wp - grudzien 2016

Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Brief.pl / Ludzie

Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły dwie nowe osoby: Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany. Agencja zatrudniła również nowego client service directora i dwóch account executive. Łącznie przyjęto pięć nowych osób, a każda z nich z digitalowym doświadczeniem.

-

Katarzyna Pietraszewska przeszła do Ogilvy & Mather z 180heartbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako senior account executive oraz account manager dbała m.in. o takich klientów jak: ING Życie, ING Bank, Pernod Ricard, NIVEA Polska. W Ogilvy & Mather objęła funkcję account managera i odpowiedzialna jest za działania dla marki Nju mobile.

źródło: goldenline.pl
 

Leszek Wolany obejmuje stanowisko account managera i będzie odpowiedzialny za działania dla klientów IBM i Mango. Wolany jest ekspertem w zakresie online marketingu, a wcześniej pracował dla PKO Bank Polski, Hasbro, Danone, Loreal oraz LG.

źródło: goldenline.pl

 

Z początkiem października do zespołu client service dołączą trzy kolejne osoby: client service director, odpowiedzialny za obsługę wszystkich klientów agencji oraz dwóch account executive, którzy będą wspierać działania dla klientów BAT, BP, Nju mobile i Philips. Wszystkie nowo zatrudnione osoby pracowały wcześniej w agencjach digitalowych.

Ogilvy & Mather planuje również kolejne rekrutacje.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.