IBM Business Connect 2014

Brief TV / Technologie

18 września w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyła się niezwykle ciekawa konferencja IBM Business Connect 2014. W agendzie znalazło się miejsce zarówno dla tematów związanych z marketingiem i reklamą, jak i bankowością, handlem detalicznym i energetyką.

-

Ciekawy przebieg miał panel dyskusyjny "Quo Vadis Marketing", w którym udział wzięli przedstawiciele mediów, klientów jak i agencji reklamowych.

W rozmowie udział wzięli: Mirosław Bielicki, moderator Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu, Bank Zachodni WBK Wojciech Pronobis, dyrektor departamentu marketingu usług postpaid, T- mobile Polska Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu Play i członek zarządu P4 Yuri Drabent, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji social mediowej „Lubię to" Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu, Grupa TVN Joanna Cegłowska, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej, Raiffeisen Polbank Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu ds. marketingu, Carlsberg Polska

::

W którą stronę zmierza marketing Waszym zdaniem? Piszcie w komentarzach!

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?