Nowa osoba w Peppermint

Nowa osoba w Peppermint

Brief.pl / Ludzie

Zespół agencji interaktywnej Peppermint wzmocniła Magdalena Krejpcio, która objęła nowo utworzone stanowisko new business managera.

-

Magda będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz realizację planów sprzedażowych agencji Peppermint.

– Stworzone stanowisko jest kolejnym etapem wdrażania zmian w agencji oraz planów strategicznych na najbliższe miesiące – mówi Bartłomiej Cymer, CEO w agencji Peppermint i bezpośredni przełożony Magdaleny Krejpcio. – Wierzę, że dzięki doświadczeniu Magdy i jej nietuzinkowym metodom pozyskiwania nowych klientów, które natychmiast zaczęła stosować, czeka nas sporo ciekawych wyzwań i obszarów do zagospodarowania.

::

Peppermint z nagrodą IMPACTOR

::


Magda Krejpcio z branżą reklamową związana jest od czterech lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale business development agencji interaktywnej K2. Może się pochwalić współpracą m.in. z firmą z branży alkoholowej Stock Polska, organizacją WWF, czy Olimp Laboratories.

Magda jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Nauk Społecznych i Resocjalizacji.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.