Rusza 21. Golden Drum Festival!

Rusza 21. Golden Drum Festival!

Brief.pl / Patronaty

Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy festiwal Golden Drum, jeden z największych europejskich festiwali reklamowych, odbędzie się w dniach 7 - 10 października w miejscowościach Portorož i Piran w Słowenii. W tym roku do konkursu głównego spłynęło 1220 zgłoszeń z 24 krajów Nowej Europy. Dodatkowo ponad 100 młodych kreatywnych zarejestrowało się w w trzech konkursach Off Drum: Beat the Drum for Change 2014, Don't Text & Drive Poland oraz Don't Type & Drive Macedonia. Warto dodać, że 35,1 proc. wszystkich aplikacji konkursowych wypełnionych zostało przez niezależne agencje.

-

Przedstawiciele 37 krajów europejskich oraz z regionu Bliskiego Wschodu, którzy co roku biorą udział w konkursie Golden Drum, reprezentują rynek ponad 400 milionów konsumentów. Spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu Golden Drum zostały wybrane tylko najlepsze prace. Na zwycięskie zgłoszenia czeka 17 nagród Grand Prix, m. in.: Good Cause Grand Prix Award, Golden and Silver Drums, Golden Rose, Tartini Award, Golden Net, Brand Grand Prix, Virtuoso Awards and Golden Watch Award.

Ogólna liczba zgłoszeń do konkursu jest o 12,5 proc. niższa niż w zeszłym roku, warto jednak zauważyć, że do sekcji Multi Channel zostało zgłoszonych 17 proc. więcej aplikacji, co pokazuje strategiczną zmianę w pracy agencji w tym roku oraz kierunek rozwoju komunikacji kreatywnej. Dwie nowe gupy - T. Branded Content oraz W. Media zarejestrowały około 50 wpisów każda. Warto również dodać, że do tegorocznej edycji konkursu dołączył nowy kraj - Albania. 

Każdego roku około 800 uczestników z 40 krajów odwiedza Golden Drum Festival. W tym roku będą mieli oni okazję wysłuchać prezentacji ponad 30 wykładowców. Tematem przewodnim wystąpień będzie hasło "Creativity, Content and Happiness". Cały program festiwalu znajduje się na stronie WWW wydarzenia

Golden Drum Festival 21

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.