Uderz w bęben! Zbliża się 21. festiwal Golden Drum

Uderz w bęben! Zbliża się 21. festiwal Golden Drum

Brief.pl / Patronaty

21. Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Golden Drum odbędzie się w dniach 7 - 10 października w miejscowości Portorož w Słowenii. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję wysłuchać wielu interesujących wykładów, a także wziąć udział w programie skierowanym szczególnie do młodych talentów. Dodatkowo organizatorzy festiwalu zapraszają młodych, zdolnych i kreatywnych ludzi do udziału w konkursie "Beat the Drum for Change".

-

Tematem przewodnik konkursu "Beat the Drum for Change" jest zwiększanie świadomości w zakresie edukacji globalnej, Organizatorzy konkursu poszukują pomysłów na to, jak pomóc młodym ludziom świadomie rozumieć złożone relacje pomiędzy problemami społecznymi, ekologicznymi, politycznymi i ekonomicznymi, tak by ułatwić im kształtowanie własnej przyszłości. 

Osoby chcące wziąć udział w konkursie mogą przygotować film lub prezentację przedstawiające kampanię o tytule "Help to Learn the World". Może to być kompleksowa kampania, działania ograniczone do mediów społecznościowych, kampania plakatowa, a także  jedno wydarzenie o dużym potencjale promocyjnym. W akcji mogą wziąć udział wyłącznie osoby urodzone po 10 października 1984 roku. Nagrodą główną w konkursie jest weekendowy wyjazd do Berlina, a laureaci drugiego i trzeciego miejsca dostaną darmowe wejście na Golden Drum Festival 2014. Termin ostateczny nadsyłania prac upływa 19 września 2014 roku. 

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem na stronie internetowej konkursu

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.