Vlogerzy dla Walutomat.pl

Vlogerzy dla Walutomat.pl

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła kampania wizerunkowa w serwisie YouTube przygotowana przez agencję BrandTube na rzecz serwisu Walutomat.pl. Prowadzone działania targetowane są do grupy wiekowej 20-35 lat. Mają na celu wyjaśnienie zasad działania platformy wymiany walut jaką jest Walutomat.pl i realizowane są przy współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem, Jackiem Gadzinowskim oraz kanałem „5 sposób na”. Jest to pierwsza kampania YouTube prowadzona przez firmę z tej branży w Polsce.

-



Działania promocyjne przygotowane przez BrandTube skupiać się będą na podkreśleniu głównych cech serwisu www.walutomat.pl, przez działania wizerunkowe prowadzone z vlogerami. Ich dobór ma zapewnić dotarcie do osób zainteresowanych podróżami, finansami i ogólnymi tematami lifestyle. Łączny zasięg kanałów vlogerów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 miliona widzów.

Dodatkowo, BrandTube odpowiada za przeprowadzenie kampanii zasięgowej dla Walutomat.pl. Działania odsłonowe prowadzane są w  modelu True View: In stream oraz In display, kierując widzów do filmów produktowych na kanale YouTube marki Walutomat.pl, które mówią o korzyściach oraz wskazują grupy docelowe produktu (podróżnicy, kredytowcy, małe i średnie przedsiębiorstwa).

::

Gadzinowski: Vlogerzy nie potrzebują telewizji

::

Przy okazji odsłony nowego serwisu, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie dużej kampanii promującej wprowadzone zmiany oraz tłumaczące użytkownikom zasady działania Walutomat – podsumowuje Magdalena Gołębiewska, marketing manager, Walutomat.pl Za pośrednictwem wyselekcjonowanych vlogerów chcemy pokazać unikalne cechy naszego produktu - niską opłatę transakcyjną 0,2 proc., dostępność 24h, prostotę użytkowania i szybkość wymiany walut. Jestem przekonana, że sposób prezentacji tych wartości będzie dla widza atrakcyjny i dostarczy mu pożytecznych informacji, w przystępnej dla niego formie.

Każdy z vlogerów biorących udział w kampanii przygotowuje odcinek dedykowany marce. Kluczowe funkcje serwisu Walutomat.pl we własny, unikalny sposób zaprezentują Gonciarz oraz Gadzinowski. Materiały do ich produkcji realizowane były za granicą - „7 walut świata” to podsumowanie podróży Gadzinowskiego z ostatniego roku, obejmujące podróże po 7 różnych krajach, natomiast materiał Gonciarza nagrywany był głównie w Chicago. Vloger wcielił się w nim w rolę znanego internautom przedsiębiorcy. Opowiedział jak wygląda dzisiejszy świat wymiany walut i jak efektywnie wymieniać waluty. „5 sposobów na” przygotują z kolei odcinek poświęcony w całości oszczędzaniu.

Wszystkie odcinki przygotowane zostały w lekki, humorystyczny a tym samym przystępny sposób. Taka forma komunikacji usługi finansowej to element nowej strategii marki Walutomat.

Z naszych badań wynika, że Polacy postrzegają onlinowe usługi finansowe jako trudne. Chcemy przełamać takie myślenie i stąd silny nacisk na działania edukacyjne, jednak podane w bardzo humorystyczny i lekki sposób” – wyjaśnia Magdalena Gołębiewska.
– Przyjęcie lekkiego podejścia w komunikacji wymiany walut pozwoli użytkownikom zrozumieć łatwość i przyjazność takich narzędzi jak nasz serwis – dodaje Gołębiewska, marketing manager Walutomat.pl. Dodatkowo, informacje podawane przez znanych vlogerów zwiększają wiarygodność komunikatów.

Współpraca z vlogerami oparta jest nie tylko na filmach edukacyjnych, ale również na interakcji pomiędzy poszczególnymi kanałami.
- Skuteczność kampanii wzmocniliśmy przez wzajemne crossowanie się ruchu pomiędzy kanałami - Jacek Gadzinowski wystąpi w odcinku „5 sposobów na” - mówi Inez Białobrzeska, CEO w BrandTube. Ten, pozornie niewielki zabieg, zapewni zainteresowanie widzów, skutecznie zwiększając zasięg działań.

Kampania promująca ofertę walutomat.pl ruszyła 25 września.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.