IKEA wybrała GREY Worldwide Warszawa

IKEA wybrała GREY Worldwide Warszawa

Brief.pl / Aktualności

Agencja Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną spółki Ikea Retail Polska.

-

W przetargu ogłoszonym przez Ikea w lipcu 2014 roku wzięły udział cztery agencje, wybrane spośród wcześniej wytypowanych dziesięciu firm: Change Integrated, DDB Warszawa, Grey Worldwide Warszawa oraz VML wraz z PZL. Dwuetapowe postępowanie obejmowało przygotowanie wstępnych koncepcji, a następnie przełożenie ich na wybrane przez Ikea media. O wyborze agencji decydowały nie tylko siła kreacji i strategiczne podejście do komunikacji, ale również propozycja składu zespołu do obsługi marki oraz wysokość opłaty miesięcznej. Za najlepszą uznano ofertę firmy Grey Worldwide Warszawa. Pozostałe trzy agencje otrzymają zwrot części kosztów poniesionych w związku z przetargiem.

- Ikea jako ekspert oraz innowator w zakresie wyposażenia wnętrz dąży do tego, aby zwiększać zainteresowanie ludzi urządzaniem domu. Polacy zawsze doceniali i dbali o jakość domowego życia. Chcemy więc dzielić się z nimi naszą wiedzą oraz pasją i pomagać im w aranżacji mieszkań zgodnie z ich potrzebami. Stale poszukujemy nowych, ciekawych form dotarcia do naszych klientów, aby mogli jeszcze lepiej poznawać nasze inspirujące rozwiązania dla domu – powiedział Łukasz Ostrowski, dyrektor marketingu Ikea Retail w Polsce.

::

Zobacz również

Ikea dla uchodźców

::

- Proces był złożony i miał na celu nie tylko wybór najlepszej propozycji, biorąc pod uwagę planowane w najbliższym czasie akcje marketingowe, ale także jak najlepsze poznanie potencjalnych partnerów. To dla nas bardzo ważne, ponieważ wiele wymagamy, zarówno od siebie, jak i osób, z którymi współpracujemy, a takie podejście najlepiej sprawdza się w długim okresie – powiedział Bartłomiej Dyliński, manager Ikea ds. komunikacji zewnętrznej.

Do końca sierpnia 2014 roku Ikea współpracowała z JWT Warszawa, obecnie Lemon SKY JWT. Wyjątkiem była kampania promująca nowy system mebli kuchennych METOD, który został wprowadzony na rynek wraz z początkiem kwietnia, oraz kampania dla Katalogu Ikea 2015, przygotowane przez agencję Grey – w obu przypadkach firmy współpracowały na zasadzie projektowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.