Samsung wyśmiewa iPhone'a 6 Plus

Brief.pl / Aktualności

W sobotę na kanale Samsung Mobile USA na Youtube pojawiła się nowa reklama Samsunga Galaxy Note 4. Spot jest odpowiedzią na nowy produkt od Apple.

-

Samsung przekonuje, że nie liczy się wielkość wyświetlacza, ale to jakie daje możliwości telefon. Reklama podkreśla też fakt, że seria Note z dużymi ekranami zadebiutowała już w 2011 roku (pierwszy Note ma 5,3 calowy wyświetlacz, czyli o zaledwie 0,2 cala mniejszy niż nowy iPhone). Note 4 został wyposażony w 5,7 calowy wyświetlacz.

Dodatkowo koreański producent w reklamie przytacza wpisy z Twittera, które są ironiczne względem iPhone'a 6 Plus.

Poniższa reklama nie jest pierwszą reklamą Samsunga, która porównuje swoje produkty z Apple.

Zobacz:

Samsung, Apple i ołówek

::

A co Wy wybierzecie? iPhone'a 6 Plus czy Samsung Galaxy Note 4? Piszcie w komentarzach.

::

Źródło: Youtube

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.