wp - grudzien 2016

#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert

#DlaWiększejIdei – nowa kampania Idea Expert

Brief.pl / Inspiracje

#DlaWiększejIdei - to hasło najnowszej kampanii Idea Expert, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do realizowania marzeń poprzez zmianę codziennych nawyków.

-

Wybór prysznica zamiast kąpieli w wannie, zakupy z kartką, samodzielne gotowanie w domu, czy polowanie na okazje podczas wyprzedaży to tylko przykłady drobnych zmian, które warto wprowadzać w życie dla większej idei. Nawet niewielkie zmiany w naszych codziennych przyzwyczajeniach mogą pomóc nam znacznie szybciej realizować marzenia. Dla jednych jest to wymarzony sprzęt sportowy dla dzieci lub rodzinny wyjazd na wakacje, dla innych nowy samochód albo własne mieszkanie. Pomysłów na odkładanie pieniędzy jest wiele. Dzięki nim możemy wcześniej spłacić kredyt lub zdecydować się na jego zaciągnięcie, by nie odkładać realizacji marzeń na później.

Do udziału w kampanii zaproszono pięcioro blogerów, którzy w krótkich filmach prezentują swoje pomysły na oszczędzanie #DlaWiększejIdei. 

  • Jacek Gadzinowski, Gadzinowski.pl
  • Piotr Trybalski, FotografwPodrozy.pl
  • Karolina mama Nikoli, autorka bloga Szafeczka.com
  • Sylwia Gaczorek, sylviagaczorek.blogspot.com 
  • Magdalena Kanoniak www.Radzka.pl

Najważniejszym elementem kampanii jest inspiRATOR!, czyli zabawny quiz, który pomaga użytkownikom dowiedzieć się ile pieniędzy mogą miesięcznie i rocznie zaoszczędzić zmieniając swoje przyzwyczajenia.

Dodatkowo na stronie www.dlawiekszejidei.pl prowadzony jest konkurs na najlepszy film prezentujący większą ideę na oszczędzanie i sposób na jej realizację. W pierwszym etapie konkursu, w którym uczestnicy mogą zdobyć nagrody tygodnia (Amazon Kindle), głosują internauci. Spośród 5 najwyżej ocenianych filmików jury wybiera co tydzień jednego zwycięzcę. W finale spośród 20 najwyżej ocenianych prac, blogerzy wspierający kampanię zadecydują, komu przyznają nagrody. 

Jacek Gadzinowski przekaże zwycięzcy nagrodę w postaci kursu kitesurfingu IKO (1;2;3) lub freestyle. Nagrodą od Piotra Trybalskiego będzie kamera Go Pro HERO 3 + Black Edition. Autorka bloga Szafeczka.com przekaże inteligentną zabawkę Bo i Yana oraz iPad mini Retina, Magdalena Kanoniak elegancką torebką FurlaCandy Satchel, a Sylwia Gaczorek rower Electra. Dodatkowo Idea Expert przyzna nagrodę specjalną - wybrany autor otrzyma skuter Romet Retro. 

Kreacje w ramach akcji pojawią się na kanale YouTube, VOD, TVNPlayer oraz mediach społecznościowych.

Za opracowanie pomysłu oraz rozwiązania kreatywne odpowiada agencja GoldenSubmarine.

::

Photo: © Coloures-picZobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.