THINK BIG z nową kampanią

Brief.pl / Aktualności

Rusza kampania programu Think Big. UPS Biznes będzie promował twórców sukcesu najbardziej rozpoznawalnych młodych polskich firm na świecie – „We share your passion for business”.

-

25 września 2014 rusza kampania promująca drugą edycję programu dla przedsiębiorców Think Big, organizowanego przez UPC Biznes. Jej główną ideę ilustrować ma seria filmów, których bohaterami są przedsiębiorcy, wykraczający swoją działalnością poza utarte schematy, potrafiący w praktyce połączyć pasję i działalność, a zgodnie z ideą ‘think big’ - działają globalnie. Hasło tegorocznej edycji Think Big i samej kampanii brzmi „We share your passion for business”.

W pierwszym z serii 30- sekundowych spotów możemy zobaczyć autorów sukcesu firmy Pixers - jednego z największych na świecie sklepów online z dekoracjami ściennymi, którzy opowiadają o swojej drodze na szczyt i umiejętnym przekuciu pasji w zawodowy sukces: ‘Think Big w Pixers to sprzedaż produktów na cały świat. To chęć, aby każdy klient był w 100 proc. zadowolony, ale przede wszystkim zgrany zespół profesjonalistów, którzy lubią ze sobą współpracować.’ - mówi w spocie Maciej Ziemczonek, szef ds. rozwoju Pixers. Kolejne filmy z serii będą emitowane co miesiąc.

Program Think Big skierowany jest do małych i mikro przedsiębiorców o dużym potencjale wzrostu, którzy poszukują kapitału do sfinansowania dalszego rozwoju oraz ekspansji na rynku i  jednocześnie chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania.

- Głównym celem programu Think Big jest wsparcie finansowe i merytoryczne innowacyjnych inicjatyw w sektorze małych i mikro przedsiębiorstw. Zgodnie z hasłem kampanii - ‘We share your passion for business’, poszukujemy firm, które łączą pasję ze swoją działalnością, funkcjonują w przemyślany i wolny od rutyny sposób, wyznaczają trendy, kreują sposoby myślenia oraz stymulują wzrost gospodarczy. Pragniemy tym samym także podkreślić, że marka UPC Biznes może być solidnym i godnym zaufania partnerem dla właścicieli małych inicjatyw biznesowych.  – wyjaśnia Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

Pierwsza edycja programu Think Big miała miejsce na przełomie 2013 i 2014 roku, a jej laureatami zostali twórcy IzzyBike - projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2014 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada.

Tagi:

think big ups

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.