Rekordowy Poland Business Run

Rekordowy Poland Business Run

Brief.pl / Patronaty

14 września prawie 10 000 osób w Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Warszawie wystartowało w Poland Business Run, by pomóc podopiecznym Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty. Udało się! Co najmniej jedenaście osób dostanie nowe dostosowane do ich potrzeb protezy.

-

To już trzecia edycja charytatywnego biegu biznesowego Poland Business Run. W tym roku udało się zebrać rekordową sumę ponad 740 tysięcy brutto z opłat startowych i dodatkowej akcji Pomagam Bardziej. Pieniądze zostaną przeznaczone na zakup protez dla podopiecznych Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty: Danuty, Justyny, Daniela, Łukasza, Soni, Piotra Jakuba, Miłosza, Grzegorza, Anny i Tomasza. W dwóch poprzednich latach Poland Business Run pomógł dziewięciu osobom.

Łącznie z opłat startowych i akcji Pomagam Bardziej zebrano w Krakowie ponad 232 tys. zł. brutto W Poznaniu to kwota ponad 200 tys. zł. brutto Katowice mogą pochwalić się sumą ponad 96 tys. zł. brutto. Łodzianom udało się zgromadzić ponad 76 tys. brutto, a w Warszawie na konto wpłynęło prawie 127 tys. brutto.

Najszybszym uczestnikiem biegu by Artur Kozłowski, polski lekkoatleta, wielokrotny medalista Mistrzostw Polski w biegach na 5 km, 10 km oraz półmaratonie, który trasę 3,8 km. pokonał w 9,57 min.

Business Run

- To był magiczny dzień - mówi Jasiek Mela, prezes Fundacji Poza Horyzonty. Dzięki tym, którzy pobiegli wczoraj pomożemy co najmniej jedenastu podopiecznym. Towarzysząca biegowi akcja Pomagam Bardziej, trwa nadal, wciąż można wpłacać pieniądze przez stronę Poland Business Run i być może będziemy mogli pomóc kolejnym osobom.

Tylko 14 września odnotowaliśmy 5,3 mln prób połączenia się z serwerem Poland Business Run, w tym 660 tys. z urządzeń mobilnych.

Poland Business Run wspierają znane osoby. W Krakowie, pobiegli Julia Kamińska i Mateusz Janicki, Drużyna Narodowego Teatru Starego, seriali Na Wspólnej i Szpital. W Warszawie na starcie stanęli m.in. Basia Kurdej-Szatan i Robert Korzeniowski. A rozgrzewkę poprowadziła Ewa Chodakowska.

W tym roku swoim wizerunkiem i pozytywną opinią imprezę wsparły osoby związane z polskim sportem i show-biznesem – Jerzy Dudek, Sonia Bohosiewicz, Przemysław Saleta, Leszek Kuzaj, Mateusz Kusznierewicz i inni. Jak przekonuje Tomasz Schimscheiner, aktor i nieformalny ambasador Poland Business Run –

***

Poland Business Run to charytatywny bieg biznesowy w formie sztafety, który rozpoczyna się jednocześnie w różnych miastach Polski. Celem inicjatywy jest pomoc podopiecznym Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty, wspierającej osoby, które w wyniku różnych zrządzeń losu zostały poddane amputacji.

Pierwszy bieg odbył się w Krakowie w 2012r., wzięło w nim udział 1025 osób. W 2013 roku w jego ramach odbyły się: Kraków Business Run, Poznań Business Run i Katowice Business Run. Łącznie wzięło w nich udział 4555 osób i zebrano blisko 400 000 zł brutto na 10 protez dla ośmiu podopiecznych Fundacji. W 2014 roku bieg będzie miał swoje edycje w: Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi i Warszawie. W pierwszej kolejności pomoc zostanie skierowana dla Daniela, Piotra, Jakuba, Grzegorza, Tomka i Łukasza. Jeśli zebrana kwota przekroczy potrzeby, Fundacja wskaże kolejnych beneficjentów.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.