WP stawia na treści wideo

Brief.pl / Aktualności

Grupa Wirtualna Polska oraz Rzeczpospolita rozpoczynają strategiczną współpracę przy produkcji i publikacji materiałów wideo.

-

W wyniku współpracy na stronach serwisów informacyjnych Grupy Wirtualna Polska pojawią się materiały wideo, w których najważniejsze wydarzenia z Polski i świata będą komentowali dziennikarze dziennika Rzeczpospolita. Rozmowy z autorami artykułów publikowanych na stronie tytułowej Rzeczpospolitej można będzie obejrzeć po ukazaniu się papierowego wydania gazety.

- Dzięki współpracy z Grupą Wirtualna Polska treści generowane przez dziennikarzy Rzeczpospolitej, najbardziej opiniotwórczego medium dekady, będą docierały do szerokiego grona odbiorców w atrakcyjnej i skondensowanej formie komentarza wideo – uważa Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication Sp. z.o.o.

::

Nowa Wirtualna Polska

::



- Podejmując współpracę z Rzeczpospolitą zyskujemy renomowanego partnera i grono uznanych ekspertów. Wzbogacamy też nasze portfolio wideo o rzetelną, wysokiej klasy publicystykę – mówi Jarosław Grabowski, VP Media Product w Grupie Wirtualna Polska –Chcemy być pierwszym źródłem informacji dla internautów. To nasz kierunek programowy, strategia, którą konsekwentnie realizujemy również przez partnerstwa medialne.

W gronie dziennikarzy komentujących bieżące wydarzenia znaleźli się Bogusław Chrabota, Marcin Piasecki, Bartosz Węglarczyk, Michał Szułdrzyński, Bartosz Marczuk, Andrzej Stec,Monika Sajewicz, Ewa Usowicz, Anna Wojda, Tomasz Pietryga, Piotr Kościelniak, Barbara Hollender, Jacek Cieślak, Stefan Szczepłek, Mirosław Żukowski oraz Michał Kołodziejczyk.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.