Ivan Hernandez korespondentem Brief z Webit Global Congress

Ivan Hernandez korespondentem Brief z Webit Global Congress

Brief.pl / Aktualności

Webit Global Congress jest jednym z najbardziej wpływowych wydarzeń w obszarze digitalu i nowych technologii na świecie. Odbywa się on w dniach 1-2 października w Stambule.

-

Brief ma swojego korespondenta z tego wydarzenia- jest nim Ivan Hernandez, jeden z lepszych specjalistów od digitalu w Europie, współzałożyciel The Digital Loop i doradca strategiczny BelieveIn, firmy zajmującej się nowoczesną komunikacją marketingową.

Obok przedstawicieli Amazon Web Services, Pay Pal czy Microsoft Ventures wygłosi on swoją prelekcję podczas ścieżki tematycznej The Leaders of the Future Tech Summit.

Ivan Hernandez 

W tym roku organizatorzy Webit przewidują udział ponad 10 000 uczestników z ponad 110 krajów, z czego 57 proc. z nich to przedstawiciele top managementu. Event skupia wokół siebie przedstawicieli marketingu, nowych technologii, szeroko pojętego biznesu, funduszy inwestycyjnych czy startupów z całego globu. Znajdą oni wszystko, czego szukają w dwóch strefach: Digital Marketing and Innovation Expo& Conference, The Leaders of the Future Tech Summit and Expo.

Agendę Webit tworzy ponad 200 światowych liderów digitalu, nowych technologii czy biznesu.

Swoją wiedzą i doświadczeniem będą dzielić się podczas dwóch ścieżek tematycznych.

 

The Leaders of the Future Tech Summit skupia wokół siebie prezesów czy dyrektorów IT najbardziej innowacyjnych firm na świecie oraz największych globalnych i regionalnych gigantów technologii, w tym Apple, PayPal, Google, Facebook, Yahoo !, Unilever, Ubuntu, Coursera, Nissan, Amazon, IBM, Yandex, Qualcomm, Cisco, Akamai i wiele, wiele więcej.

The Digital Marketing and Innovation Conference natomiast gromadzi wokół siebie dyrektorów marketingu, dyrektorów IT, właścicieli i osoby zarządzaące agencjami reklamowymi, domami mediowymi oraz przedstawicieli największych reklamodawców na świecie, między innymi: MasterCard, Coca Cola, P & G, Unilever, Adidas, banki i instytucje finansowe - HSBC, UniCredit Akbank. Ddetalistów, takich jak eBay, Suk, wydawców i nadawców, takich jak BBC, HBO, AOL.

 

Ponad 300 akredytowanych dziennikarzy z całego świata przyjedzie do Stambułu i na bieżąco będzie relacjonować event. Wśród nich są przedstawiciele takich globalnych mediów jak: Venture Beat Forbes, The Economist, Wall Street Journal, TechCrunch, Tech.eu, Mashable, Wired, Kurator, CNN.

 

Więcej informacji na stronie:

www.Webitcongress.com

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?