#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert

#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert

Brief.pl / Inspiracje

#DlaWiększejIdei - to hasło najnowszej kampanii Idea Expert, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do realizowania marzeń poprzez zmianę codziennych nawyków.

-

Wybór prysznica zamiast kąpieli w wannie, zakupy z kartką, samodzielne gotowanie w domu, czy polowanie na okazje podczas wyprzedaży to tylko przykłady drobnych zmian, które warto wprowadzać w życie dla większej idei. Nawet niewielkie zmiany w naszych codziennych przyzwyczajeniach mogą pomóc nam znacznie szybciej realizować marzenia. Dla jednych jest to wymarzony sprzęt sportowy dla dzieci lub rodzinny wyjazd na wakacje, dla innych nowy samochód albo własne mieszkanie. Pomysłów na odkładanie pieniędzy jest wiele. Dzięki nim możemy wcześniej spłacić kredyt lub zdecydować się na jego zaciągnięcie, by nie odkładać realizacji marzeń na później.

Do udziału w kampanii zaproszono pięcioro blogerów, którzy w krótkich filmach prezentują swoje pomysły na oszczędzanie #DlaWiększejIdei. 

  • Jacek Gadzinowski, Gadzinowski.pl
  • Piotr Trybalski, FotografwPodrozy.pl
  • Karolina mama Nikoli, autorka bloga Szafeczka.com
  • Sylwia Gaczorek, sylviagaczorek.blogspot.com 
  • Magdalena Kanoniak www.Radzka.pl

Najważniejszym elementem kampanii jest inspiRATOR!, czyli zabawny quiz, który pomaga użytkownikom dowiedzieć się ile pieniędzy mogą miesięcznie i rocznie zaoszczędzić zmieniając swoje przyzwyczajenia.

Dodatkowo na stronie www.dlawiekszejidei.pl prowadzony jest konkurs na najlepszy film prezentujący większą ideę na oszczędzanie i sposób na jej realizację. W pierwszym etapie konkursu, w którym uczestnicy mogą zdobyć nagrody tygodnia (Amazon Kindle), głosują internauci. Spośród 5 najwyżej ocenianych filmików jury wybiera co tydzień jednego zwycięzcę. W finale spośród 20 najwyżej ocenianych prac, blogerzy wspierający kampanię zadecydują, komu przyznają nagrody. 

Jacek Gadzinowski przekaże zwycięzcy nagrodę w postaci kursu kitesurfingu IKO (1;2;3) lub freestyle. Nagrodą od Piotra Trybalskiego będzie kamera Go Pro HERO 3 + Black Edition. Autorka bloga Szafeczka.com przekaże inteligentną zabawkę Bo i Yana oraz iPad mini Retina, Magdalena Kanoniak elegancką torebką FurlaCandy Satchel, a Sylwia Gaczorek rower Electra. Dodatkowo Idea Expert przyzna nagrodę specjalną - wybrany autor otrzyma skuter Romet Retro. 

Kreacje w ramach akcji pojawią się na kanale YouTube, VOD, TVNPlayer oraz mediach społecznościowych.

Za opracowanie pomysłu oraz rozwiązania kreatywne odpowiada agencja GoldenSubmarine.

::

Photo: © Coloures-picZobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.