LG bije rekord Guinnessa

 LG bije rekord Guinnessa

Brief.pl / Inspiracje

Firma LG stworzyła największą w historii reklamy konstrukcję promującą flagowy telefon G3

-

Firma LG dokłada wszelkich starań aby o nowym, flagowym produkcie - smartfonie LG G3 - dowiedział się każdy. Robi to z takim rozmachem, że przy okazji jednej z konstrukcji reklamowych – długim na 240 metrów i wysokim na 12 metrów billboardzie – pobiła rekord Guinnessa w kategorii „Największa zewnętrzna struktura reklamowa na świecie”.

Billboard ważący 1800 ton i w większości zbudowany ze stali można zobaczyć przy drodze na lotnisko King Khalid International Airport w Riyadh (Arabia Saudyjska). Docelowo, reklamę ma zobaczyć aż 20 milionów osób, co szacunkowo przyniesie firmie dodatkowe 25 milionów dolarów przychodu.

Obecnie konstrukcja reklamowa promuje telefon LG G3 natomiast w przyszłości bardzo łatwo marka wykorzysta go dla innych produktów.

Połączenie wzornictwa z najnowocześniejszymi technologiami
LG G3 promowany jest nowym hasłem reklamowym: „Inteligentny po prostu”. Na rynku smartfonów debiutował w tym roku ale zdążył wywołać już duże zamieszanie. LG spodziewa się sprzedaży przekraczającej rekordową ilość, 10 milionów sztuk, najwięcej w historii firmy dla pojedynczego modelu smartfona. LG G3 zebrał bardzo pozytywne recenzje w mediachŁ na popularnej stronie Mobilechoiceuk.com napisano, że ma „najlepszy ekran wśród smartfonów”, a na innej stronie poświęconej technologiom ‒ theinquirer.net, możemy przeczytać, że „LG G3 wyposażony w ekran Quad HD i aparat z autofokusem, czyli jedne z najlepszych rozwiązania rynku, zdecydowanie wyprzedza konkurencję”. Smartfon LG G3 to doskonałe połączenie większej wydajności, zaawansowanych funkcji i jedynej takiej na rynku jakości obrazu.

Tagi:

LG

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.