Kolorowy Pałac Kultury i Nauki

Brief.pl / Inspiracje

30 sierpnia pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawiła się instalacja OOH wykorzystująca niestandardowe, kreatywne nośniki. Kampanię zrealizowała agencja Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral, w celu promocji narzędzia do samodzielnego doboru kolorów wnętrz – Wizualizer 2.0 Dekoral.

-

Instalacja składała się z częściowo zakolorowanych szyb z obrysem Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, zainstalowanych w specjalnych ramach. Przy spojrzeniu pod odpowiednim kątem przechodzień mógł zobaczyć PKiN w pięciu kolorach, pochodzących z palety Dekoral Fashion. Przygotowania do kampanii trwały ponad 2 tygodnie. Instalacja w pełni gotowa do oglądania była równo o godzinie 9:00 w sobotę, 30 sierpnia. Przechodniom, którzy podchodzili do instalacji towarzyszył promotor, który przy pomocy tabletu pokazywał na żywo jak działa aplikacja Wizualizer 2.0 Dekoral.

 Decoral 2.0

Kampania obejmowała: wspomniane niestandardowe nośniki OOH, oraz kampanie w digitalu obejmującą: SEM, display, emisję na Facebook, reklamę mobile oraz remarketing. Za jej realizację odpowiedzialny był Maciej Mazur – project manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (managing director) i Łukasza Ludkowskiego (senior creative manager). Po stronie Klienta projekt nadzorował Wojciech Kapelusz, online marketing manager, PPG Deco Polska sp. z o.o. O kampanii wspomniało ponad 70 mediów.

Decoral 2.0

Wizualizer 2.0 Dekoral http://www.dekoral.pl/wizualizer/ to unikatowy w Polsce program umożliwiający sprawdzanie wybranych kolorów na gotowych oraz własnych zdjęciach. Dzięki innowacyjnej technologii aplikacja wiernie oddaje cienie i światło na malowanych powierzchniach, co czyni wizualizacje maksymalnie realistycznymi. Dodatkowo, dzięki intuicyjnej obsłudze, korzystanie z programu jest wyjątkowo łatwe, a tworzenie wizualizacji staje się świetną zabawą.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.