Izabela Karpińska new business managerem w OS3

Izabela Karpińska new business managerem w OS3

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu OS3 dołączyła Izabela Karpińska. Wcześniej pracowała w XConcept, Streetcom, Platformie Mediowej Point Group i Young & Rubicam. Wzmocniła dział new business, którym kieruje Krzysztof Winnik.

-

W OS3, jako new business manager, odpowiada za rozwój kompetencji full service,pozyskanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie działem rozwoju agencji.

Karpińska posiada 8-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywała współpracując z takimi klientami, jak: Colgate-Palmolive, Danone, LG, Mondelez, Nestlé Nutrition. Pracowała w działach new business w Streetcom i XConcept, gdzie była odpowiedzialna za zdobywanie nowych budżetów, aktywny udział w procesach przetargowych, tworzenie planów komunikacyjnych dla Klientów, a także rozwój agencji na rynkach zagranicznych. Wcześniej w client service Young & Rubicam i Platformy Mediowej Point Group koordynowała projekty 360°.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.