Otwarte Studio Brief TV zaprasza

Brief TV / Inspiracje

Jesteś specjalistą w dziedzinie mediów, reklamy czy biznesu? Masz coś ciekawego do powiedzenia? Zgłoś się do Otwartego Studia Brief i porozmawiaj z naszymi dziennikarzami przed kamerą.

-

W sieci powstają kolejne serwisy, które dają szansę internautom wyrazić swoje zdanie w formie pisanych treści. Tak działa między innymi niezwykle popularny serwis natemat.pl. Mając na uwadze wzrost popularności form wideo, Brief postanowił pójść o krok dalej. Taka jest geneza "Otwartego Studia" Brief! Każdy może wysłać swoją propozycję tematu na adres studio@brief.pl. Autorzy najciekawszych otrzymają zaproszenie do redakcji magazynu, a nagrana rozmowa z przedstawicielem redakcji Brief trafi na stronę www.brief.pl oraz na Youtube.com.

- Wartościowe treści wideo są w internecie zjawiskiem bardzo pożądanym, zarówno z prespektywy konsumentów jak i reklamodawców budujących wizerunek swoich marek - komentuje Marcin Nowacki, dyrektor Brief TV. - Trend ten jest zwłaszcza dobrze widoczny w ostatnich latach. Mówi się, że YouTube to obecnie druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie (zaraz po Google). Swoją popularność zawdzięcza lawinowo rosnącej ilości urządzeń takich jak tablety, smartfony czy smart tv. Obraz angażuje na wiele sposobów - liczby i tekst nie są tak sugestywne. Tekst może wzbudzić zainteresowanie, ale to obrazy urzeczywisniają zjawiska. Stąd wszechobecna forma wideo w portalach internetowych, mediach społecznościowych, czy nawet w otaczającym nas świecie - podsumowuje Nowacki.

::

Kanał Brief TV na Youtubie działa już od 2008 roku. Do tej pory zostało na nim zamieszczonych ponad 860 materiałów, które w sumie zanotowały ponad 700 tys. odsłon. Większość materiałów to wywiady z osobami ściśle związanymi z marketingiem, reklamą i biznesem oraz debaty na temat bieżących trendów komunikacji marketingowej. Powstanie Otwartego Studia wiąże się z rozwojem działu wideo w Brief.

- Na Brief.pl konsekwentnie od 2007 roku tworzymy materiały informacyjne, sylwetki specjalistów, rozmowy z ciekawymi ludzmi - mówi Nowacki. - Chcemy to kontynuować zapraszając do naszego "Studia Otwarego" wszystkich ekspertów z ciekawym światopoglądem i specjalistów nie tylko branżowych.
Będziemy w dalszym stopniu udowadniać, że nie tylko treści rozrywkowe mają swoje miejsce i znaczenie w percepcji widzów wszędobylskich dziś ekranów.

"Otwarte Studio" Brief działa w ramach trzech obszarów tematycznych: inMedia, inSocial, inBiznes. inMedia to rozmowy o nowych trendach w mediach tradycyjnych, o tym jak się zmieniają i dostosowują do świata, który staje się coraz bardziej cyfrowy. Redakcja Brief postanowiła oddzielić komunikację marketingową i działania w mediach społecznościowych od inMedia – w ten sposób powstał inSocial, którego pierwsze realizacje można już zobaczyć na kanale Brief. inBiznes przeznaczony jest dla osób przedsiębiorczych, mających pomysł na własną działalność lub startup.

 

Na kanale Brief TV dostępne są już dwa materiały z cyklu inSocial:

- wywiad z Jackiem Gadzinowskim, BrandTube

- wywiad z Maciejem Trojanowiczem, SzeriSzeri

::

Link do kanału Brief TV na Youtube: https://www.youtube.com/user/Briefpl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.