Hyent: polska aplikacja na Kickstarterze

Brief.pl / Inspiracje

Wyobrażasz sobie świat, w którym zarabiasz i zgarniasz nagrody wyłącznie za to, że robisz to, co lubisz. Takie możliwości daje Hyent - pierwsza na świecie aplikacja oparta na idei #‎hytingu, czyli dążenia do czerpania zysków z własnych pasji i stylu życia oraz inspirowania ku temu innych. 22 września Hyent wystartował na Kickstarterze i w ciągu pierwszych godzin zebrał ponad 1000 dolarów.

-

Czym dokładnie jest Hyent?

Technicznie rzecz ujmując Hyent to hybrydowa aplikacja mobilna oraz webowa łącząca świat offline ze światem wirtualnym. Z perspektywy użytkownika Hyent to nowy wymiar przygody oparty o grywalizację, którą New York Times w 2010 roku uznał za jeden z najbardziej przełomowych pomysłów. Grywalizacja to pobudzanie do działania za pomocą mechanizmów znanych z gier komputerowych. Społeczność Hyent dzięki angażowaniu się w różne aktywności, które lubi np. jazda na rowerze, czytanie książki, czy górska wspinaczka współpracuje lub współzawodniczy zbierając punkty i osiągając kolejne etapy w grze, które przekładają się na konkrente korzyści jak gotówka, unikalne zniżki u partnerów aplikacji czy w końcu pozycje w rankingu Hyent.

Fabuła Hyent

W DNA Hyent zakodowana jest przede wszystkim dobra zabawa w nowym, dotąd nieznanym, wymiarze dzięki połączeniu dwóch współistniejących światów online i offline.

- Aby zintensyfikować doznania z rozrywki opracowaliśmy pasjonującą fabułę, która podzielona jest na sezony jak w ulubionym serialu – informuje Patryk Szałachwij, CEO Hyent. - W wielkim skrócie fabuła dotyczy transmisji danych pomiędzy dwoma wrogimi planetami: “wiedzącymi” i “biotechem”. “Wiedzący” to tajemnicza cywilzacja, której celem jest transmisja sensu życia ludzkości, zaś “biotech” to wroga cywilizacja chcąca zakodować transmisję “wiedzących” na wieczność. Aktywność użytkowników aplikacji ma zaś ogromny wpływ na rozgrywki między planetami.

 

Dla kogo?

Hyent to aplikacja dla ludzi z pasją, lubiących przygody, aktywnie spędzających czas i przede wszystkim ceniących sobie interkatywną rozrywkę. Misją aplikacji jest dostarczenie rozrywki użytkownikom na całym świecie oraz zbudowanie globalnej społeczności miłośników #hytingu i dostarczenie im zarówno wielkich emocji jak i realnych nagród za ich aktywność.

 

- Pragniemy, aby nasza aplikacja odbudowała w ludziach śmiałość do kontaktu w świecie rzeczywistym – mówi Szałachwij. - Wspólnie z użytkownikami zainspirujemy świat do wspierania się w realizacji własnych pasji i tworzenia przestrzeni dla nich. Równolegle do kreacji nowego wymiaru będzie odbywać się rywalizacja użytkowników. Rankingi wyłonią najlepszych reprezentantów danych aktywności i umożliwią im awans do HOG (Hyent Olympics Games).

 

Kto za tym stoi?

Pomysłodawcy i fundatorzy Hyent to Patryk Szałachwij, Bartłomiej Noga, Jarosław Macioszek i Adrian Bujak z Lublina. Pracę nad aplikacją zaczęli 14 miesięcy temu. Ich celem jest, aby Hyent stał się globalną aplikacją dla użytkowników z całego świata, dlatego zdecydowali się na pozyskanie kapitału poprzez najbardziej znaną amerykańską platformę crowfundingową - Kickstarter. Twórcy Hyent prowadzą także zaawansowane rozmowy z inwestorami.

 

Twoje wsparcie też się liczy

Do uruchomienia aplikacji potrzebują 30 000 dolarów. W ciągu pierwszych godzin zdobyli ponad 1000 dolarów. Aby wesprzeć ich projekt wystarczy wejść na stronę http://kck.st/1paNh7M i wybrać odpowiednią dla siebie opcję wsparcia. W zamian za dotacje przewidziano atrakcyjne nagrody w paczkach, gdzie w jednej jest ich nawet 50 dla jednego wspierającego.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.