Mr Target z MyDeal.pl

Mr Target z MyDeal.pl

Brief.pl / Aktualności

Agencja Mr Target wygrała konkurs ofert na obsługę serwisu MyDeal.pl w zakresie performance marketingu. Od września Mr Target odpowiada za doradztwo strategiczne oraz realizację kampanii efektywnościowych, których celem jest generowanie zamówień, wzrost użytkowników serwisu oraz wzrost sprzedaży.

-

– Serwis MyDeal.pl uruchamiając swoją działalność na rynku opierał się na typowym mechanizmie internetowych zakupów grupowych – mówi Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target – Od blisko 2 lat rynek zmienia się, tak samo jak zapotrzebowanie klientów. Nastąpiła swojego rodzaju ewolucja i oferty rabatowe w serwisach zakupów grupowych są dostępne niezależnie od tego ile osób z nich korzysta – dodaje. Zdaniem Nowaka – to doskonały moment aby zawalczyć o pozycję na rynku dla MyDeal. A kluczem do sukcesu jest dokładne analizowanie zachowań użytkowników i optymalizacja procesów, które prowadzą do konwersji i sprzedaży.

– Mr Target został wybrany do realizacji działań ze względu na doświadczenie w obsłudze klientów z branży e-commerce oraz wyniki, jakie generują podczas kampanii efektywnościowych – mówi Dorota Rosa, Dyrektor ds. E-commerce w MyDeal. – Jest to niezwykle ważny dla nas okres zmian, potrzebujemy doświadczonego partnera, który pomoże nam osiągnąć cele biznesowe – dodaje Rosa.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.