wp - grudzien 2016

Chorowiec nie jest już prezesem LeadBullet

Chorowiec nie jest już prezesem LeadBullet

Brief.pl / Aktualności

Włas Chorowiec, nominowany do nagrody Człowieka Roku Brief 2014, nie jest już prezesem zarządu spółki LeadBullet. Dalej jednak będzie współpracował przy flagowym produkcie, czyli Nextclicku w roli konsultanta.

-

To był dla mnie niesamowity czas – komentuje Chorowiec. - Od momentu kiedy założyłem LeadBullet S.A., każdy rok upływał pod znakiem bardzo dynamicznego rozwoju. Spółka jako pierwsza w Polsce zaczęła świadczyć usługi content marketingu oraz analiz data-driven, a dzisiaj może pochwalić się mianem lidera w tych obszarach. Naszym flagowym produktem jest Nextclick.pl czyli platforma analizująca kilkadziesiąt milionów użytkowników na trzech rynkach europejskich. W tym roku planujemy zrealizować ponad 100 proc. wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego i aktywnie zajmujemy się rozwojem swoich biur w Moskwie oraz Kijowie - podsumowuje Chorowiec.

- Zbudowaliśmy wyjątkową wartość i po okresie aktywnej akceleracji przekazuję dalszy rozwój produktów w ręce spółki. Wciąż będę pracował przy tym projekcie, jednak w nieco innym zakresie – bardziej strategicznie i konsultingowo, pomagając głównie w promowaniu produktów spółki na rynkach wschodnich. 

Włas Chorowiec będzie teraz inwestował w ciekawe i śmiałe przedsięwzięcia, które będą miały szansę nie tylko na polskim, ale również międzynarodowym rynku.

Funkcję prezesa zarządu pełnił przez 4 lata.

::

Przeczytaj wywiad z Chorowcem:

LeadBullet podbija Wschód

::

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.