RWE obniża ceny energii w Warszawie

RWE obniża ceny energii w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

RWE, jedna z największych grup energetycznych w Europie, obchodzi w tym roku 10 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji RWE Polska, spółka sprzedająca energię elektryczną ponad 900 tys. klientów, jako pierwsze przedsiębiorstwo energetyczne w Polsce, obniża cenę taryfową za energię elektryczną.

-

- Chcemy w ten sposób podziękować naszych klientom za zaufanie i korzystanie z naszych usług - powiedział Filip Thon, prezes RWE Polska i członek zarządu RWE East.

Od 1 lipca 2013 cena za energię elektryczną w taryfie dla gospodarstw domowych spada o 4 proc. Oznacza to, że rodzina zużywająca średnio 2 300 kWh rocznie, oszczędzi równowartość 45 kWh do końca roku.

RWE wprowadza również specjalną, jubileuszową ofertę o nazwie "Tańsze Gniazdko", która pozwoli na uzyskanie dalszych oszczędności w opłatach za energię elektryczną, nawet do 800 kWh w trakcie trwania umowy. Obniżka cen i specjalna oferta to ukłon w stronę klientów, którzy już od 10 lat korzystają z usług RWE Polska.

Firma jest w Polsce obecna od 10 lat. W tym czasie zainwestowała 4,7 mld złotych, m.in. w zakup STOEN, modernizację sieci energetycznej w Warszawie, obsługę klienta oraz budowę elektrowni wiatrowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.