Rusza 21. Golden Drum Festival!

Rusza 21. Golden Drum Festival!

Brief.pl / Patronaty

Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy festiwal Golden Drum, jeden z największych europejskich festiwali reklamowych, odbędzie się w dniach 7 - 10 października w miejscowościach Portorož i Piran w Słowenii. W tym roku do konkursu głównego spłynęło 1220 zgłoszeń z 24 krajów Nowej Europy. Dodatkowo ponad 100 młodych kreatywnych zarejestrowało się w w trzech konkursach Off Drum: Beat the Drum for Change 2014, Don't Text & Drive Poland oraz Don't Type & Drive Macedonia. Warto dodać, że 35,1 proc. wszystkich aplikacji konkursowych wypełnionych zostało przez niezależne agencje.

-

Przedstawiciele 37 krajów europejskich oraz z regionu Bliskiego Wschodu, którzy co roku biorą udział w konkursie Golden Drum, reprezentują rynek ponad 400 milionów konsumentów. Spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu Golden Drum zostały wybrane tylko najlepsze prace. Na zwycięskie zgłoszenia czeka 17 nagród Grand Prix, m. in.: Good Cause Grand Prix Award, Golden and Silver Drums, Golden Rose, Tartini Award, Golden Net, Brand Grand Prix, Virtuoso Awards and Golden Watch Award.

Ogólna liczba zgłoszeń do konkursu jest o 12,5 proc. niższa niż w zeszłym roku, warto jednak zauważyć, że do sekcji Multi Channel zostało zgłoszonych 17 proc. więcej aplikacji, co pokazuje strategiczną zmianę w pracy agencji w tym roku oraz kierunek rozwoju komunikacji kreatywnej. Dwie nowe gupy - T. Branded Content oraz W. Media zarejestrowały około 50 wpisów każda. Warto również dodać, że do tegorocznej edycji konkursu dołączył nowy kraj - Albania. 

Każdego roku około 800 uczestników z 40 krajów odwiedza Golden Drum Festival. W tym roku będą mieli oni okazję wysłuchać prezentacji ponad 30 wykładowców. Tematem przewodnim wystąpień będzie hasło "Creativity, Content and Happiness". Cały program festiwalu znajduje się na stronie WWW wydarzenia

Golden Drum Festival 21

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.