IBM Business Connect 2014

Brief TV / Technologie

18 września w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyła się niezwykle ciekawa konferencja IBM Business Connect 2014. W agendzie znalazło się miejsce zarówno dla tematów związanych z marketingiem i reklamą, jak i bankowością, handlem detalicznym i energetyką.

-

Ciekawy przebieg miał panel dyskusyjny "Quo Vadis Marketing", w którym udział wzięli przedstawiciele mediów, klientów jak i agencji reklamowych.

W rozmowie udział wzięli: Mirosław Bielicki, moderator Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu, Bank Zachodni WBK Wojciech Pronobis, dyrektor departamentu marketingu usług postpaid, T- mobile Polska Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu Play i członek zarządu P4 Yuri Drabent, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji social mediowej „Lubię to" Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu, Grupa TVN Joanna Cegłowska, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej, Raiffeisen Polbank Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu ds. marketingu, Carlsberg Polska

::

W którą stronę zmierza marketing Waszym zdaniem? Piszcie w komentarzach!

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.