IKEA wybrała GREY Worldwide Warszawa

IKEA wybrała GREY Worldwide Warszawa

Brief.pl / Aktualności

Agencja Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną spółki Ikea Retail Polska.

-

W przetargu ogłoszonym przez Ikea w lipcu 2014 roku wzięły udział cztery agencje, wybrane spośród wcześniej wytypowanych dziesięciu firm: Change Integrated, DDB Warszawa, Grey Worldwide Warszawa oraz VML wraz z PZL. Dwuetapowe postępowanie obejmowało przygotowanie wstępnych koncepcji, a następnie przełożenie ich na wybrane przez Ikea media. O wyborze agencji decydowały nie tylko siła kreacji i strategiczne podejście do komunikacji, ale również propozycja składu zespołu do obsługi marki oraz wysokość opłaty miesięcznej. Za najlepszą uznano ofertę firmy Grey Worldwide Warszawa. Pozostałe trzy agencje otrzymają zwrot części kosztów poniesionych w związku z przetargiem.

- Ikea jako ekspert oraz innowator w zakresie wyposażenia wnętrz dąży do tego, aby zwiększać zainteresowanie ludzi urządzaniem domu. Polacy zawsze doceniali i dbali o jakość domowego życia. Chcemy więc dzielić się z nimi naszą wiedzą oraz pasją i pomagać im w aranżacji mieszkań zgodnie z ich potrzebami. Stale poszukujemy nowych, ciekawych form dotarcia do naszych klientów, aby mogli jeszcze lepiej poznawać nasze inspirujące rozwiązania dla domu – powiedział Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu Ikea Retail w Polsce.

::

Zobacz również

Ikea dla uchodźców

::

- Proces był złożony i miał na celu nie tylko wybór najlepszej propozycji, biorąc pod uwagę planowane w najbliższym czasie akcje marketingowe, ale także jak najlepsze poznanie potencjalnych partnerów. To dla nas bardzo ważne, ponieważ wiele wymagamy, zarówno od siebie, jak i osób, z którymi współpracujemy, a takie podejście najlepiej sprawdza się w długim okresie – powiedział Bartłomiej Dyliński, manager Ikea ds. komunikacji zewnętrznej.

Do końca sierpnia 2014 roku Ikea współpracowała z JWT Warszawa, obecnie Lemon SKY JWT. Wyjątkiem była kampania promująca nowy system mebli kuchennych METOD, który został wprowadzony na rynek wraz z początkiem kwietnia, oraz kampania dla Katalogu Ikea 2015, przygotowane przez agencję Grey – w obu przypadkach firmy współpracowały na zasadzie projektowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.