Uderz w bęben! Zbliża się 21. festiwal Golden Drum

Uderz w bęben! Zbliża się 21. festiwal Golden Drum

Brief.pl / Patronaty

21. Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Golden Drum odbędzie się w dniach 7 - 10 października w miejscowości Portorož w Słowenii. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję wysłuchać wielu interesujących wykładów, a także wziąć udział w programie skierowanym szczególnie do młodych talentów. Dodatkowo organizatorzy festiwalu zapraszają młodych, zdolnych i kreatywnych ludzi do udziału w konkursie "Beat the Drum for Change".

-

Tematem przewodnik konkursu "Beat the Drum for Change" jest zwiększanie świadomości w zakresie edukacji globalnej, Organizatorzy konkursu poszukują pomysłów na to, jak pomóc młodym ludziom świadomie rozumieć złożone relacje pomiędzy problemami społecznymi, ekologicznymi, politycznymi i ekonomicznymi, tak by ułatwić im kształtowanie własnej przyszłości. 

Osoby chcące wziąć udział w konkursie mogą przygotować film lub prezentację przedstawiające kampanię o tytule "Help to Learn the World". Może to być kompleksowa kampania, działania ograniczone do mediów społecznościowych, kampania plakatowa, a także  jedno wydarzenie o dużym potencjale promocyjnym. W akcji mogą wziąć udział wyłącznie osoby urodzone po 10 października 1984 roku. Nagrodą główną w konkursie jest weekendowy wyjazd do Berlina, a laureaci drugiego i trzeciego miejsca dostaną darmowe wejście na Golden Drum Festival 2014. Termin ostateczny nadsyłania prac upływa 19 września 2014 roku. 

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem na stronie internetowej konkursu

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.