Pągowski dla UPC Biznes – THINK BIG

Pągowski dla UPC Biznes – THINK BIG

Brief.pl / Aktualności

Polski artysta grafik Andrzej Pągowski stworzył artystyczną kreację zainspirowaną ideą programu UPC Biznes – THINK BIG. Jego praca zostanie wykorzystana w kolejnych odsłonach edycji. THINK BIG ruszył tydzień temu, a jego finał zaplanowany jest na styczeń 2015 roku.

-

Na okoliczność II edycji THINK BIG Andrzej Pągowski stworzył plakat, który ilustruje główne przesłanie programu - odwagę młodego przedsiębiorcy w łamaniu schematów i gotowych recept na biznes, która pozwala „myśleć big” i dzielić się pasją z otoczeniem.

Na plakacie artysta charakterystyczną kreską, prosto i celnie prezentuje nieograniczone możliwości, jakie mogą otworzyć się przed tymi, którzy wcielą w życie hasło konkursu. THINK BIG, czyli program dla małych firm z globalnymi ambicjami, zainicjowany przez UPC Biznes, skierowany jest do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania, a jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową.

 

THINK BIG - KONKURS DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

 

Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Hasło tegorocznej edycji brzmi „We share your passion for business”. Andrzej Pągowski jest autorem ponad 1200 plakatów wydanych drukiem od 1977 roku w Polsce i zagranicą, w tym plakatów do filmów m.in. Andrzeja Wajdy, Krzysztofa Kieślowskiego, czy Martina Scorsese. O jego nieprzeciętności najlepiej świadczy międzynarodowa renoma, jaką cieszą się jego prace. Efekty twórczości były wielokrotnie nagradzane, m.in. w konkursach organizowanych przez magazyn "The Hollywood Reporter". Ponadczasowe grafiki artysty można odnaleźć dziś w wielu galeriach i muzeach na całym świecie, które często decydują się na ekspozycję jego prac w żywej, miejskiej przestrzeni. Andrzej Pągowski jest twórcą oprawy artystycznej programu i będzie także jednym z jurorów podczas gali finałowej THINK BIG w styczniu 2015.

::

THINK BIG wspierają:

Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.

Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba

Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza,

SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.

Patroni Medialni: Forbes, BRIEF, biztok.pl, Pierwszy Milion, Sukces Pisany Szminką, Think Tank

::

Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie tutaj

 

Tagi:

upc think big

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.