Przemek Dzierbicki Globalnym Dyrektorem Kategorii Cydrów w centrali Carlsberg

Przemek Dzierbicki Globalnym Dyrektorem Kategorii Cydrów w centrali Carlsberg

Brief.pl / Ludzie

1 października br. Przemek Dzierbicki objął funkcję globalnego dyrektora kategorii cydrów w grupie Carlsberg. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansje marki na kolejne rynki. Dodatkowo do jego obowiązków będzie należało stworzenie nowej strategii rozwoju kategorii oraz portfela marek Carlsberga.

-

Dzierbicki do Calsberga dołączył w roku 2013, gdzie w Kopenhadze jako globalny dyrektor aktywacji rozwijał komunikację i programy aktywacyjne dla kluczowych międzynarodowych marek premium grupy Carlsberg: Somersby i Tuborg. Wcześniej w latach 2001-2011 pracował w Procter&Gamble, pełniąc między innymi funkcję globalnego menadżera marki Gillette Blades&Razors, a od roku 2011 w Heinekenie, gdzie odpowiedzialny był miedzy innymi za zbudowanie strategii portfelowej dla marek Grupy Żywiec oraz wprowadzenie na rynek Warki Radler.

Somersby, należące do grupy Carlsberg, jest najszybciej rosnącą na świecie międzynarodowa marką cydrów (+78 proc. w 2013 roku), dostępną dziś w 43 krajach.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.