IAA kończy 75 lat

IAA kończy 75 lat

Brief.pl / Aktualności

International Advertising Association (IAA) obchodzi 75-lecie istnienia. Obecnie stowarzyszenie zrzesza ponad 4 tys. członków działających w 76 krajach w ramach 58 oddziałów.

-

Pomysłodawcą organizacji był nowojorski wydawca Thomas Ashwell, który postanowił założyć niezależne stowarzyszenie działające na rzecz lepszej efektywności komunikacji marketingowej dzięki współpracy trzech środowisk: reklamodawców, mediów i agencji reklamowych.

Motto IAA to „Inspiring Excellence in Communications Worldwide” czyli wspólny wysiłek na rzecz jak najlepszej jakości działań marketingowych na świecie.

20 lat IAA w Polsce

Bieżący rok to również okrągła rocznica dla polskiego oddziału IAA, które zostało założone w 1993 roku. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska skupia ponad 50 członków reprezentujących m.in. takie marki, jak: Coca-Cola, Unilever, Grupa Żywiec, Tetra Pak, TVP, Radio Zet, Agora, Atmedia czy GfK Polonia.

Stowarzyszenie jest m.in. jednym z inicjatorów powołania Komisji Etyki Reklamy oraz pomysłodawcą projektu „Pij Mleko, Będziesz Wielki”.

Obecnym prezesem IAA Polska jest Jacek Olechowski, zaś Paweł Kowalewski jest wiceprezesem światowego zarządu IAA Global.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.