Mr Target z MyDeal.pl

Mr Target z MyDeal.pl

Brief.pl / Aktualności

Agencja Mr Target wygrała konkurs ofert na obsługę serwisu MyDeal.pl w zakresie performance marketingu. Od września Mr Target odpowiada za doradztwo strategiczne oraz realizację kampanii efektywnościowych, których celem jest generowanie zamówień, wzrost użytkowników serwisu oraz wzrost sprzedaży.

-

– Serwis MyDeal.pl uruchamiając swoją działalność na rynku opierał się na typowym mechanizmie internetowych zakupów grupowych – mówi Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target – Od blisko 2 lat rynek zmienia się, tak samo jak zapotrzebowanie klientów. Nastąpiła swojego rodzaju ewolucja i oferty rabatowe w serwisach zakupów grupowych są dostępne niezależnie od tego ile osób z nich korzysta – dodaje. Zdaniem Nowaka – to doskonały moment aby zawalczyć o pozycję na rynku dla MyDeal. A kluczem do sukcesu jest dokładne analizowanie zachowań użytkowników i optymalizacja procesów, które prowadzą do konwersji i sprzedaży.

– Mr Target został wybrany do realizacji działań ze względu na doświadczenie w obsłudze klientów z branży e-commerce oraz wyniki, jakie generują podczas kampanii efektywnościowych – mówi Dorota Rosa, Dyrektor ds. E-commerce w MyDeal. – Jest to niezwykle ważny dla nas okres zmian, potrzebujemy doświadczonego partnera, który pomoże nam osiągnąć cele biznesowe – dodaje Rosa.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.