Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Brief.pl / Ludzie

Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły dwie nowe osoby: Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany. Agencja zatrudniła również nowego client service directora i dwóch account executive. Łącznie przyjęto pięć nowych osób, a każda z nich z digitalowym doświadczeniem.

-

Katarzyna Pietraszewska przeszła do Ogilvy & Mather z 180heartbeats + JUNG v. MATT, gdzie jako senior account executive oraz account manager dbała m.in. o takich klientów jak: ING Życie, ING Bank, Pernod Ricard, NIVEA Polska. W Ogilvy & Mather objęła funkcję account managera i odpowiedzialna jest za działania dla marki Nju mobile.

źródło: goldenline.pl
 

Leszek Wolany obejmuje stanowisko account managera i będzie odpowiedzialny za działania dla klientów IBM i Mango. Wolany jest ekspertem w zakresie online marketingu, a wcześniej pracował dla PKO Bank Polski, Hasbro, Danone, Loreal oraz LG.

źródło: goldenline.pl

 

Z początkiem października do zespołu client service dołączą trzy kolejne osoby: client service director, odpowiedzialny za obsługę wszystkich klientów agencji oraz dwóch account executive, którzy będą wspierać działania dla klientów BAT, BP, Nju mobile i Philips. Wszystkie nowo zatrudnione osoby pracowały wcześniej w agencjach digitalowych.

Ogilvy & Mather planuje również kolejne rekrutacje.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.