Mr Target z MyDeal.pl

Mr Target z MyDeal.pl

Brief.pl / Aktualności

Agencja Mr Target wygrała konkurs ofert na obsługę serwisu MyDeal.pl w zakresie performance marketingu. Od września Mr Target odpowiada za doradztwo strategiczne oraz realizację kampanii efektywnościowych, których celem jest generowanie zamówień, wzrost użytkowników serwisu oraz wzrost sprzedaży.

-

– Serwis MyDeal.pl uruchamiając swoją działalność na rynku opierał się na typowym mechanizmie internetowych zakupów grupowych – mówi Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target – Od blisko 2 lat rynek zmienia się, tak samo jak zapotrzebowanie klientów. Nastąpiła swojego rodzaju ewolucja i oferty rabatowe w serwisach zakupów grupowych są dostępne niezależnie od tego ile osób z nich korzysta – dodaje. Zdaniem Nowaka – to doskonały moment aby zawalczyć o pozycję na rynku dla MyDeal. A kluczem do sukcesu jest dokładne analizowanie zachowań użytkowników i optymalizacja procesów, które prowadzą do konwersji i sprzedaży.

– Mr Target został wybrany do realizacji działań ze względu na doświadczenie w obsłudze klientów z branży e-commerce oraz wyniki, jakie generują podczas kampanii efektywnościowych – mówi Dorota Rosa, Dyrektor ds. E-commerce w MyDeal. – Jest to niezwykle ważny dla nas okres zmian, potrzebujemy doświadczonego partnera, który pomoże nam osiągnąć cele biznesowe – dodaje Rosa.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.