IBM Business Connect 2014

Brief TV / Technologie

18 września w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyła się niezwykle ciekawa konferencja IBM Business Connect 2014. W agendzie znalazło się miejsce zarówno dla tematów związanych z marketingiem i reklamą, jak i bankowością, handlem detalicznym i energetyką.

-

Ciekawy przebieg miał panel dyskusyjny "Quo Vadis Marketing", w którym udział wzięli przedstawiciele mediów, klientów jak i agencji reklamowych.

W rozmowie udział wzięli: Mirosław Bielicki, moderator Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu, Bank Zachodni WBK Wojciech Pronobis, dyrektor departamentu marketingu usług postpaid, T- mobile Polska Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu Play i członek zarządu P4 Yuri Drabent, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji social mediowej „Lubię to" Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu, Grupa TVN Joanna Cegłowska, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej, Raiffeisen Polbank Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu ds. marketingu, Carlsberg Polska

::

W którą stronę zmierza marketing Waszym zdaniem? Piszcie w komentarzach!

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.