Mr Target z MyDeal.pl

Mr Target z MyDeal.pl

Brief.pl / Aktualności

Agencja Mr Target wygrała konkurs ofert na obsługę serwisu MyDeal.pl w zakresie performance marketingu. Od września Mr Target odpowiada za doradztwo strategiczne oraz realizację kampanii efektywnościowych, których celem jest generowanie zamówień, wzrost użytkowników serwisu oraz wzrost sprzedaży.

-

– Serwis MyDeal.pl uruchamiając swoją działalność na rynku opierał się na typowym mechanizmie internetowych zakupów grupowych – mówi Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target – Od blisko 2 lat rynek zmienia się, tak samo jak zapotrzebowanie klientów. Nastąpiła swojego rodzaju ewolucja i oferty rabatowe w serwisach zakupów grupowych są dostępne niezależnie od tego ile osób z nich korzysta – dodaje. Zdaniem Nowaka – to doskonały moment aby zawalczyć o pozycję na rynku dla MyDeal. A kluczem do sukcesu jest dokładne analizowanie zachowań użytkowników i optymalizacja procesów, które prowadzą do konwersji i sprzedaży.

– Mr Target został wybrany do realizacji działań ze względu na doświadczenie w obsłudze klientów z branży e-commerce oraz wyniki, jakie generują podczas kampanii efektywnościowych – mówi Dorota Rosa, Dyrektor ds. E-commerce w MyDeal. – Jest to niezwykle ważny dla nas okres zmian, potrzebujemy doświadczonego partnera, który pomoże nam osiągnąć cele biznesowe – dodaje Rosa.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.