Funmedia otworzy swoje biuro w Rocket Space

Funmedia otworzy swoje biuro w Rocket Space

Brief.pl / Aktualności

Od tytułu Startupu Roku do głównej wygranej w międzynarodowym programie akceleracyjnym Ready To Go, organizowanym w Dolinie Krzemowej. Tak w skrócie wyglądała droga wrocławskiej firmy Funmedia do kolejnego osiągnięcia, jakim jest trzymiesięczny pakiet biurowy w prestiżowym campusie Rocket Space w San Francisco.

-

Firma Funmedia jest twórcą produktów e-learningowych dystrybuowanych na 29 rynkach (m.in. Australia, Niemcy, Kanada). W swoim portfolio posiada przedsiębiorstwo kilkanaście e-kursów językowych i specjalistycznych oraz aplikacje mobilne do nauki pięciu języków obcych: Kursy123 i Courses123. Z produktów firmy korzysta już ponad 300 000 użytkowników. Najnowsza aplikacja językowa Lingly jest w trakcie rozwoju i komercjalizacji. 

Od 24 lutego do 16 marca br. dwóch przedstawicieli firmy Funmedia - Bartłomiej Postek, prezes zarządu oraz Paweł Czerwony, new business developer, uczestniczyło w międzynarodowym programie akceleracyjnym Ready To Go! w Dolinie Krzemowej. Głównym celem programu, organizowanego przez sieć AIP Business Link, było przygotowanie polskich spółek technologicznych do wejścia na rynek USA.

W ciągu trzech tygodni pobytu w Kalifornii - początkowo w San Francisco, później w Palo Alto - reprezentanci Funmedia korzystali z mentoringu branżowego, uczestnicząc w licznych spotkaniach z liderami biznesu i ekspertami firm, których marki budują prestiż Doliny Krzemowej. 

Zakończeniem programu była sesja pitchingowa i prezentacja przed inwestorami, wśród których znalazł się m.in. Manuel Fernandez, współzałożyciel DreamFunded.com. Zespół z Wrocławia pokonał pięć innych spółek IT i tym samym wygrał trzymiesięczny pakiet biurowy w Rocket Space, najbardziej znanym biurze coworkingowym w Dolinie Krzemowej. To tutaj swoją przygodę z biznesem rozpoczynały firmy takie jak Spotify, Uber czy Supercell. 

-Wygrana programu Ready To Go! to duży sukces i satysfakcja, jednak równie wartościowe są dla nas doświadczenia i wiedza, jakie przyniosło nam nawiązanie kontaktów z przedstawicielami firm takich jak: Google, Cisco, K12.com czy Intel - mówi Bartłomiej Postek, prezes Funmedia - Z kolei prestiżowa lokalizacja Rocket Space daje szansę na nowe kontakty biznesowe i udział w wielu inspirujących wydarzeniach branżowych.

Udział w Ready to Go! zaowocował również nawiązaniem współpracy z Uniwersytetem Kalifornijskim w Berkeley, którego studenci będą testować produkty Funmedia oraz firmą Trunity, która za pomocą platformy e-learningowej będzie dystrybuować kursy polskiej firmy na rynku USA. Ponadto, platforma micro-learningowa Coursmos udostępni na sprzedaż elementy e-kursów Funmedia, a dzięki nawiązaniu współpracy z K12.com spółka ma szansę zaistnieć na rynku brazylijskim. 

::

Firma Funmedia została nagrodzona przez redakcję magazynu Brief w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w 2014 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.