Nowa osoba w Peppermint

Nowa osoba w Peppermint

Brief.pl / Ludzie

Zespół agencji interaktywnej Peppermint wzmocniła Magdalena Krejpcio, która objęła nowo utworzone stanowisko new business managera.

-

Magda będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz realizację planów sprzedażowych agencji Peppermint.

– Stworzone stanowisko jest kolejnym etapem wdrażania zmian w agencji oraz planów strategicznych na najbliższe miesiące – mówi Bartłomiej Cymer, CEO w agencji Peppermint i bezpośredni przełożony Magdaleny Krejpcio. – Wierzę, że dzięki doświadczeniu Magdy i jej nietuzinkowym metodom pozyskiwania nowych klientów, które natychmiast zaczęła stosować, czeka nas sporo ciekawych wyzwań i obszarów do zagospodarowania.

::

Peppermint z nagrodą IMPACTOR

::


Magda Krejpcio z branżą reklamową związana jest od czterech lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale business development agencji interaktywnej K2. Może się pochwalić współpracą m.in. z firmą z branży alkoholowej Stock Polska, organizacją WWF, czy Olimp Laboratories.

Magda jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Nauk Społecznych i Resocjalizacji.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.