Ruszył konkurs na najlepsze raporty społeczne!

Ruszył konkurs na najlepsze raporty społeczne!

Brief.pl / Patronaty

Ruszył nabór do ósmej edycji konkursu „Raporty Społeczne - Nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu”. Od 22 września do 31 października br., firmy, które przygotowały raport CSR/zrównoważonego rozwoju obejmujący 2013 rok mogą poprzez stronę zgłosić go do oceny jury. Udział w konkursie jest bezpłatny.

-

Konkurs Raporty Społeczne od 2007 roku wskazuje najlepiej sporządzone raporty społeczne wydawane w naszym kraju. Są one sprawozdaniem pozafinansowej działalność firm i organizacji, która obejmuje ich wpływ na społeczeństwo i środowisko. Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania pozafinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Dzięki tej inicjatywie wyróżniane są przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs  przyczynia się do transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami.

Najlepiej sporządzone raporty społeczne wybierane są w następujących kategoriach:

  • Nagroda główna,
  • Najlepszy debiut,
  • Nagroda internatów,
  • Nagroda Ministerstwa Gospodarki.

Organizatorzy przyznają również wyróżnienia.

Raport można zgłosić poprzez formularz dostępny na stronie internetowej konkursu www.raportyspoleczne.pl do 31 października. W konkursie ocenione mogą zostać jedynie raporty wydane w języku polskim, które obejmują sprawozdanie za rok 2013 i dotyczą działań w Polsce. W dniach 12 listopada – 2 grudnia głosować na najlepszy raport będą internauci, a 9 grudnia odbędzie się konferencja podsumowująca tegoroczną edycję konkursu wraz z przyznaniem nagród.

- Istnieje coraz więcej powodów, żeby firmy publikowały nie tylko informacje o swojej sytuacji finansowej, ale także dane dotyczące ich wpływu społecznego i środowiskowego. Doświadczenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu, również wynikające z organizacji konkursu Raporty Społeczne, pokazuje, że takie sprawozdania pozwalają na uzyskanie pełniejszego obrazu kondycji firmy, większej transparentności i łatwiejszego porównywania firm w ramach branży. Warunek jest jeden - firma musi przygotować wiarygodny, kompletny raport, najlepiej zgodny z międzynarodowymi standardami raportowania, a nie promocyjną laurkę – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu i przewodnicząca jury konkursu.

Konkurs współorganizują: Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu, firmy PwC Polska i SGS Polska.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.