Otwarte Studio Brief TV zaprasza

Brief TV / Inspiracje

Jesteś specjalistą w dziedzinie mediów, reklamy czy biznesu? Masz coś ciekawego do powiedzenia? Zgłoś się do Otwartego Studia Brief i porozmawiaj z naszymi dziennikarzami przed kamerą.

-

W sieci powstają kolejne serwisy, które dają szansę internautom wyrazić swoje zdanie w formie pisanych treści. Tak działa między innymi niezwykle popularny serwis natemat.pl. Mając na uwadze wzrost popularności form wideo, Brief postanowił pójść o krok dalej. Taka jest geneza "Otwartego Studia" Brief! Każdy może wysłać swoją propozycję tematu na adres studio@brief.pl. Autorzy najciekawszych otrzymają zaproszenie do redakcji magazynu, a nagrana rozmowa z przedstawicielem redakcji Brief trafi na stronę www.brief.pl oraz na Youtube.com.

- Wartościowe treści wideo są w internecie zjawiskiem bardzo pożądanym, zarówno z prespektywy konsumentów jak i reklamodawców budujących wizerunek swoich marek - komentuje Marcin Nowacki, dyrektor Brief TV. - Trend ten jest zwłaszcza dobrze widoczny w ostatnich latach. Mówi się, że YouTube to obecnie druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie (zaraz po Google). Swoją popularność zawdzięcza lawinowo rosnącej ilości urządzeń takich jak tablety, smartfony czy smart tv. Obraz angażuje na wiele sposobów - liczby i tekst nie są tak sugestywne. Tekst może wzbudzić zainteresowanie, ale to obrazy urzeczywisniają zjawiska. Stąd wszechobecna forma wideo w portalach internetowych, mediach społecznościowych, czy nawet w otaczającym nas świecie - podsumowuje Nowacki.

::

Kanał Brief TV na Youtubie działa już od 2008 roku. Do tej pory zostało na nim zamieszczonych ponad 860 materiałów, które w sumie zanotowały ponad 700 tys. odsłon. Większość materiałów to wywiady z osobami ściśle związanymi z marketingiem, reklamą i biznesem oraz debaty na temat bieżących trendów komunikacji marketingowej. Powstanie Otwartego Studia wiąże się z rozwojem działu wideo w Brief.

- Na Brief.pl konsekwentnie od 2007 roku tworzymy materiały informacyjne, sylwetki specjalistów, rozmowy z ciekawymi ludzmi - mówi Nowacki. - Chcemy to kontynuować zapraszając do naszego "Studia Otwarego" wszystkich ekspertów z ciekawym światopoglądem i specjalistów nie tylko branżowych.
Będziemy w dalszym stopniu udowadniać, że nie tylko treści rozrywkowe mają swoje miejsce i znaczenie w percepcji widzów wszędobylskich dziś ekranów.

"Otwarte Studio" Brief działa w ramach trzech obszarów tematycznych: inMedia, inSocial, inBiznes. inMedia to rozmowy o nowych trendach w mediach tradycyjnych, o tym jak się zmieniają i dostosowują do świata, który staje się coraz bardziej cyfrowy. Redakcja Brief postanowiła oddzielić komunikację marketingową i działania w mediach społecznościowych od inMedia – w ten sposób powstał inSocial, którego pierwsze realizacje można już zobaczyć na kanale Brief. inBiznes przeznaczony jest dla osób przedsiębiorczych, mających pomysł na własną działalność lub startup.

 

Na kanale Brief TV dostępne są już dwa materiały z cyklu inSocial:

- wywiad z Jackiem Gadzinowskim, BrandTube

- wywiad z Maciejem Trojanowiczem, SzeriSzeri

::

Link do kanału Brief TV na Youtube: https://www.youtube.com/user/Briefpl

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.