...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Uderz w bęben! Zbliża się 21. festiwal Golden Drum

21. Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Golden Drum odbędzie się w dniach 7 - 10 października w miejscowości Portorož w Słowenii. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję wysłuchać wielu interesujących wykładów, a także wziąć udział w programie skierowanym szczególnie do młodych talentów. Dodatkowo organizatorzy festiwalu zapraszają młodych, zdolnych i kreatywnych ludzi do udziału w konkursie "Beat the Drum for Change".

Tematem przewodnik konkursu „Beat the Drum for Change” jest zwiększanie świadomości w zakresie edukacji globalnej, Organizatorzy konkursu poszukują pomysłów na to, jak pomóc młodym ludziom świadomie rozumieć złożone relacje pomiędzy problemami społecznymi, ekologicznymi, politycznymi i ekonomicznymi, tak by ułatwić im kształtowanie własnej przyszłości. 

Osoby chcące wziąć udział w konkursie mogą przygotować film lub prezentację przedstawiające kampanię o tytule „Help to Learn the World”. Może to być kompleksowa kampania, działania ograniczone do mediów społecznościowych, kampania plakatowa, a także  jedno wydarzenie o dużym potencjale promocyjnym. W akcji mogą wziąć udział wyłącznie osoby urodzone po 10 października 1984 roku. Nagrodą główną w konkursie jest weekendowy wyjazd do Berlina, a laureaci drugiego i trzeciego miejsca dostaną darmowe wejście na Golden Drum Festival 2014. Termin ostateczny nadsyłania prac upływa 19 września 2014 roku. 

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem na stronie internetowej konkursu

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF