Kusznierewicz, Strzelewicz, Panek: Nasz cel? Polskie produkty globalne

Brief TV / Aktualności

Które cele prowadzą do tajemniczego „sukcesu”, o którym rozprawia tak wielu i tak często? Jaką rolę w biznesie odgrywa rodzina?

-

Między innymi te zagadnienia poruszają: Mateusz Kusznierewicz, polski żeglarz sportowy, mistrz olimpijski i mistrz świata; Patryk Strzelewicz, współtwórca firmy Games Technologies; oraz Roman Panek, wiceprezes firmy Goclever. Rozmowę moderuje Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.