Nowa osoba w Peppermint

Nowa osoba w Peppermint

Brief.pl / Ludzie

Zespół agencji interaktywnej Peppermint wzmocniła Magdalena Krejpcio, która objęła nowo utworzone stanowisko new business managera.

-

Magda będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz realizację planów sprzedażowych agencji Peppermint.

– Stworzone stanowisko jest kolejnym etapem wdrażania zmian w agencji oraz planów strategicznych na najbliższe miesiące – mówi Bartłomiej Cymer, CEO w agencji Peppermint i bezpośredni przełożony Magdaleny Krejpcio. – Wierzę, że dzięki doświadczeniu Magdy i jej nietuzinkowym metodom pozyskiwania nowych klientów, które natychmiast zaczęła stosować, czeka nas sporo ciekawych wyzwań i obszarów do zagospodarowania.

::

Peppermint z nagrodą IMPACTOR

::


Magda Krejpcio z branżą reklamową związana jest od czterech lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale business development agencji interaktywnej K2. Może się pochwalić współpracą m.in. z firmą z branży alkoholowej Stock Polska, organizacją WWF, czy Olimp Laboratories.

Magda jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Nauk Społecznych i Resocjalizacji.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.