#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert

#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert

Brief.pl / Inspiracje

#DlaWiększejIdei - to hasło najnowszej kampanii Idea Expert, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do realizowania marzeń poprzez zmianę codziennych nawyków.

-

Wybór prysznica zamiast kąpieli w wannie, zakupy z kartką, samodzielne gotowanie w domu, czy polowanie na okazje podczas wyprzedaży to tylko przykłady drobnych zmian, które warto wprowadzać w życie dla większej idei. Nawet niewielkie zmiany w naszych codziennych przyzwyczajeniach mogą pomóc nam znacznie szybciej realizować marzenia. Dla jednych jest to wymarzony sprzęt sportowy dla dzieci lub rodzinny wyjazd na wakacje, dla innych nowy samochód albo własne mieszkanie. Pomysłów na odkładanie pieniędzy jest wiele. Dzięki nim możemy wcześniej spłacić kredyt lub zdecydować się na jego zaciągnięcie, by nie odkładać realizacji marzeń na później.

Do udziału w kampanii zaproszono pięcioro blogerów, którzy w krótkich filmach prezentują swoje pomysły na oszczędzanie #DlaWiększejIdei. 

  • Jacek Gadzinowski, Gadzinowski.pl
  • Piotr Trybalski, FotografwPodrozy.pl
  • Karolina mama Nikoli, autorka bloga Szafeczka.com
  • Sylwia Gaczorek, sylviagaczorek.blogspot.com 
  • Magdalena Kanoniak www.Radzka.pl

Najważniejszym elementem kampanii jest inspiRATOR!, czyli zabawny quiz, który pomaga użytkownikom dowiedzieć się ile pieniędzy mogą miesięcznie i rocznie zaoszczędzić zmieniając swoje przyzwyczajenia.

Dodatkowo na stronie www.dlawiekszejidei.pl prowadzony jest konkurs na najlepszy film prezentujący większą ideę na oszczędzanie i sposób na jej realizację. W pierwszym etapie konkursu, w którym uczestnicy mogą zdobyć nagrody tygodnia (Amazon Kindle), głosują internauci. Spośród 5 najwyżej ocenianych filmików jury wybiera co tydzień jednego zwycięzcę. W finale spośród 20 najwyżej ocenianych prac, blogerzy wspierający kampanię zadecydują, komu przyznają nagrody. 

Jacek Gadzinowski przekaże zwycięzcy nagrodę w postaci kursu kitesurfingu IKO (1;2;3) lub freestyle. Nagrodą od Piotra Trybalskiego będzie kamera Go Pro HERO 3 + Black Edition. Autorka bloga Szafeczka.com przekaże inteligentną zabawkę Bo i Yana oraz iPad mini Retina, Magdalena Kanoniak elegancką torebką FurlaCandy Satchel, a Sylwia Gaczorek rower Electra. Dodatkowo Idea Expert przyzna nagrodę specjalną - wybrany autor otrzyma skuter Romet Retro. 

Kreacje w ramach akcji pojawią się na kanale YouTube, VOD, TVNPlayer oraz mediach społecznościowych.

Za opracowanie pomysłu oraz rozwiązania kreatywne odpowiada agencja GoldenSubmarine.

::

Photo: © Coloures-picZobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?