THINK BIG z nową kampanią

Brief.pl / Aktualności

Rusza kampania programu Think Big. UPS Biznes będzie promował twórców sukcesu najbardziej rozpoznawalnych młodych polskich firm na świecie – „We share your passion for business”.

-

25 września 2014 rusza kampania promująca drugą edycję programu dla przedsiębiorców Think Big, organizowanego przez UPC Biznes. Jej główną ideę ilustrować ma seria filmów, których bohaterami są przedsiębiorcy, wykraczający swoją działalnością poza utarte schematy, potrafiący w praktyce połączyć pasję i działalność, a zgodnie z ideą ‘think big’ - działają globalnie. Hasło tegorocznej edycji Think Big i samej kampanii brzmi „We share your passion for business”.

W pierwszym z serii 30- sekundowych spotów możemy zobaczyć autorów sukcesu firmy Pixers - jednego z największych na świecie sklepów online z dekoracjami ściennymi, którzy opowiadają o swojej drodze na szczyt i umiejętnym przekuciu pasji w zawodowy sukces: ‘Think Big w Pixers to sprzedaż produktów na cały świat. To chęć, aby każdy klient był w 100 proc. zadowolony, ale przede wszystkim zgrany zespół profesjonalistów, którzy lubią ze sobą współpracować.’ - mówi w spocie Maciej Ziemczonek, szef ds. rozwoju Pixers. Kolejne filmy z serii będą emitowane co miesiąc.

Program Think Big skierowany jest do małych i mikro przedsiębiorców o dużym potencjale wzrostu, którzy poszukują kapitału do sfinansowania dalszego rozwoju oraz ekspansji na rynku i  jednocześnie chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania.

- Głównym celem programu Think Big jest wsparcie finansowe i merytoryczne innowacyjnych inicjatyw w sektorze małych i mikro przedsiębiorstw. Zgodnie z hasłem kampanii - ‘We share your passion for business’, poszukujemy firm, które łączą pasję ze swoją działalnością, funkcjonują w przemyślany i wolny od rutyny sposób, wyznaczają trendy, kreują sposoby myślenia oraz stymulują wzrost gospodarczy. Pragniemy tym samym także podkreślić, że marka UPC Biznes może być solidnym i godnym zaufania partnerem dla właścicieli małych inicjatyw biznesowych.  – wyjaśnia Agnieszka Zawistowska, dyrektor UPC Biznes.

Pierwsza edycja programu Think Big miała miejsce na przełomie 2013 i 2014 roku, a jej laureatami zostali twórcy IzzyBike - projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2014 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada.

Tagi:

think big ups

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.