy projektowej LINIAPROSTA Krzysztof Lewandowski, Piotr Nowocień
4) "Wirujący bączek" Pauliny Karwowskiej
5) "Sieć powiązań" Pawła Żołyńskiego

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.