Czy Pussy Project miałby szansę bez mediów społecznościowych?

Czy Pussy Project miałby szansę bez mediów społecznościowych?

Magazyn / Inspiracje

Marta Niedźwiecka, współzałożycielka Pussy Project: Trafiłyśmy w odpowiedni czas. Zaczynałyśmy w momencie, gdy było już znaczne zapotrzebowanie na tego typu usługi i produkty. Technologia nam pomaga, ale zainteresowanie ze strony klientów jest na tyle duże, że udałoby się i bez tego – na Facebooku ludzie nie mówią o swoich potrzebach seksualnych...

-

Mamy to, o co modli się wiele zarządów firm – by klient ujawnił nam swoje potrzeby. My taką wiedzę posiadamy tylko dlatego, że przychodzimy do knajpy, wyjmujemy zabawki i mówimy „Hej, dziewczyny, możecie z nami pogadać o seksie. Nie będziemy was oceniać i podzielimy się naszą wiedzą”. Zbudowane zaufanie i entuzjazm wobec Pussy Project rozchodzą się jak kręgi na wodzie w sposób zupełnie niewymuszony i „niespołecznościowy” w sensie takim, że bardzo rzadko ktoś publikuje na Facebooku entuzjastyczny komentarz o udziale w Pussy Party. Nie publikuje, ale przy kolejnym spotkaniu przyprowadza trzy przyjaciółki lub dwie zaprzyjaźnione pary.

Marta Niedźwiecka i Dorota Sakowska znalazły się w tegorocznej edycji rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

Rozmowę z założycielkami marki Pussy Project będzie można przeczytać w czerwcowym wydaniu „Briefu”, który już wkrótce ukaże się w wersji papierowej oraz na tablety.

 

 

 

 

Marta Niedźwiecka i Dorota Sakowska znalazły się w tegorocznej edycji rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

Rozmowę z założycielkami marki Pussy Project będzie można przeczytać w czerwcowym wydaniu „Briefu”, który już wkrótce ukaże się w wersji papierowej oraz na tablety.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.