Chorowiec nie jest już prezesem LeadBullet

Chorowiec nie jest już prezesem LeadBullet

Brief.pl / Aktualności

Włas Chorowiec, nominowany do nagrody Człowieka Roku Brief 2014, nie jest już prezesem zarządu spółki LeadBullet. Dalej jednak będzie współpracował przy flagowym produkcie, czyli Nextclicku w roli konsultanta.

-

To był dla mnie niesamowity czas – komentuje Chorowiec. - Od momentu kiedy założyłem LeadBullet S.A., każdy rok upływał pod znakiem bardzo dynamicznego rozwoju. Spółka jako pierwsza w Polsce zaczęła świadczyć usługi content marketingu oraz analiz data-driven, a dzisiaj może pochwalić się mianem lidera w tych obszarach. Naszym flagowym produktem jest Nextclick.pl czyli platforma analizująca kilkadziesiąt milionów użytkowników na trzech rynkach europejskich. W tym roku planujemy zrealizować ponad 100 proc. wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego i aktywnie zajmujemy się rozwojem swoich biur w Moskwie oraz Kijowie - podsumowuje Chorowiec.

- Zbudowaliśmy wyjątkową wartość i po okresie aktywnej akceleracji przekazuję dalszy rozwój produktów w ręce spółki. Wciąż będę pracował przy tym projekcie, jednak w nieco innym zakresie – bardziej strategicznie i konsultingowo, pomagając głównie w promowaniu produktów spółki na rynkach wschodnich. 

Włas Chorowiec będzie teraz inwestował w ciekawe i śmiałe przedsięwzięcia, które będą miały szansę nie tylko na polskim, ale również międzynarodowym rynku.

Funkcję prezesa zarządu pełnił przez 4 lata.

::

Przeczytaj wywiad z Chorowcem:

LeadBullet podbija Wschód

::

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.