Owsiak: warto dbać o polską markę

Brief TV / Ludzie

Specjalnie na Brief TV Jerzy Owsiak opowiada o tym, jak ważne jest budowanie marki.

-

W ciągu 23 lat udało się stworzyć 3 marki: Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, Przystanek Woodstock oraz markę Jurka Owsiaka.

- W nas, Polakach tkwi dobra marka. Musimy tylko o nią zadbać - przekonuje Jurek Owsiak.

Zachęcamy do obejrzenia całej wypowiedzi.

::

Subskrybuj kanał Brief TV na Youtubie -> kliknij

Śledź najnowsze informacje na Twitterze -> kliknij

Dodaj Brief do swoich kręgów -> kliknij

Dyskutuj na naszym profilu na LinkedIn -> kliknij

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.