...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Vlogerzy dla Walutomat.pl

Ruszyła kampania wizerunkowa w serwisie YouTube przygotowana przez agencję BrandTube na rzecz serwisu Walutomat.pl. Prowadzone działania targetowane są do grupy wiekowej 20-35 lat. Mają na celu wyjaśnienie zasad działania platformy wymiany walut jaką jest Walutomat.pl i realizowane są przy współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem, Jackiem Gadzinowskim oraz kanałem „5 sposób na”. Jest to pierwsza kampania YouTube prowadzona przez firmę z tej branży w Polsce.

Działania promocyjne przygotowane przez BrandTube skupiać się będą na podkreśleniu głównych cech serwisu www.walutomat.pl, przez działania wizerunkowe prowadzone z vlogerami. Ich dobór ma zapewnić dotarcie do osób zainteresowanych podróżami, finansami i ogólnymi tematami lifestyle. Łączny zasięg kanałów vlogerów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 miliona widzów.

Dodatkowo, BrandTube odpowiada za przeprowadzenie kampanii zasięgowej dla Walutomat.pl. Działania odsłonowe prowadzane są w  modelu True View: In stream oraz In display, kierując widzów do filmów produktowych na kanale YouTube marki Walutomat.pl, które mówią o korzyściach oraz wskazują grupy docelowe produktu (podróżnicy, kredytowcy, małe i średnie przedsiębiorstwa).

::

Gadzinowski: Vlogerzy nie potrzebują telewizji

::

Przy okazji odsłony nowego serwisu, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie dużej kampanii promującej wprowadzone zmiany oraz tłumaczące użytkownikom zasady działania Walutomat – podsumowuje Magdalena Gołębiewska, marketing manager, Walutomat.pl Za pośrednictwem wyselekcjonowanych vlogerów chcemy pokazać unikalne cechy naszego produktu – niską opłatę transakcyjną 0,2 proc., dostępność 24h, prostotę użytkowania i szybkość wymiany walut. Jestem przekonana, że sposób prezentacji tych wartości będzie dla widza atrakcyjny i dostarczy mu pożytecznych informacji, w przystępnej dla niego formie.

Każdy z vlogerów biorących udział w kampanii przygotowuje odcinek dedykowany marce. Kluczowe funkcje serwisu Walutomat.pl we własny, unikalny sposób zaprezentują Gonciarz oraz Gadzinowski. Materiały do ich produkcji realizowane były za granicą – „7 walut świata” to podsumowanie podróży Gadzinowskiego z ostatniego roku, obejmujące podróże po 7 różnych krajach, natomiast materiał Gonciarza nagrywany był głównie w Chicago. Vloger wcielił się w nim w rolę znanego internautom przedsiębiorcy. Opowiedział jak wygląda dzisiejszy świat wymiany walut i jak efektywnie wymieniać waluty. „5 sposobów na” przygotują z kolei odcinek poświęcony w całości oszczędzaniu.

Wszystkie odcinki przygotowane zostały w lekki, humorystyczny a tym samym przystępny sposób. Taka forma komunikacji usługi finansowej to element nowej strategii marki Walutomat.

Z naszych badań wynika, że Polacy postrzegają onlinowe usługi finansowe jako trudne. Chcemy przełamać takie myślenie i stąd silny nacisk na działania edukacyjne, jednak podane w bardzo humorystyczny i lekki sposób” – wyjaśnia Magdalena Gołębiewska.
– Przyjęcie lekkiego podejścia w komunikacji wymiany walut pozwoli użytkownikom zrozumieć łatwość i przyjazność takich narzędzi jak nasz serwis – dodaje Gołębiewska, marketing manager Walutomat.pl. Dodatkowo, informacje podawane przez znanych vlogerów zwiększają wiarygodność komunikatów.

Współpraca z vlogerami oparta jest nie tylko na filmach edukacyjnych, ale również na interakcji pomiędzy poszczególnymi kanałami.
– Skuteczność kampanii wzmocniliśmy przez wzajemne crossowanie się ruchu pomiędzy kanałami – Jacek Gadzinowski wystąpi w odcinku „5 sposobów na” – mówi Inez Białobrzeska, CEO w BrandTube. Ten, pozornie niewielki zabieg, zapewni zainteresowanie widzów, skutecznie zwiększając zasięg działań.

Kampania promująca ofertę walutomat.pl ruszyła 25 września.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF