Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii

Weekendy z Łodzi pozdrawiają w ostatniej odsłonie kampanii

Brief for Poland / Inspiracje

Jeszcze żaden samorząd nie zrobił takiej kampanii promocyjnej. „Łódź pozdrawia” jest bardziej podobna dokampanii marki komercyjnej niż miejskiej. Teraz rusza ostatnia odsłona, w której promuje październikowe festiwale i jesienną część spotu z udziałem pozdrawiających łodzian. Jak się okazuje jesienią też warto odwiedzić Łódź. Autorem trwającej szósty miesiąc kampanii jest MOSQI.TO.

-

Daj Łodzi szansę, a na pewno cię zaskoczy


– „Łódź Pozdrawia” pokazuje, że Łódź jest miastem, które się zmienia i ma coraz więcej do zaoferowania – kreatywnych mieszkańców, niespotykany klimat i dużo do zaproponowania jeśli chodzi o spędzanie czasu wolnego. To właśnie ci ludzie, wydarzenia i charakterystyczne miejsca pozdrawiają całą Polskę – tłumaczy Bartłomiej Wojdak,  dyrektor biura promocji, turystyki i współpracy z zagranicą urzędu miasta Łodzi.

– Billboardy pojawią się Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, we Wrocławiu oraz na Śląsku. Tym razem Festiwal Światła pozdrowi długie jesienne wieczory, czy bardziej lokalnie: iluminację na Pałacu Kultury, podcienia sukiennic. Festiwal Designu z Łodzi pozdrowi kreatywnych, a Fashion Week Poland – Poznański Tydzień Mody – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.

W Polsce pojawi się też billboard z hasłem: Zdrowie z Łodzi pozdrawia lekarzy. Ten pomysł powstał w specjalnej aplikacji, która w ciągu 1,5 miesiąca i bez wsparcia reklamowego zaangażowała 10 584 unikalnych użytkowników,
którzy oddali 13 768 głosów na ponad 420 billboardów.

Łodzianie znów w spocie


W maju tego roku można było obejrzeć pierwszą część spotu weekendowego. 1 października w TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych będzie można obejrzeć jego jesienną odsłonę. W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.

Kampania potrwa do końca października. Będzie piątą i ostatnią odsłoną kampanii „Łódź Pozdrawia”.

„Łódź Pozdrawia” jesienna odsłona

Do obejrzenia

TV+kino

• Spoty ukażą się na antenie: TVN, TVP1, TVP2 oraz w ponad 16 ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
• W sieci kin Multikino oraz w wybranych kinach studyjnych w całej Polsce spot zobaczy min. 700 000 widzów.

Czas i miejsce

1 - 30 października 2014 r.

billboardy 18 w ilości 223 szt. we Wrocławiu, Łodzi, Warszawie, Krakowie, Trójmieście, GOP i Poznaniu (4 kreacje)  oraz city lightach w Łodzi (80 szt., 3 kreacje).



Prasa

Reklamy Łodzi ukażą się w magazynach branżowych i prasie codziennej:

• Gazeta Wyborcza (dodatek Wysokie Obcasy, Co jest grane)
• Dziennik – emisja w piątek w 8 wydaniach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
• W podróży
• National Geographic
• Fokus
• Świat Wiedzy

Internet

• Youtube – kampania video
• Facebook – posty sponsorowane
• Onet.pl – kampania w serwisie poświęconym tematyce wydarzeń kulturalnych i spędzania wolnego czasu, double billboard

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?