Izabela Karpińska new business managerem w OS3

Izabela Karpińska new business managerem w OS3

Brief.pl / Ludzie

Do zespołu OS3 dołączyła Izabela Karpińska. Wcześniej pracowała w XConcept, Streetcom, Platformie Mediowej Point Group i Young & Rubicam. Wzmocniła dział new business, którym kieruje Krzysztof Winnik.

-

W OS3, jako new business manager, odpowiada za rozwój kompetencji full service,pozyskanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie działem rozwoju agencji.

Karpińska posiada 8-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywała współpracując z takimi klientami, jak: Colgate-Palmolive, Danone, LG, Mondelez, Nestlé Nutrition. Pracowała w działach new business w Streetcom i XConcept, gdzie była odpowiedzialna za zdobywanie nowych budżetów, aktywny udział w procesach przetargowych, tworzenie planów komunikacyjnych dla Klientów, a także rozwój agencji na rynkach zagranicznych. Wcześniej w client service Young & Rubicam i Platformy Mediowej Point Group koordynowała projekty 360°.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.