Pierwsze citylighty w sieci handlowej w Polsce

Pierwsze citylighty w sieci handlowej w Polsce

Brief.pl / Aktualności

In-Store Media, jedna z największych międzynarodowych agencji shopper marketingu, wprowadza nową sieć nośników reklamowych. Citylighty, znane głównie z kampanii outdoorowych, pojawią się po raz pierwszy w Polsce w sieci Kaufland.

-

Nowe nośniki zostaną wprowadzone w ramach zacieśnienia współpracy z siecią Kaufland, z którą In-Store Media współpracuje od 2013 roku. Citylighty zostaną zainstalowane w 75 specjalnie wyselekcjonowanych sklepach sieci Kaufland. Przy ich wyborze kluczowymi kryteriami były: duży przepływ klientów, dobra lokalizacja i duża powierzchnia.

Sieć citylightów zapewnia dotarcie do największych miast w Polsce, które dają możliwość realizacji ogólnopolskich kampanii zasięgowych. Umożliwia precyzyjne targetowanie i generuje blisko 8 mln 500 tys kontaktów w ciągu 2 tygodni kampanii. Dociera do klientów sieci pokrywającej 21,7 proc. gospodarstw domowych, robiących zakupy w hipermarketach i supermarketach (wg. badań TGI 2013)

In-Store Media wprowadzając na rynek nowe nośniki umożliwia reklamodawcom kontakt z klientami sieci Kaufland ponieważ są one pierwszym medium z jakim spotykają się wchodząc do sklepu. Citylight jako wielkoformatowy nośnik reklamowy zapewnia markom wyłączność komunikacji w ich kategoriach, gwarantując bliskość z punktem sprzedaży, której nie mają żadne podobne nośniki w sieciach handlowych.

Nowe nośniki zostaną wprowadzone w ramach zacieśnienia współpracy z siecią Kaufland, z którą In-Store Media współpracuje od 2013 roku. Citylighty zostaną zainstalowane w 75 specjalnie wyselekcjonowanych sklepach sieci Kaufland. Przy ich wyborze kluczowymi kryteriami były: duży przepływ klientów, dobra lokalizacja i duża powierzchnia.

Sieć citylightów zapewnia dotarcie do największych miast w Polsce, które dają możliwość realizacji ogólnopolskich kampanii zasięgowych. Umożliwia precyzyjne targetowanie i generuje blisko 8 mln 500 tys kontaktów w ciągu 2 tygodni kampanii. Dociera do klientów sieci pokrywającej 21,7 proc. gospodarstw domowych, robiących zakupy w hipermarketach i supermarketach (wg. badań TGI 2013)

In-Store Media wprowadzając na rynek nowe nośniki umożliwia reklamodawcom kontakt z klientami sieci Kaufland ponieważ są one pierwszym medium z jakim spotykają się wchodząc do sklepu. Citylight jako wielkoformatowy nośnik reklamowy zapewnia markom wyłączność komunikacji w ich kategoriach, gwarantując bliskość z punktem sprzedaży, której nie mają żadne podobne nośniki w sieciach handlowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.