Endorfina Events z H&M Rumunia

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Endorfina Events zakończyła realizację wielopłaszczyznowego projektu dla H&M Rumunia, łączącego działa online i offline. Działania zostały podzielone na kilka etapów: komunikację zewnętrzną prowadzoną poprzez aktywacje w sklepach i podczas największego festiwalu muzycznego w Bukareszcie, współpracę z blogerami oraz komunikację wewnętrzną skierowaną do pracowników H&M w Rumunii.

-

Projekt stanowił premierę platformy H&M Loves Music w Rumunii dlatego jako oś komunikacji został wybrany festiwal Summer Well. Na potrzeby tego wydarzenia endorfina events stworzyła strefę promocyjno-wizerunkową dedykowaną marce, dodatkowo w ramach scenografii eksponując produkty H&M Home. Aby przekonać uczestników wydarzenia do odwiedzenia strefy, agencja zaaranżowała szereg atrakcji. Wynik był doskonały - podczas dwóch dni festiwalu w zagościło w niej około 6 000 osób.

Równie ważne były działania online i offline poprzedzające Summer Well. W witrynach oraz na lustrach w przebieralniach sklepów H&M pojawiły informacje zachęcające do tworzenia festiwalowych stylizacji, oraz publikowania ich w internecie z hashtagiem #HMxSummerWell. Poprzez to klienci H&M brali udział w walce o bilety na festiwal. W konkursie wzięło udział ponad 1 400 osób a 1 500 fanów zapisało się na event na Facebooku. Do promocji konkursu zaangażowano także dwie popularne rumuńkie blogerki: Sore Mihalache & I’M ALINZ, które mobilizowały swoje czytelniczki do wzięcia udziału w konkursie.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.