RWE obniża ceny energii w Warszawie

RWE obniża ceny energii w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

RWE, jedna z największych grup energetycznych w Europie, obchodzi w tym roku 10 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji RWE Polska, spółka sprzedająca energię elektryczną ponad 900 tys. klientów, jako pierwsze przedsiębiorstwo energetyczne w Polsce, obniża cenę taryfową za energię elektryczną.

-

- Chcemy w ten sposób podziękować naszych klientom za zaufanie i korzystanie z naszych usług - powiedział Filip Thon, prezes RWE Polska i członek zarządu RWE East.

Od 1 lipca 2013 cena za energię elektryczną w taryfie dla gospodarstw domowych spada o 4 proc. Oznacza to, że rodzina zużywająca średnio 2 300 kWh rocznie, oszczędzi równowartość 45 kWh do końca roku.

RWE wprowadza również specjalną, jubileuszową ofertę o nazwie "Tańsze Gniazdko", która pozwoli na uzyskanie dalszych oszczędności w opłatach za energię elektryczną, nawet do 800 kWh w trakcie trwania umowy. Obniżka cen i specjalna oferta to ukłon w stronę klientów, którzy już od 10 lat korzystają z usług RWE Polska.

Firma jest w Polsce obecna od 10 lat. W tym czasie zainwestowała 4,7 mld złotych, m.in. w zakup STOEN, modernizację sieci energetycznej w Warszawie, obsługę klienta oraz budowę elektrowni wiatrowych.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.