Pierwsze citylighty w sieci handlowej w Polsce

Pierwsze citylighty w sieci handlowej w Polsce

Brief.pl / Aktualności

In-Store Media, jedna z największych międzynarodowych agencji shopper marketingu, wprowadza nową sieć nośników reklamowych. Citylighty, znane głównie z kampanii outdoorowych, pojawią się po raz pierwszy w Polsce w sieci Kaufland.

-

Nowe nośniki zostaną wprowadzone w ramach zacieśnienia współpracy z siecią Kaufland, z którą In-Store Media współpracuje od 2013 roku. Citylighty zostaną zainstalowane w 75 specjalnie wyselekcjonowanych sklepach sieci Kaufland. Przy ich wyborze kluczowymi kryteriami były: duży przepływ klientów, dobra lokalizacja i duża powierzchnia.

Sieć citylightów zapewnia dotarcie do największych miast w Polsce, które dają możliwość realizacji ogólnopolskich kampanii zasięgowych. Umożliwia precyzyjne targetowanie i generuje blisko 8 mln 500 tys kontaktów w ciągu 2 tygodni kampanii. Dociera do klientów sieci pokrywającej 21,7 proc. gospodarstw domowych, robiących zakupy w hipermarketach i supermarketach (wg. badań TGI 2013)

In-Store Media wprowadzając na rynek nowe nośniki umożliwia reklamodawcom kontakt z klientami sieci Kaufland ponieważ są one pierwszym medium z jakim spotykają się wchodząc do sklepu. Citylight jako wielkoformatowy nośnik reklamowy zapewnia markom wyłączność komunikacji w ich kategoriach, gwarantując bliskość z punktem sprzedaży, której nie mają żadne podobne nośniki w sieciach handlowych.

Nowe nośniki zostaną wprowadzone w ramach zacieśnienia współpracy z siecią Kaufland, z którą In-Store Media współpracuje od 2013 roku. Citylighty zostaną zainstalowane w 75 specjalnie wyselekcjonowanych sklepach sieci Kaufland. Przy ich wyborze kluczowymi kryteriami były: duży przepływ klientów, dobra lokalizacja i duża powierzchnia.

Sieć citylightów zapewnia dotarcie do największych miast w Polsce, które dają możliwość realizacji ogólnopolskich kampanii zasięgowych. Umożliwia precyzyjne targetowanie i generuje blisko 8 mln 500 tys kontaktów w ciągu 2 tygodni kampanii. Dociera do klientów sieci pokrywającej 21,7 proc. gospodarstw domowych, robiących zakupy w hipermarketach i supermarketach (wg. badań TGI 2013)

In-Store Media wprowadzając na rynek nowe nośniki umożliwia reklamodawcom kontakt z klientami sieci Kaufland ponieważ są one pierwszym medium z jakim spotykają się wchodząc do sklepu. Citylight jako wielkoformatowy nośnik reklamowy zapewnia markom wyłączność komunikacji w ich kategoriach, gwarantując bliskość z punktem sprzedaży, której nie mają żadne podobne nośniki w sieciach handlowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.