Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Złośliwa reklama Samsunga, czas publikacji postów na Facebooku i pierwszy w Polsce sklep z drukarkami 3D. To najpopularniejsze tematy zeszłego tygodnia na Brief.pl. Zobaczcie co jeszcze mogliście przegapić!

-

Samsung wyśmiewa iPhone'a 6 Plus

Na kanale Samsung Mobile USA na Youtube pojawiła się nowa reklama Samsunga Galaxy Note 4. Spot jest odpowiedzią na nowy produkt od Apple.

::

Kiedy najlepiej publikować posty?

Sotrender Research Insight: znajdź swój czas publikowania postów na Facebooku.

::

Sklep druku 3D w Krakowie

Październik będzie miesiącem, który dla branży druku 3D może okazać się przełomowy. W Krakowie zostanie otwarty pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie sklep z drukarkami 3D. W październiku też Zortrax zaprezentuje nowe rozwiązania i zapowie premierę drukarek, które pojawią się na rynku na początku przyszłego roku.

::

Przyszłość social media

Właśnie dzieje się to, co duża część osób zajmująca się mediami społecznościowymi przepowiadała jakieś dwa, nawet trzy lata temu. Powoli odchodzimy od globalnych, olbrzymich sieci społecznościowych, a nasze aktywności kierują się w stronę mniejszych, ale bardziej ze sobą zżytych wspólnot opartych o geolokalizcję. Mimo to sądzę, że Facebook się i tym razem wybroni.

::

Millenialsi oczekują większego zaangażowania biznesu

Millenials to osoby urodzone w latach 1980-2000, nazywani są także Generacją Y. Wskazują oni potrzebę zaangażowania prywatnych przedsiębiorstw w rozwiązywanie kluczowych problemów współczesnego świata. Wyniki najnowszego badania MSLGroup pokazują, że oczekiwania Millenialsów, co do aktywności firm oraz roli, jaką powinny one odgrywać, znacznie różnią się od stanowiska prezentowanego przez pokolenia ich rodziców i dziadków.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.