wp - grudzien 2016

Personalizacja marketingu w kampanii dla PZU

Personalizacja marketingu w kampanii dla PZU

Brief.pl / Inspiracje

PZU w kampanii OFE wykorzystało spersonalizowany video marketing. Zaskakujący dla odbiorcy przekaz opierał się na wysłaniu klientom e-maila z intrygującym tytułem „Panie Adamie, przygotowaliśmy film z informacją o stanie Pana konta w OFE PZU”. Po przejściu na landing page i kliknięciu play, lektor witał każdego widza personalnym ”Dzień dobry”.

-

Następnym krokiem w zbudowaniu angażującego przekazu było zaprezentowanie faktycznych danych konsumenta, w tym: kwoty wpłaconych składek, czasu współpracy z PZU, czy sumy zebranych oszczędności. Wykorzystanie niestandardowej, mocno spersonalizowanej formy przekazu zwiększyło stopień oddziaływania na odbiorców i przyspieszyło proces zainteresowania treścią. W porównaniu do tradycyjnej kampanii e-mailowej zaintrygowany użytkownik otrzymał wartość dodaną pod kątem użyteczności zdobytej wiedzy. Finałem filmu było pytanie o wybór OFE PZU lub ZUS i przejście do formularza rejestracyjnego.





Efekty kampanii świadczą o dużej skuteczności personalizacji przekazu oraz przyjazności formy video. Film obejrzało 96,72 proc. osób, które weszły na landing page, co stanowi ponad 30 proc. całości bazy wysyłkowej. Open Rate był na poziomie 113,97 proc. a CTR wyniósł 59,63 proc.. Kampania zrealizowana przez agencję VideoMill została również wyróżniona w IX edycji konkursu Golden Arrow 2014 w kategorii e-mail marketing.

- Dodanie video do komunikacji one-to-one umożliwia klientom osiągnięcie nawet 5-krotnie lepszych wyników w działaniach marketingowych, niż tradycyjna forma promocji w internecie - mówi Adam Gołub, CEO VideoMill. - Dodatkowo, uzupełnienie video o spersonalizowane treści buduje poczucie zaangażowania i lojalności klientów, a przy tym, umożliwia marketerowi zaprezentowanie konkretnej oferty najbardziej trafnej pod kątem potrzeb danego użytkownika.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.