Wystawa "Neon dla Warszawy"

Wystawa "Neon dla Warszawy"

Brief for Poland / Aktualności

W sobotę, 18 maja, w ramach trwającej w prawie 150 polskich miastach Nocy muzeów, zostanie otwarta pokonkursowa wystawa "Neon dla Warszawy". Impreza odbędzie się w Muzeum Neonów w warszawskiej Soho Factory.

-

Na wystawie będzie można obejrzeć najlepsze projekty nowych neonów dla stolicy, a wśród nich trzy święcące słoiki na w tle Pałacu Kultury. To wizualizacja, która wygrała konkurs "Neon dla Warszawy". Projekt "Warszawskie Słoiki", stworzony przez duet Designlab: Magdalena Czapiewska i Karol Murlak, ma być zrealizowany w miejscu wybranym przez władze miasta.

W internecie zawrzało, ponieważ określenie "słoik", oznaczające osobę przyjezdną, jest uważane za pogardliwe, a zatem może budzić negatywne skojarzenia ze stolicą. Niektórzy jednak zwracają uwagę na to, że w pomyśle tym jest dystans i dowcip. Słoik może przecież symbolizować jednocześnie otwartość Warszawy na osoby przyjeżdżające tu z innych miast, a nawet krajów.

Muzeum Neonów

Zdjęcia: http://www.facebook.com/NeonMuzeum

1) "Warszawskie Słoiki" duetu Designlab: Magdaleny Czapiewskiej i Karola Murlaka
2) "Miło Cię widzieć" Mariusza Lewczyka
3) "+48 22" grupy projektowej LINIAPROSTA Krzysztof Lewandowski, Piotr Nowocień
4) "Wirujący bączek" Pauliny Karwowskiej
5) "Sieć powiązań" Pawła Żołyńskiego

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.