wp - grudzien 2016

IKEA wybrała GREY Worldwide Warszawa

IKEA wybrała GREY Worldwide Warszawa

Brief.pl / Aktualności

Agencja Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną spółki Ikea Retail Polska.

-

W przetargu ogłoszonym przez Ikea w lipcu 2014 roku wzięły udział cztery agencje, wybrane spośród wcześniej wytypowanych dziesięciu firm: Change Integrated, DDB Warszawa, Grey Worldwide Warszawa oraz VML wraz z PZL. Dwuetapowe postępowanie obejmowało przygotowanie wstępnych koncepcji, a następnie przełożenie ich na wybrane przez Ikea media. O wyborze agencji decydowały nie tylko siła kreacji i strategiczne podejście do komunikacji, ale również propozycja składu zespołu do obsługi marki oraz wysokość opłaty miesięcznej. Za najlepszą uznano ofertę firmy Grey Worldwide Warszawa. Pozostałe trzy agencje otrzymają zwrot części kosztów poniesionych w związku z przetargiem.

- Ikea jako ekspert oraz innowator w zakresie wyposażenia wnętrz dąży do tego, aby zwiększać zainteresowanie ludzi urządzaniem domu. Polacy zawsze doceniali i dbali o jakość domowego życia. Chcemy więc dzielić się z nimi naszą wiedzą oraz pasją i pomagać im w aranżacji mieszkań zgodnie z ich potrzebami. Stale poszukujemy nowych, ciekawych form dotarcia do naszych klientów, aby mogli jeszcze lepiej poznawać nasze inspirujące rozwiązania dla domu – powiedział Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu Ikea Retail w Polsce.

::

Zobacz również

Ikea dla uchodźców

::

- Proces był złożony i miał na celu nie tylko wybór najlepszej propozycji, biorąc pod uwagę planowane w najbliższym czasie akcje marketingowe, ale także jak najlepsze poznanie potencjalnych partnerów. To dla nas bardzo ważne, ponieważ wiele wymagamy, zarówno od siebie, jak i osób, z którymi współpracujemy, a takie podejście najlepiej sprawdza się w długim okresie – powiedział Bartłomiej Dyliński, manager Ikea ds. komunikacji zewnętrznej.

Do końca sierpnia 2014 roku Ikea współpracowała z JWT Warszawa, obecnie Lemon SKY JWT. Wyjątkiem była kampania promująca nowy system mebli kuchennych METOD, który został wprowadzony na rynek wraz z początkiem kwietnia, oraz kampania dla Katalogu Ikea 2015, przygotowane przez agencję Grey – w obu przypadkach firmy współpracowały na zasadzie projektowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.