wp - grudzien 2016

Czy Pussy Project miałby szansę bez mediów społecznościowych?

Czy Pussy Project miałby szansę bez mediów społecznościowych?

Magazyn / Inspiracje

Marta Niedźwiecka, współzałożycielka Pussy Project: Trafiłyśmy w odpowiedni czas. Zaczynałyśmy w momencie, gdy było już znaczne zapotrzebowanie na tego typu usługi i produkty. Technologia nam pomaga, ale zainteresowanie ze strony klientów jest na tyle duże, że udałoby się i bez tego – na Facebooku ludzie nie mówią o swoich potrzebach seksualnych...

-

Mamy to, o co modli się wiele zarządów firm – by klient ujawnił nam swoje potrzeby. My taką wiedzę posiadamy tylko dlatego, że przychodzimy do knajpy, wyjmujemy zabawki i mówimy „Hej, dziewczyny, możecie z nami pogadać o seksie. Nie będziemy was oceniać i podzielimy się naszą wiedzą”. Zbudowane zaufanie i entuzjazm wobec Pussy Project rozchodzą się jak kręgi na wodzie w sposób zupełnie niewymuszony i „niespołecznościowy” w sensie takim, że bardzo rzadko ktoś publikuje na Facebooku entuzjastyczny komentarz o udziale w Pussy Party. Nie publikuje, ale przy kolejnym spotkaniu przyprowadza trzy przyjaciółki lub dwie zaprzyjaźnione pary.

Marta Niedźwiecka i Dorota Sakowska znalazły się w tegorocznej edycji rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

Rozmowę z założycielkami marki Pussy Project będzie można przeczytać w czerwcowym wydaniu „Briefu”, który już wkrótce ukaże się w wersji papierowej oraz na tablety.

 

 

 

 

Marta Niedźwiecka i Dorota Sakowska znalazły się w tegorocznej edycji rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

Rozmowę z założycielkami marki Pussy Project będzie można przeczytać w czerwcowym wydaniu „Briefu”, który już wkrótce ukaże się w wersji papierowej oraz na tablety.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.