Czy Pussy Project miałby szansę bez mediów społecznościowych?

Czy Pussy Project miałby szansę bez mediów społecznościowych?

Magazyn / Inspiracje

Marta Niedźwiecka, współzałożycielka Pussy Project: Trafiłyśmy w odpowiedni czas. Zaczynałyśmy w momencie, gdy było już znaczne zapotrzebowanie na tego typu usługi i produkty. Technologia nam pomaga, ale zainteresowanie ze strony klientów jest na tyle duże, że udałoby się i bez tego – na Facebooku ludzie nie mówią o swoich potrzebach seksualnych...

-

Mamy to, o co modli się wiele zarządów firm – by klient ujawnił nam swoje potrzeby. My taką wiedzę posiadamy tylko dlatego, że przychodzimy do knajpy, wyjmujemy zabawki i mówimy „Hej, dziewczyny, możecie z nami pogadać o seksie. Nie będziemy was oceniać i podzielimy się naszą wiedzą”. Zbudowane zaufanie i entuzjazm wobec Pussy Project rozchodzą się jak kręgi na wodzie w sposób zupełnie niewymuszony i „niespołecznościowy” w sensie takim, że bardzo rzadko ktoś publikuje na Facebooku entuzjastyczny komentarz o udziale w Pussy Party. Nie publikuje, ale przy kolejnym spotkaniu przyprowadza trzy przyjaciółki lub dwie zaprzyjaźnione pary.

Marta Niedźwiecka i Dorota Sakowska znalazły się w tegorocznej edycji rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

Rozmowę z założycielkami marki Pussy Project będzie można przeczytać w czerwcowym wydaniu „Briefu”, który już wkrótce ukaże się w wersji papierowej oraz na tablety.

 

 

 

 

Marta Niedźwiecka i Dorota Sakowska znalazły się w tegorocznej edycji rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

Rozmowę z założycielkami marki Pussy Project będzie można przeczytać w czerwcowym wydaniu „Briefu”, który już wkrótce ukaże się w wersji papierowej oraz na tablety.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.