Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Złośliwa reklama Samsunga, czas publikacji postów na Facebooku i pierwszy w Polsce sklep z drukarkami 3D. To najpopularniejsze tematy zeszłego tygodnia na Brief.pl. Zobaczcie co jeszcze mogliście przegapić!

-

Samsung wyśmiewa iPhone'a 6 Plus

Na kanale Samsung Mobile USA na Youtube pojawiła się nowa reklama Samsunga Galaxy Note 4. Spot jest odpowiedzią na nowy produkt od Apple.

::

Kiedy najlepiej publikować posty?

Sotrender Research Insight: znajdź swój czas publikowania postów na Facebooku.

::

Sklep druku 3D w Krakowie

Październik będzie miesiącem, który dla branży druku 3D może okazać się przełomowy. W Krakowie zostanie otwarty pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie sklep z drukarkami 3D. W październiku też Zortrax zaprezentuje nowe rozwiązania i zapowie premierę drukarek, które pojawią się na rynku na początku przyszłego roku.

::

Przyszłość social media

Właśnie dzieje się to, co duża część osób zajmująca się mediami społecznościowymi przepowiadała jakieś dwa, nawet trzy lata temu. Powoli odchodzimy od globalnych, olbrzymich sieci społecznościowych, a nasze aktywności kierują się w stronę mniejszych, ale bardziej ze sobą zżytych wspólnot opartych o geolokalizcję. Mimo to sądzę, że Facebook się i tym razem wybroni.

::

Millenialsi oczekują większego zaangażowania biznesu

Millenials to osoby urodzone w latach 1980-2000, nazywani są także Generacją Y. Wskazują oni potrzebę zaangażowania prywatnych przedsiębiorstw w rozwiązywanie kluczowych problemów współczesnego świata. Wyniki najnowszego badania MSLGroup pokazują, że oczekiwania Millenialsów, co do aktywności firm oraz roli, jaką powinny one odgrywać, znacznie różnią się od stanowiska prezentowanego przez pokolenia ich rodziców i dziadków.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.