wp - grudzien 2016

Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii

Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii

Brief.pl / Aktualności

Interia rozpoczyna zasięgową kampanię reklamową, której celem jest zaprezentowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz uruchomionej na początku września nowej strony głównej portalu. Portal stawia na wzmocnienie swojego wizerunku jako źródła codziennych informacji. Kreację do kampanii przygotowała krakowska agencja Eternal Monkeys przy współpracy z działem marketingu firmy.

-

Świat jest wielowymiarowy i różnorodny. Nie istnieje jeden punkt widzenia ani jeden sposób odbioru rzeczywistości. Nowa strona główna Interii to przejrzyste i uporządkowane okno na świat, które w interesujący sposób przedstawia najważniejsze wydarzenia. Taki też przekaz płynie ze spotów i kreacji reklamowych portalu.

– Tworząc założenia do obecnej kampanii reklamowej, postawiliśmy sobie za cel wzmocnienie wizerunku Interii jako dojrzałego medium, którego zadaniem jest dostarczanie informacji z wielu obszarów naszego życia – mówi Filip Lenart, dyrektor marketingu & PR Interii. – Takie były podstawy do stworzenia zarówno nowej identyfikacji marki, jak i naszej nowej strony głównej, a kreacje
reklamowe są ich naturalnym dopełnieniem. Mają za zadanie podkreślić nowoczesność medium prezentującego szerokie spektrum informacji – wyjaśnia Lenart.

– Interia jako medium łączy w sobie mnóstwo różnorodnych elementów: od informacji o bieżących wydarzeniach, po ciekawostki z życia gwiazd show-biznesu oraz wiele innych wątków i obrazów. Nowe logo Interii wypełnione jest wieloelementowym wzorem, co zainspirowało nas do przygotowania animacji, w której każdy element mozaiki (wypełnienia, patternu) symbolizuje pojedynczą wiadomość publikowaną w portalu. Kreacje są stosunkowo oszczędne i minimalistyczne, tak aby jak najlepiej wyeksponować nowe logo i wykorzystać jego charakterystyczne liternictwo – dodaje Łukasz Lawrenz z agencji Eternal Monkeys.

Kampania rozpoczyna się 29 września i potrwa do końca 2014 roku. Jej łączny budżet w mediach to około 15 mln złotych. W pierwszym etapie prowadzona będzie część wizerunkowa, z czasem uzupełniana elementami produktowymi.

Dwudziestosekundowe spoty wyemitowane zostaną w telewizjach ogólnopolskich, takich jak Polsat czy TV Puls, oraz w kilkunastu kanałach tematycznych oraz w sieci kin Multikino i Cinema City. Spoty radiowe usłyszymy na antenie RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, Polskiego Radia: Jedynki i Trójki, Radia Kolor oraz stacji należących do sieci Time.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.