Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Brief.pl / Ludzie

Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły dwie nowe osoby: Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany. Agencja zatrudniła również nowego client service directora i dwóch account executive. Łącznie przyjęto pięć nowych osób, a każda z nich z digitalowym doświadczeniem.

-

Katarzyna Pietraszewska przeszła do Ogilvy & Mather z 180heartbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako senior account executive oraz account manager dbała m.in. o takich klientów jak: ING Życie, ING Bank, Pernod Ricard, NIVEA Polska. W Ogilvy & Mather objęła funkcję account managera i odpowiedzialna jest za działania dla marki Nju mobile.

źródło: goldenline.pl
 

Leszek Wolany obejmuje stanowisko account managera i będzie odpowiedzialny za działania dla klientów IBM i Mango. Wolany jest ekspertem w zakresie online marketingu, a wcześniej pracował dla PKO Bank Polski, Hasbro, Danone, Loreal oraz LG.

źródło: goldenline.pl

 

Z początkiem października do zespołu client service dołączą trzy kolejne osoby: client service director, odpowiedzialny za obsługę wszystkich klientów agencji oraz dwóch account executive, którzy będą wspierać działania dla klientów BAT, BP, Nju mobile i Philips. Wszystkie nowo zatrudnione osoby pracowały wcześniej w agencjach digitalowych.

Ogilvy & Mather planuje również kolejne rekrutacje.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.