Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Złośliwa reklama Samsunga, czas publikacji postów na Facebooku i pierwszy w Polsce sklep z drukarkami 3D. To najpopularniejsze tematy zeszłego tygodnia na Brief.pl. Zobaczcie co jeszcze mogliście przegapić!

-

Samsung wyśmiewa iPhone'a 6 Plus

Na kanale Samsung Mobile USA na Youtube pojawiła się nowa reklama Samsunga Galaxy Note 4. Spot jest odpowiedzią na nowy produkt od Apple.

::

Kiedy najlepiej publikować posty?

Sotrender Research Insight: znajdź swój czas publikowania postów na Facebooku.

::

Sklep druku 3D w Krakowie

Październik będzie miesiącem, który dla branży druku 3D może okazać się przełomowy. W Krakowie zostanie otwarty pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie sklep z drukarkami 3D. W październiku też Zortrax zaprezentuje nowe rozwiązania i zapowie premierę drukarek, które pojawią się na rynku na początku przyszłego roku.

::

Przyszłość social media

Właśnie dzieje się to, co duża część osób zajmująca się mediami społecznościowymi przepowiadała jakieś dwa, nawet trzy lata temu. Powoli odchodzimy od globalnych, olbrzymich sieci społecznościowych, a nasze aktywności kierują się w stronę mniejszych, ale bardziej ze sobą zżytych wspólnot opartych o geolokalizcję. Mimo to sądzę, że Facebook się i tym razem wybroni.

::

Millenialsi oczekują większego zaangażowania biznesu

Millenials to osoby urodzone w latach 1980-2000, nazywani są także Generacją Y. Wskazują oni potrzebę zaangażowania prywatnych przedsiębiorstw w rozwiązywanie kluczowych problemów współczesnego świata. Wyniki najnowszego badania MSLGroup pokazują, że oczekiwania Millenialsów, co do aktywności firm oraz roli, jaką powinny one odgrywać, znacznie różnią się od stanowiska prezentowanego przez pokolenia ich rodziców i dziadków.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.