Chorowiec nie jest już prezesem LeadBullet

Chorowiec nie jest już prezesem LeadBullet

Brief.pl / Aktualności

Włas Chorowiec, nominowany do nagrody Człowieka Roku Brief 2014, nie jest już prezesem zarządu spółki LeadBullet. Dalej jednak będzie współpracował przy flagowym produkcie, czyli Nextclicku w roli konsultanta.

-

To był dla mnie niesamowity czas – komentuje Chorowiec. - Od momentu kiedy założyłem LeadBullet S.A., każdy rok upływał pod znakiem bardzo dynamicznego rozwoju. Spółka jako pierwsza w Polsce zaczęła świadczyć usługi content marketingu oraz analiz data-driven, a dzisiaj może pochwalić się mianem lidera w tych obszarach. Naszym flagowym produktem jest Nextclick.pl czyli platforma analizująca kilkadziesiąt milionów użytkowników na trzech rynkach europejskich. W tym roku planujemy zrealizować ponad 100 proc. wzrost przychodów w porównaniu do roku poprzedniego i aktywnie zajmujemy się rozwojem swoich biur w Moskwie oraz Kijowie - podsumowuje Chorowiec.

- Zbudowaliśmy wyjątkową wartość i po okresie aktywnej akceleracji przekazuję dalszy rozwój produktów w ręce spółki. Wciąż będę pracował przy tym projekcie, jednak w nieco innym zakresie – bardziej strategicznie i konsultingowo, pomagając głównie w promowaniu produktów spółki na rynkach wschodnich. 

Włas Chorowiec będzie teraz inwestował w ciekawe i śmiałe przedsięwzięcia, które będą miały szansę nie tylko na polskim, ale również międzynarodowym rynku.

Funkcję prezesa zarządu pełnił przez 4 lata.

::

Przeczytaj wywiad z Chorowcem:

LeadBullet podbija Wschód

::

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.