Samsung wyśmiewa iPhone'a 6 Plus

Brief.pl / Aktualności

W sobotę na kanale Samsung Mobile USA na Youtube pojawiła się nowa reklama Samsunga Galaxy Note 4. Spot jest odpowiedzią na nowy produkt od Apple.

-

Samsung przekonuje, że nie liczy się wielkość wyświetlacza, ale to jakie daje możliwości telefon. Reklama podkreśla też fakt, że seria Note z dużymi ekranami zadebiutowała już w 2011 roku (pierwszy Note ma 5,3 calowy wyświetlacz, czyli o zaledwie 0,2 cala mniejszy niż nowy iPhone). Note 4 został wyposażony w 5,7 calowy wyświetlacz.

Dodatkowo koreański producent w reklamie przytacza wpisy z Twittera, które są ironiczne względem iPhone'a 6 Plus.

Poniższa reklama nie jest pierwszą reklamą Samsunga, która porównuje swoje produkty z Apple.

Zobacz:

Samsung, Apple i ołówek

::

A co Wy wybierzecie? iPhone'a 6 Plus czy Samsung Galaxy Note 4? Piszcie w komentarzach.

::

Źródło: Youtube

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.