wp - grudzien 2016

Otwarte Studio Brief TV zaprasza

Brief TV / Inspiracje

Jesteś specjalistą w dziedzinie mediów, reklamy czy biznesu? Masz coś ciekawego do powiedzenia? Zgłoś się do Otwartego Studia Brief i porozmawiaj z naszymi dziennikarzami przed kamerą.

-

W sieci powstają kolejne serwisy, które dają szansę internautom wyrazić swoje zdanie w formie pisanych treści. Tak działa między innymi niezwykle popularny serwis natemat.pl. Mając na uwadze wzrost popularności form wideo, Brief postanowił pójść o krok dalej. Taka jest geneza "Otwartego Studia" Brief! Każdy może wysłać swoją propozycję tematu na adres studio@brief.pl. Autorzy najciekawszych otrzymają zaproszenie do redakcji magazynu, a nagrana rozmowa z przedstawicielem redakcji Brief trafi na stronę www.brief.pl oraz na Youtube.com.

- Wartościowe treści wideo są w internecie zjawiskiem bardzo pożądanym, zarówno z prespektywy konsumentów jak i reklamodawców budujących wizerunek swoich marek - komentuje Marcin Nowacki, dyrektor Brief TV. - Trend ten jest zwłaszcza dobrze widoczny w ostatnich latach. Mówi się, że YouTube to obecnie druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie (zaraz po Google). Swoją popularność zawdzięcza lawinowo rosnącej ilości urządzeń takich jak tablety, smartfony czy smart tv. Obraz angażuje na wiele sposobów - liczby i tekst nie są tak sugestywne. Tekst może wzbudzić zainteresowanie, ale to obrazy urzeczywisniają zjawiska. Stąd wszechobecna forma wideo w portalach internetowych, mediach społecznościowych, czy nawet w otaczającym nas świecie - podsumowuje Nowacki.

::

Kanał Brief TV na Youtubie działa już od 2008 roku. Do tej pory zostało na nim zamieszczonych ponad 860 materiałów, które w sumie zanotowały ponad 700 tys. odsłon. Większość materiałów to wywiady z osobami ściśle związanymi z marketingiem, reklamą i biznesem oraz debaty na temat bieżących trendów komunikacji marketingowej. Powstanie Otwartego Studia wiąże się z rozwojem działu wideo w Brief.

- Na Brief.pl konsekwentnie od 2007 roku tworzymy materiały informacyjne, sylwetki specjalistów, rozmowy z ciekawymi ludzmi - mówi Nowacki. - Chcemy to kontynuować zapraszając do naszego "Studia Otwarego" wszystkich ekspertów z ciekawym światopoglądem i specjalistów nie tylko branżowych.
Będziemy w dalszym stopniu udowadniać, że nie tylko treści rozrywkowe mają swoje miejsce i znaczenie w percepcji widzów wszędobylskich dziś ekranów.

"Otwarte Studio" Brief działa w ramach trzech obszarów tematycznych: inMedia, inSocial, inBiznes. inMedia to rozmowy o nowych trendach w mediach tradycyjnych, o tym jak się zmieniają i dostosowują do świata, który staje się coraz bardziej cyfrowy. Redakcja Brief postanowiła oddzielić komunikację marketingową i działania w mediach społecznościowych od inMedia – w ten sposób powstał inSocial, którego pierwsze realizacje można już zobaczyć na kanale Brief. inBiznes przeznaczony jest dla osób przedsiębiorczych, mających pomysł na własną działalność lub startup.

 

Na kanale Brief TV dostępne są już dwa materiały z cyklu inSocial:

- wywiad z Jackiem Gadzinowskim, BrandTube

- wywiad z Maciejem Trojanowiczem, SzeriSzeri

::

Link do kanału Brief TV na Youtube: https://www.youtube.com/user/Briefpl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.