Endorfina Events z H&M Rumunia

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Endorfina Events zakończyła realizację wielopłaszczyznowego projektu dla H&M Rumunia, łączącego działa online i offline. Działania zostały podzielone na kilka etapów: komunikację zewnętrzną prowadzoną poprzez aktywacje w sklepach i podczas największego festiwalu muzycznego w Bukareszcie, współpracę z blogerami oraz komunikację wewnętrzną skierowaną do pracowników H&M w Rumunii.

-

Projekt stanowił premierę platformy H&M Loves Music w Rumunii dlatego jako oś komunikacji został wybrany festiwal Summer Well. Na potrzeby tego wydarzenia endorfina events stworzyła strefę promocyjno-wizerunkową dedykowaną marce, dodatkowo w ramach scenografii eksponując produkty H&M Home. Aby przekonać uczestników wydarzenia do odwiedzenia strefy, agencja zaaranżowała szereg atrakcji. Wynik był doskonały - podczas dwóch dni festiwalu w zagościło w niej około 6 000 osób.

Równie ważne były działania online i offline poprzedzające Summer Well. W witrynach oraz na lustrach w przebieralniach sklepów H&M pojawiły informacje zachęcające do tworzenia festiwalowych stylizacji, oraz publikowania ich w internecie z hashtagiem #HMxSummerWell. Poprzez to klienci H&M brali udział w walce o bilety na festiwal. W konkursie wzięło udział ponad 1 400 osób a 1 500 fanów zapisało się na event na Facebooku. Do promocji konkursu zaangażowano także dwie popularne rumuńkie blogerki: Sore Mihalache & I’M ALINZ, które mobilizowały swoje czytelniczki do wzięcia udziału w konkursie.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.