Endorfina Events z H&M Rumunia

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Endorfina Events zakończyła realizację wielopłaszczyznowego projektu dla H&M Rumunia, łączącego działa online i offline. Działania zostały podzielone na kilka etapów: komunikację zewnętrzną prowadzoną poprzez aktywacje w sklepach i podczas największego festiwalu muzycznego w Bukareszcie, współpracę z blogerami oraz komunikację wewnętrzną skierowaną do pracowników H&M w Rumunii.

-

Projekt stanowił premierę platformy H&M Loves Music w Rumunii dlatego jako oś komunikacji został wybrany festiwal Summer Well. Na potrzeby tego wydarzenia endorfina events stworzyła strefę promocyjno-wizerunkową dedykowaną marce, dodatkowo w ramach scenografii eksponując produkty H&M Home. Aby przekonać uczestników wydarzenia do odwiedzenia strefy, agencja zaaranżowała szereg atrakcji. Wynik był doskonały - podczas dwóch dni festiwalu w zagościło w niej około 6 000 osób.

Równie ważne były działania online i offline poprzedzające Summer Well. W witrynach oraz na lustrach w przebieralniach sklepów H&M pojawiły informacje zachęcające do tworzenia festiwalowych stylizacji, oraz publikowania ich w internecie z hashtagiem #HMxSummerWell. Poprzez to klienci H&M brali udział w walce o bilety na festiwal. W konkursie wzięło udział ponad 1 400 osób a 1 500 fanów zapisało się na event na Facebooku. Do promocji konkursu zaangażowano także dwie popularne rumuńkie blogerki: Sore Mihalache & I’M ALINZ, które mobilizowały swoje czytelniczki do wzięcia udziału w konkursie.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.