Kolorowy Pałac Kultury i Nauki

Brief.pl / Inspiracje

30 sierpnia pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawiła się instalacja OOH wykorzystująca niestandardowe, kreatywne nośniki. Kampanię zrealizowała agencja Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral, w celu promocji narzędzia do samodzielnego doboru kolorów wnętrz – Wizualizer 2.0 Dekoral.

-

Instalacja składała się z częściowo zakolorowanych szyb z obrysem Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, zainstalowanych w specjalnych ramach. Przy spojrzeniu pod odpowiednim kątem przechodzień mógł zobaczyć PKiN w pięciu kolorach, pochodzących z palety Dekoral Fashion. Przygotowania do kampanii trwały ponad 2 tygodnie. Instalacja w pełni gotowa do oglądania była równo o godzinie 9:00 w sobotę, 30 sierpnia. Przechodniom, którzy podchodzili do instalacji towarzyszył promotor, który przy pomocy tabletu pokazywał na żywo jak działa aplikacja Wizualizer 2.0 Dekoral.

 Decoral 2.0

Kampania obejmowała: wspomniane niestandardowe nośniki OOH, oraz kampanie w digitalu obejmującą: SEM, display, emisję na Facebook, reklamę mobile oraz remarketing. Za jej realizację odpowiedzialny był Maciej Mazur – project manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (managing director) i Łukasza Ludkowskiego (senior creative manager). Po stronie Klienta projekt nadzorował Wojciech Kapelusz, online marketing manager, PPG Deco Polska sp. z o.o. O kampanii wspomniało ponad 70 mediów.

Decoral 2.0

Wizualizer 2.0 Dekoral http://www.dekoral.pl/wizualizer/ to unikatowy w Polsce program umożliwiający sprawdzanie wybranych kolorów na gotowych oraz własnych zdjęciach. Dzięki innowacyjnej technologii aplikacja wiernie oddaje cienie i światło na malowanych powierzchniach, co czyni wizualizacje maksymalnie realistycznymi. Dodatkowo, dzięki intuicyjnej obsłudze, korzystanie z programu jest wyjątkowo łatwe, a tworzenie wizualizacji staje się świetną zabawą.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.