E-commerce: prelegenci cz.1

E-commerce: prelegenci cz.1

Brief.pl / Eventy

Już 7 października odbędzie się konferencja poświęcona e-commerce organizowana przez magazyn Brief. Przedstawiamy sylwetki 4 prelegentów, których prezentacje będą mieli okazję zobaczyć uczestnicy.

-

Informacje na temat konferencji -> kliknij

Zarejestruj się -> kliknij


Hugo Lebre, dyrektor sprzedaży, Sitecore International

Hugo Lebre

Temat prezentacji: "How to go from lead generation to e-commerce"

Hugo Lebre przed dołączeniem do Sitecore pracował w Portugalii. Jego specjalnością jest outsourcing oraz zarządzanie. Pracował również w Meksyku sprzedając oprogramowanie w Ameryce Łacińskiej. Jako dyrektor sprzedaży jest obecnie odpowiedzialny za pomaganie klientom w maksymalnej realizacji ich możliwości biznesowych.

::

Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target

Jarosław Nowak

Temat prezentacji: "Smart performance strategies for e-commerce"

15 lat w branży reklamowej od 8 lat związany z marketingiem on-line. Doświadczenie zdobywał m.in. w domach mediowychjak Omnicom Media Group, Universal Mccann, czy Value Media. Planował komunikację on-line dla takich marek jak BZWBK, Monster Polska, Bridgestone, Grupa Żywiec. Od 3 lat z sukcesem rozwija agencję marketingu efektywnościowego online - Mr Target, specjalizującą się w obsłudze marek/firm z branży e-commerce. 

::

Michał Kreczmar, e-commerce director, Hypermedia linked by Isobar.

Michał Kreczmar

Temat prezentacji: "Przyszłość e-commerce: Connected consumer, conected commerce"

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego.Obecnie E-commerce Director w Hypermedia linked by Isobar.

::

Łukasz Misiukanis, Vice President Isobar Poland (grupa Dentsu Aegis Network)

Łukasz Misiukanis

Temat prezentacji: "Connecting Customers in Multichannel World - czyli o wsparciu sprzedaży w kanałach Social Media z wykorzystaniem narzędzi middleware"

Założyciel Socializer - największej agencji social media w Polsce, która w styczniu 2014 stała się częścią globalnej grupy mediowej Dentsu Aegis Network. Współtworzył i zarządzał wieloma biznesami internetowymi w Polsce i zagranicą m.in. Synerway S.A., Blue Oceans Entertainment Ltd czy eHotele Sp. z o.o. Dziś jest jedną z najważniejszych postaci na rynku social media marketingu w Polsce. Facebookiem zaczął interesować się, gdy ten miał niewiele ponad milion użytkowników. W ciągu 3 lat wywindował Socializer S.A. na pozycję lidera polskich agencji social media. Po akwizycji z Dentsu Aegis Network, grupa Socializer jest częścią Isobar Poland, najczęściej nagradzanej polskiej agencji na międzynarodowych festiwalach reklamy, Łukasz Misiukanis jako VP Isobar Poland i Social & Media Dyrektor kieruje ponad 120 osobowym zespołem ekspertów od mediów społecznościowych. Jest znany z instynktu i determinacji przy poszukiwaniu nisz i nowych rynków. Interesuje się e-commerce, rozwojem Internetu oraz nowymi mediami. Członek Mensy. Uhonorowany w 2014 roku tytułem Człowiek Roku Internetu według miesięcznika Internet Standard.

::

e-commerce

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.