E-commerce: prelegenci cz.1

E-commerce: prelegenci cz.1

Brief.pl / Eventy

Już 7 października odbędzie się konferencja poświęcona e-commerce organizowana przez magazyn Brief. Przedstawiamy sylwetki 4 prelegentów, których prezentacje będą mieli okazję zobaczyć uczestnicy.

-

Informacje na temat konferencji -> kliknij

Zarejestruj się -> kliknij


Hugo Lebre, dyrektor sprzedaży, Sitecore International

Hugo Lebre

Temat prezentacji: "How to go from lead generation to e-commerce"

Hugo Lebre przed dołączeniem do Sitecore pracował w Portugalii. Jego specjalnością jest outsourcing oraz zarządzanie. Pracował również w Meksyku sprzedając oprogramowanie w Ameryce Łacińskiej. Jako dyrektor sprzedaży jest obecnie odpowiedzialny za pomaganie klientom w maksymalnej realizacji ich możliwości biznesowych.

::

Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target

Jarosław Nowak

Temat prezentacji: "Smart performance strategies for e-commerce"

15 lat w branży reklamowej od 8 lat związany z marketingiem on-line. Doświadczenie zdobywał m.in. w domach mediowychjak Omnicom Media Group, Universal Mccann, czy Value Media. Planował komunikację on-line dla takich marek jak BZWBK, Monster Polska, Bridgestone, Grupa Żywiec. Od 3 lat z sukcesem rozwija agencję marketingu efektywnościowego online - Mr Target, specjalizującą się w obsłudze marek/firm z branży e-commerce. 

::

Michał Kreczmar, e-commerce director, Hypermedia linked by Isobar.

Michał Kreczmar

Temat prezentacji: "Przyszłość e-commerce: Connected consumer, conected commerce"

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego.Obecnie E-commerce Director w Hypermedia linked by Isobar.

::

Łukasz Misiukanis, Vice President Isobar Poland (grupa Dentsu Aegis Network)

Łukasz Misiukanis

Temat prezentacji: "Connecting Customers in Multichannel World - czyli o wsparciu sprzedaży w kanałach Social Media z wykorzystaniem narzędzi middleware"

Założyciel Socializer - największej agencji social media w Polsce, która w styczniu 2014 stała się częścią globalnej grupy mediowej Dentsu Aegis Network. Współtworzył i zarządzał wieloma biznesami internetowymi w Polsce i zagranicą m.in. Synerway S.A., Blue Oceans Entertainment Ltd czy eHotele Sp. z o.o. Dziś jest jedną z najważniejszych postaci na rynku social media marketingu w Polsce. Facebookiem zaczął interesować się, gdy ten miał niewiele ponad milion użytkowników. W ciągu 3 lat wywindował Socializer S.A. na pozycję lidera polskich agencji social media. Po akwizycji z Dentsu Aegis Network, grupa Socializer jest częścią Isobar Poland, najczęściej nagradzanej polskiej agencji na międzynarodowych festiwalach reklamy, Łukasz Misiukanis jako VP Isobar Poland i Social & Media Dyrektor kieruje ponad 120 osobowym zespołem ekspertów od mediów społecznościowych. Jest znany z instynktu i determinacji przy poszukiwaniu nisz i nowych rynków. Interesuje się e-commerce, rozwojem Internetu oraz nowymi mediami. Członek Mensy. Uhonorowany w 2014 roku tytułem Człowiek Roku Internetu według miesięcznika Internet Standard.

::

e-commerce

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.