Uderz w bęben! Zbliża się 21. festiwal Golden Drum

Uderz w bęben! Zbliża się 21. festiwal Golden Drum

Brief.pl / Patronaty

21. Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Golden Drum odbędzie się w dniach 7 - 10 października w miejscowości Portorož w Słowenii. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję wysłuchać wielu interesujących wykładów, a także wziąć udział w programie skierowanym szczególnie do młodych talentów. Dodatkowo organizatorzy festiwalu zapraszają młodych, zdolnych i kreatywnych ludzi do udziału w konkursie "Beat the Drum for Change".

-

Tematem przewodnik konkursu "Beat the Drum for Change" jest zwiększanie świadomości w zakresie edukacji globalnej, Organizatorzy konkursu poszukują pomysłów na to, jak pomóc młodym ludziom świadomie rozumieć złożone relacje pomiędzy problemami społecznymi, ekologicznymi, politycznymi i ekonomicznymi, tak by ułatwić im kształtowanie własnej przyszłości. 

Osoby chcące wziąć udział w konkursie mogą przygotować film lub prezentację przedstawiające kampanię o tytule "Help to Learn the World". Może to być kompleksowa kampania, działania ograniczone do mediów społecznościowych, kampania plakatowa, a także  jedno wydarzenie o dużym potencjale promocyjnym. W akcji mogą wziąć udział wyłącznie osoby urodzone po 10 października 1984 roku. Nagrodą główną w konkursie jest weekendowy wyjazd do Berlina, a laureaci drugiego i trzeciego miejsca dostaną darmowe wejście na Golden Drum Festival 2014. Termin ostateczny nadsyłania prac upływa 19 września 2014 roku. 

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem na stronie internetowej konkursu

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.