Pągowski dla UPC Biznes – THINK BIG

Pągowski dla UPC Biznes – THINK BIG

Brief.pl / Aktualności

Polski artysta grafik Andrzej Pągowski stworzył artystyczną kreację zainspirowaną ideą programu UPC Biznes – THINK BIG. Jego praca zostanie wykorzystana w kolejnych odsłonach edycji. THINK BIG ruszył tydzień temu, a jego finał zaplanowany jest na styczeń 2015 roku.

-

Na okoliczność II edycji THINK BIG Andrzej Pągowski stworzył plakat, który ilustruje główne przesłanie programu - odwagę młodego przedsiębiorcy w łamaniu schematów i gotowych recept na biznes, która pozwala „myśleć big” i dzielić się pasją z otoczeniem.

Na plakacie artysta charakterystyczną kreską, prosto i celnie prezentuje nieograniczone możliwości, jakie mogą otworzyć się przed tymi, którzy wcielą w życie hasło konkursu. THINK BIG, czyli program dla małych firm z globalnymi ambicjami, zainicjowany przez UPC Biznes, skierowany jest do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania, a jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową.

 

THINK BIG - KONKURS DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

 

Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Hasło tegorocznej edycji brzmi „We share your passion for business”. Andrzej Pągowski jest autorem ponad 1200 plakatów wydanych drukiem od 1977 roku w Polsce i zagranicą, w tym plakatów do filmów m.in. Andrzeja Wajdy, Krzysztofa Kieślowskiego, czy Martina Scorsese. O jego nieprzeciętności najlepiej świadczy międzynarodowa renoma, jaką cieszą się jego prace. Efekty twórczości były wielokrotnie nagradzane, m.in. w konkursach organizowanych przez magazyn "The Hollywood Reporter". Ponadczasowe grafiki artysty można odnaleźć dziś w wielu galeriach i muzeach na całym świecie, które często decydują się na ekspozycję jego prac w żywej, miejskiej przestrzeni. Andrzej Pągowski jest twórcą oprawy artystycznej programu i będzie także jednym z jurorów podczas gali finałowej THINK BIG w styczniu 2015.

::

THINK BIG wspierają:

Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.

Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba

Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza,

SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.

Patroni Medialni: Forbes, BRIEF, biztok.pl, Pierwszy Milion, Sukces Pisany Szminką, Think Tank

::

Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie tutaj

 

Tagi:

upc think big

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.