Współpraca polsko-czeska

Współpraca polsko-czeska

Brief for Poland / Aktualności

Ogrody zoologiczne w Ołomuńcu i Opolu podjęły współpracę, w ramach której od 18 maja br. do każdego sprzedanego w Polsce biletu będzie dodawany darmowy bilet do ZOO Ołomuniec w Republice Czeskiej. Bilety rozdawane są w ramach projektu: "Współpraca ZOO w Ołomuńcu i ZOO w Opolu w dziedzinie turystyki" realizowanego częściowo z funduszy unijnych.

-

Zarządzający ogrodami liczą na to, że wspólne projekty pomogą w promocji obu miejsc i tym samym wzrośnie liczba turystów odwiedzających ZOO.

W ogrodzie zoologicznym w Opolu planowane są między innymi spotkania pracowników obu placówek, mające na celu wymianę doświadczeń hodowlanych oraz pogłębienie dotychczasowej współpracy. W planach jest także zakup i montaż tablic ekspozycyjnych promujących działalność obu ogrodów oraz prowadzenie polsko-czeskiej strony internetowej.

Więcej informacji o wspólnych projektach można znaleźć na stronach internetowych:

ZOO Opole: http://www.zoo.opole.pl
ZOO Ołomuniec: http://zoo-olomouc.cz

 

 

Zarządzający ogrodami liczą na to, że wpólne projekty pomogą w promocji obu miejsc i tym samym wzrośnie liczba turystów odwiedzających ZOO.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.