Personalizacja marketingu w kampanii dla PZU

Personalizacja marketingu w kampanii dla PZU

Brief.pl / Inspiracje

PZU w kampanii OFE wykorzystało spersonalizowany video marketing. Zaskakujący dla odbiorcy przekaz opierał się na wysłaniu klientom e-maila z intrygującym tytułem „Panie Adamie, przygotowaliśmy film z informacją o stanie Pana konta w OFE PZU”. Po przejściu na landing page i kliknięciu play, lektor witał każdego widza personalnym ”Dzień dobry”.

-

Następnym krokiem w zbudowaniu angażującego przekazu było zaprezentowanie faktycznych danych konsumenta, w tym: kwoty wpłaconych składek, czasu współpracy z PZU, czy sumy zebranych oszczędności. Wykorzystanie niestandardowej, mocno spersonalizowanej formy przekazu zwiększyło stopień oddziaływania na odbiorców i przyspieszyło proces zainteresowania treścią. W porównaniu do tradycyjnej kampanii e-mailowej zaintrygowany użytkownik otrzymał wartość dodaną pod kątem użyteczności zdobytej wiedzy. Finałem filmu było pytanie o wybór OFE PZU lub ZUS i przejście do formularza rejestracyjnego.





Efekty kampanii świadczą o dużej skuteczności personalizacji przekazu oraz przyjazności formy video. Film obejrzało 96,72 proc. osób, które weszły na landing page, co stanowi ponad 30 proc. całości bazy wysyłkowej. Open Rate był na poziomie 113,97 proc. a CTR wyniósł 59,63 proc.. Kampania zrealizowana przez agencję VideoMill została również wyróżniona w IX edycji konkursu Golden Arrow 2014 w kategorii e-mail marketing.

- Dodanie video do komunikacji one-to-one umożliwia klientom osiągnięcie nawet 5-krotnie lepszych wyników w działaniach marketingowych, niż tradycyjna forma promocji w internecie - mówi Adam Gołub, CEO VideoMill. - Dodatkowo, uzupełnienie video o spersonalizowane treści buduje poczucie zaangażowania i lojalności klientów, a przy tym, umożliwia marketerowi zaprezentowanie konkretnej oferty najbardziej trafnej pod kątem potrzeb danego użytkownika.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.