wp - grudzien 2016

Pągowski dla UPC Biznes – THINK BIG

Pągowski dla UPC Biznes – THINK BIG

Brief.pl / Aktualności

Polski artysta grafik Andrzej Pągowski stworzył artystyczną kreację zainspirowaną ideą programu UPC Biznes – THINK BIG. Jego praca zostanie wykorzystana w kolejnych odsłonach edycji. THINK BIG ruszył tydzień temu, a jego finał zaplanowany jest na styczeń 2015 roku.

-

Na okoliczność II edycji THINK BIG Andrzej Pągowski stworzył plakat, który ilustruje główne przesłanie programu - odwagę młodego przedsiębiorcy w łamaniu schematów i gotowych recept na biznes, która pozwala „myśleć big” i dzielić się pasją z otoczeniem.

Na plakacie artysta charakterystyczną kreską, prosto i celnie prezentuje nieograniczone możliwości, jakie mogą otworzyć się przed tymi, którzy wcielą w życie hasło konkursu. THINK BIG, czyli program dla małych firm z globalnymi ambicjami, zainicjowany przez UPC Biznes, skierowany jest do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania, a jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową.

 

THINK BIG - KONKURS DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

 

Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Hasło tegorocznej edycji brzmi „We share your passion for business”. Andrzej Pągowski jest autorem ponad 1200 plakatów wydanych drukiem od 1977 roku w Polsce i zagranicą, w tym plakatów do filmów m.in. Andrzeja Wajdy, Krzysztofa Kieślowskiego, czy Martina Scorsese. O jego nieprzeciętności najlepiej świadczy międzynarodowa renoma, jaką cieszą się jego prace. Efekty twórczości były wielokrotnie nagradzane, m.in. w konkursach organizowanych przez magazyn "The Hollywood Reporter". Ponadczasowe grafiki artysty można odnaleźć dziś w wielu galeriach i muzeach na całym świecie, które często decydują się na ekspozycję jego prac w żywej, miejskiej przestrzeni. Andrzej Pągowski jest twórcą oprawy artystycznej programu i będzie także jednym z jurorów podczas gali finałowej THINK BIG w styczniu 2015.

::

THINK BIG wspierają:

Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.

Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba

Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza,

SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.

Patroni Medialni: Forbes, BRIEF, biztok.pl, Pierwszy Milion, Sukces Pisany Szminką, Think Tank

::

Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie tutaj

 

Tagi:

upc think big

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.