Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii

Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii

Brief.pl / Aktualności

Interia rozpoczyna zasięgową kampanię reklamową, której celem jest zaprezentowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz uruchomionej na początku września nowej strony głównej portalu. Portal stawia na wzmocnienie swojego wizerunku jako źródła codziennych informacji. Kreację do kampanii przygotowała krakowska agencja Eternal Monkeys przy współpracy z działem marketingu firmy.

-

Świat jest wielowymiarowy i różnorodny. Nie istnieje jeden punkt widzenia ani jeden sposób odbioru rzeczywistości. Nowa strona główna Interii to przejrzyste i uporządkowane okno na świat, które w interesujący sposób przedstawia najważniejsze wydarzenia. Taki też przekaz płynie ze spotów i kreacji reklamowych portalu.

– Tworząc założenia do obecnej kampanii reklamowej, postawiliśmy sobie za cel wzmocnienie wizerunku Interii jako dojrzałego medium, którego zadaniem jest dostarczanie informacji z wielu obszarów naszego życia – mówi Filip Lenart, dyrektor marketingu & PR Interii. – Takie były podstawy do stworzenia zarówno nowej identyfikacji marki, jak i naszej nowej strony głównej, a kreacje
reklamowe są ich naturalnym dopełnieniem. Mają za zadanie podkreślić nowoczesność medium prezentującego szerokie spektrum informacji – wyjaśnia Lenart.

– Interia jako medium łączy w sobie mnóstwo różnorodnych elementów: od informacji o bieżących wydarzeniach, po ciekawostki z życia gwiazd show-biznesu oraz wiele innych wątków i obrazów. Nowe logo Interii wypełnione jest wieloelementowym wzorem, co zainspirowało nas do przygotowania animacji, w której każdy element mozaiki (wypełnienia, patternu) symbolizuje pojedynczą wiadomość publikowaną w portalu. Kreacje są stosunkowo oszczędne i minimalistyczne, tak aby jak najlepiej wyeksponować nowe logo i wykorzystać jego charakterystyczne liternictwo – dodaje Łukasz Lawrenz z agencji Eternal Monkeys.

Kampania rozpoczyna się 29 września i potrwa do końca 2014 roku. Jej łączny budżet w mediach to około 15 mln złotych. W pierwszym etapie prowadzona będzie część wizerunkowa, z czasem uzupełniana elementami produktowymi.

Dwudziestosekundowe spoty wyemitowane zostaną w telewizjach ogólnopolskich, takich jak Polsat czy TV Puls, oraz w kilkunastu kanałach tematycznych oraz w sieci kin Multikino i Cinema City. Spoty radiowe usłyszymy na antenie RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, Polskiego Radia: Jedynki i Trójki, Radia Kolor oraz stacji należących do sieci Time.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.