Chorowiec nie jest już prezesem LeadBullet

Chorowiec nie jest już prezesem LeadBullet

Brief.pl / Aktualności

Włas Chorowiec, nominowany do nagrody Człowieka Roku Brief 2014, nie jest już prezesem zarządu spółki LeadBullet. Dalej jednak będzie współpracował przy flagowym produkcie, czyli Nextclicku w roli konsultanta.

-

To był dla mnie niesamowity czas – komentuje Chorowiec. - Od momentu kiedy założyłem LeadBullet S.A., każdy rok upływał pod znakiem bardzo dynamicznego rozwoju. Spółka jako pierwsza w Polsce zaczęła świadczyć usługi content marketingu oraz analiz data-driven, a dzisiaj może pochwalić się mianem lidera w tych obszarach. Naszym flagowym produktem jest Nextclick.pl czyli platforma analizująca kilkadziesiąt milionów użytkowników na trzech rynkach europejskich. W tym roku planujemy zrealizować ponad 100 proc. wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego i aktywnie zajmujemy się rozwojem swoich biur w Moskwie oraz Kijowie - podsumowuje Chorowiec.

- Zbudowaliśmy wyjątkową wartość i po okresie aktywnej akceleracji przekazuję dalszy rozwój produktów w ręce spółki. Wciąż będę pracował przy tym projekcie, jednak w nieco innym zakresie – bardziej strategicznie i konsultingowo, pomagając głównie w promowaniu produktów spółki na rynkach wschodnich. 

Włas Chorowiec będzie teraz inwestował w ciekawe i śmiałe przedsięwzięcia, które będą miały szansę nie tylko na polskim, ale również międzynarodowym rynku.

Funkcję prezesa zarządu pełnił przez 4 lata.

::

Przeczytaj wywiad z Chorowcem:

LeadBullet podbija Wschód

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.