Ivan Hernandez korespondentem Brief z Webit Global Congress

Ivan Hernandez korespondentem Brief z Webit Global Congress

Brief.pl / Aktualności

Webit Global Congress jest jednym z najbardziej wpływowych wydarzeń w obszarze digitalu i nowych technologii na świecie. Odbywa się on w dniach 1-2 października w Stambule.

-

Brief ma swojego korespondenta z tego wydarzenia- jest nim Ivan Hernandez, jeden z lepszych specjalistów od digitalu w Europie, współzałożyciel The Digital Loop i doradca strategiczny BelieveIn, firmy zajmującej się nowoczesną komunikacją marketingową.

Obok przedstawicieli Amazon Web Services, Pay Pal czy Microsoft Ventures wygłosi on swoją prelekcję podczas ścieżki tematycznej The Leaders of the Future Tech Summit.

Ivan Hernandez 

W tym roku organizatorzy Webit przewidują udział ponad 10 000 uczestników z ponad 110 krajów, z czego 57 proc. z nich to przedstawiciele top managementu. Event skupia wokół siebie przedstawicieli marketingu, nowych technologii, szeroko pojętego biznesu, funduszy inwestycyjnych czy startupów z całego globu. Znajdą oni wszystko, czego szukają w dwóch strefach: Digital Marketing and Innovation Expo& Conference, The Leaders of the Future Tech Summit and Expo.

Agendę Webit tworzy ponad 200 światowych liderów digitalu, nowych technologii czy biznesu.

Swoją wiedzą i doświadczeniem będą dzielić się podczas dwóch ścieżek tematycznych.

 

The Leaders of the Future Tech Summit skupia wokół siebie prezesów czy dyrektorów IT najbardziej innowacyjnych firm na świecie oraz największych globalnych i regionalnych gigantów technologii, w tym Apple, PayPal, Google, Facebook, Yahoo !, Unilever, Ubuntu, Coursera, Nissan, Amazon, IBM, Yandex, Qualcomm, Cisco, Akamai i wiele, wiele więcej.

The Digital Marketing and Innovation Conference natomiast gromadzi wokół siebie dyrektorów marketingu, dyrektorów IT, właścicieli i osoby zarządzaące agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz przedstawicieli największych reklamodawców na świecie, między innymi: MasterCard, Coca Cola, P & G, Unilever, Adidas, banki i instytucje finansowe - HSBC, UniCredit Akbank. Ddetalistów, takich jak eBay, Suk, wydawców i nadawców, takich jak BBC, HBO, AOL.

 

Ponad 300 akredytowanych dziennikarzy z całego świata przyjedzie do Stambułu i na bieżąco będzie relacjonować event. Wśród nich są przedstawiciele takich globalnych mediów jak: Venture Beat Forbes, The Economist, Wall Street Journal, TechCrunch, Tech.eu, Mashable, Wired, Kurator, CNN.

 

Więcej informacji na stronie:

www.Webitcongress.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.