IAA kończy 75 lat

IAA kończy 75 lat

Brief.pl / Aktualności

International Advertising Association (IAA) obchodzi 75-lecie istnienia. Obecnie stowarzyszenie zrzesza ponad 4 tys. członków działających w 76 krajach w ramach 58 oddziałów.

-

Pomysłodawcą organizacji był nowojorski wydawca Thomas Ashwell, który postanowił założyć niezależne stowarzyszenie działające na rzecz lepszej efektywności komunikacji marketingowej dzięki współpracy trzech środowisk: reklamodawców, mediów i agencji reklamowych.

Motto IAA to „Inspiring Excellence in Communications Worldwide” czyli wspólny wysiłek na rzecz jak najlepszej jakości działań marketingowych na świecie.

20 lat IAA w Polsce

Bieżący rok to również okrągła rocznica dla polskiego oddziału IAA, które zostało założone w 1993 roku. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska skupia ponad 50 członków reprezentujących m.in. takie marki, jak: Coca-Cola, Unilever, Grupa Żywiec, Tetra Pak, TVP, Radio Zet, Agora, Atmedia czy GfK Polonia.

Stowarzyszenie jest m.in. jednym z inicjatorów powołania Komisji Etyki Reklamy oraz pomysłodawcą projektu „Pij Mleko, Będziesz Wielki”.

Obecnym prezesem IAA Polska jest Jacek Olechowski, zaś Paweł Kowalewski jest wiceprezesem światowego zarządu IAA Global.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?