Samsung wyśmiewa iPhone'a 6 Plus

Brief.pl / Aktualności

W sobotę na kanale Samsung Mobile USA na Youtube pojawiła się nowa reklama Samsunga Galaxy Note 4. Spot jest odpowiedzią na nowy produkt od Apple.

-

Samsung przekonuje, że nie liczy się wielkość wyświetlacza, ale to jakie daje możliwości telefon. Reklama podkreśla też fakt, że seria Note z dużymi ekranami zadebiutowała już w 2011 roku (pierwszy Note ma 5,3 calowy wyświetlacz, czyli o zaledwie 0,2 cala mniejszy niż nowy iPhone). Note 4 został wyposażony w 5,7 calowy wyświetlacz.

Dodatkowo koreański producent w reklamie przytacza wpisy z Twittera, które są ironiczne względem iPhone'a 6 Plus.

Poniższa reklama nie jest pierwszą reklamą Samsunga, która porównuje swoje produkty z Apple.

Zobacz:

Samsung, Apple i ołówek

::

A co Wy wybierzecie? iPhone'a 6 Plus czy Samsung Galaxy Note 4? Piszcie w komentarzach.

::

Źródło: Youtube

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.